Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Хто шарить у бензинових пальниках ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: Нмалюй як вона виглядала (приблизно хоч) і відправ на мило. треба визначити тип конструкції. потім можна буде щось придумати. Чк правило, голка використовується виключно для чистки форсунки, тому ювелірність не потрібна. Але конструкція тримача її (як у Шмелі-4 рейковому) може використовуватися для перекривання потоку, тоді виготовлення повинно бути точним. Для Шмеля кулькового, напр., цілком реально виготовити самому, якшо знати розміри, ясно. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Хто шарить у бензинових пальниках ]додав(-ла)Tasic16:43:38 24/03/2005 Нмалюй як вона виглядала (приблизно хоч) і відправ на мило. треба визначити тип конструкції. потім можна буде щось придумати. Чк правило, голка використовується виключно для чистки форсунки, тому ювелірність не потрібна. Але конструкція тримача її (як у Шмелі-4 рейковому) може використовуватися для перекривання потоку, тоді виготовлення повинно бути точним. Для Шмеля кулькового, напр., цілком реально виготовити самому, якшо знати розміри, ясно.
[ Re: Re: Хто шарить у бензинових пальниках ]відповів(-ла)Serhiy16:52:13 24/03/2005 У тому-то і справа що тримач, мені здається, перекриває потік. А крім того, воно ж працює гарячим, тобто при виготовленні ще треба врахувати коеф. розширення. Малюнок відсканую з інситрукції (завтра)