стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ test-drive ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: bula mozlywist’ 5 dniw potestuwaty w Karpatach (Fagarasz) take sporiadzennia:

Namet Marabut Komodo Plus
Wrazennia generalno pozytywni. Dosz trymaje idealno, na witri stabilnyj.
Nedoliky: nemaje fabrycznogo firmowogo wyriszennia problemy propuskannia wody pry duze sylnij zlywi i witri naokola otworiw dla skydannia snigu. Treba kombinuwaty. My wkladaly u seredynu otworiw smittiewi pakety.

Naplicznyk TrekSport Tatran 85
Fajna ricz. Nyznij pas (bedrenyj) zrobleno dosyt’ zorstko, szczo daje mozlywist’ (pry bazanni) dijsno pownistiu perekyduwaty usiu wagu z pleczej na tazowi kistky.
Biczni kyszeni - transformery - tez wdale riszennia.
Pro wykorystannia firmowoji furnitury i materialu tut wze pysalosia.

Palnyk gazowyj Karrimor K2-100 (balon na 450 g Karrimor)
Bez narikan’. Jak na mene, nemaje sensu platyty bilszi groszi za analogy. Za 5 dniw wdwoch wykorystaly des’ kolo 2/3 balonu, moze mensze. Balon wnoczi radzu trymaty w spalnyku.
Все спілкування на дану тему
  1. [ test-drive ] додав(-ла) unmay 12:46:02 03/09/2003
    bula mozlywist’ 5 dniw potestuwaty w Karpatach (Fagarasz) take sporiadzennia:

    Namet Marabut Komodo Plus
    Wrazennia generalno pozytywni. Dosz trymaje idealno, na witri stabilnyj.
    Nedoliky: nemaje fabrycznogo firmowogo wyriszennia problemy propuskannia wody pry duze sylnij zlywi i witri naokola otworiw dla skydannia snigu. Treba kombinuwaty. My wkladaly u seredynu otworiw smittiewi pakety.

    Naplicznyk TrekSport Tatran 85
    Fajna ricz. Nyznij pas (bedrenyj) zrobleno dosyt’ zorstko, szczo daje mozlywist’ (pry bazanni) dijsno pownistiu perekyduwaty usiu wagu z pleczej na tazowi kistky.
    Biczni kyszeni - transformery - tez wdale riszennia.
    Pro wykorystannia firmowoji furnitury i materialu tut wze pysalosia.

    Palnyk gazowyj Karrimor K2-100 (balon na 450 g Karrimor)
    Bez narikan’. Jak na mene, nemaje sensu platyty bilszi groszi za analogy. Za 5 dniw wdwoch wykorystaly des’ kolo 2/3 balonu, moze mensze. Balon wnoczi radzu trymaty w spalnyku.
    • [ Re: test-drive ] відповів(-ла) Юрко 15:26:05 03/09/2003
      А як на рахунок проклеєних швів в наметі? Бо за 2 тижні на Кавказі не міг їх видивитися у 1хх-ти євровій новій моделі Tengri, хоча господар в тому не сумнівався.
      • [ Re: Re: test-drive ] відповів(-ла) unmay 16:58:50 03/09/2003
        Proklijeni 100%. Tam naklijena na szwy prozora (poky ne widirwesz, ne pobaczysz) toniusen’ka pliwka
    • [ Re: test-drive ] відповів(-ла) smarn [guest] 18:02:55 03/09/2003
      >>Balon wnoczi radzu trymaty w spalnyku.

      То для чого його в спальнику тримати? Щоб не вкрали? я розумію коли сильні морози тоді так, а в плюс того не треба робити-незручно певно спати... Скоро провірю свій мултіфлуел в Горганах...viva Україна
      • [ Re: Re: test-drive ] відповів(-ла) unmay 18:24:45 03/09/2003
        moja praktyka pokazala, szczo korystuwatysia teplym balonom Karrimor i cholodnym balonom Karrimor to je welyka riznycia...
    • [ Re: test-drive ] відповів(-ла) Andre 11:08:39 05/09/2003
      Дуже давно придивляюсь саме до того намету. І нарешті є людина яка щось може сказати про його експлуатацію.
      Взагалі Marabut в Польші є дуже популярним брендом. І матеріали, виходячі з інформації представленої виробником, там ставляться високого класу. Єдине що не ясно, це з матеріалом підлоги. Виробник заявляє про використання поліетилену Politarp PE. Це тканевий матеріал чи така ж фігня (поліетиленова) що ставиться на дешеві намети?
      І ще питання. Наскільки намет є комфортним в середині з точки зору його об’єму? Чи вистачає місця для речей в тамбурі? І як продумана вентиляція? Все це цікавить з точки зору його використання в зимових умовах.
      • [ Re: Re: test-drive ] відповів(-ла) unmay 11:45:46 05/09/2003
        Na pidlozi ne tkanewyj material. Ale figneju ja b jogo ne nazwaw. Tam polietylen. Czyms nagaduje strukturoju takyj material jak na torbach czolnokiw. Tobto tez perepletinnia. Wodu ne propuskaje.

        W seredyni miscia na 2 osoby z naplicznykamy (spokijno wystaczaje miscia), abo na 3 osoby (zanadto komfortowo ne bude i naplicznyky treba w tamburi trymaty). 2 naplicznyky do tamburu wlize spokijno.

        Z wentyliacijeju OK, osoblywo koly widczyneni protysnigowi otwory, ale napryklad wweczeri bula zlywa, i my jich zakryly, wranci prokynulysia - tent zseredyny buw mokryj wid kondensatu. W seredyni, w spalni - absoliutno sucho.
      • [ Re: Re: test-drive ] відповів(-ла) Юрко 17:06:06 05/09/2003
        Ага, структурований поліетилен. В мене в Ханні нейлон стоїть, тому, аби на скелях і морені не подерти, спеціально докупляв додатково. Однак навіть без нього на вулканічній магмі з її гострими камінцями три ночі стояв - не подер ;). Вентиляція Марабута (Тенгрі) мені взагалі за перепрошенням унітаз нагадує. Залишається розраховувати на порядність сусідів ;))) Зате блискавки стоять YKK, перевірена якість, хоча руки на морозі можуть до металу примерзати (в Ханні шнурки)
        • [ Re: Re: Re: test-drive ] відповів(-ла) Andre 17:47:25 05/09/2003
          Цікаве порівняння з унітазом. Щось зрозуміти не можу. І при чому тут порядність сусідів мені абсолютно не ясно. Може в нас поняття про термін "вентиляція" різні. Взагалі під вентиляцією малось на увазі відсутність вологи (мала відносна вологість) в середині намету і кількість конденсату на тенті при низьких температурах. А що до непорядних сусідів, то не має абсолютно ніякого значення чи ти в брезентовому совковому наметі чи в VE-25 від The North Face.
        • [ Re: Re: Re: test-drive ] відповів(-ла) Мирослав 14:22:10 09/09/2003
          Ну на рахунок унітазів тут уточнювати треба....залежить хто для чого ці вентиляційні отвори збирається використовувати.
          А загалом Marabut Tengri мені сподобався. І конденсату менше, і снігові фартухи є, і парусність менша в порівняні з Hannah
        • [ Re: Re: Re: test-drive ] відповів(-ла) Юрко 18:00:52 09/09/2003
          На рахунок конденсату і вітрильності нічого не можу сказати, бо не ночував у ньому, тим більше в екстремальних умовах. А тих пару годин разом, що там сиділося, недостатньо. Хоча як на мене загальне враження - позитивне.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::