Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Kovea Booster+1 ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Якщо палити щось не дуже чисте, відмінне від газу, то рекомендую повишпортувати в форсунці горошки( навіщо вони там - без поняття). Доречі, запасна форсунка є в запасці.
Також потрібно зробити за правило перед походом розібрати пальник і почистити все. Я експлуатую його на бензинах і подібних до нього фракціях. На газі, розумію, проблем взагалі жодних.
Одне, що мені не подобається то те, що неможливо переносити балон з закрученим насосом - травить в рюкзаку. Так що насос в багатоденних походах треба носити окремо і ще думати як то зробити, щоб його не пошкодити.
А так довольний ним на всі 100. І рахую, що не варто переплачувати в два рази за шведські пальники. Коли його брав десь 1,5 року назад, така була різниця в ціні. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Kovea Booster+1 ]додав(-ла)Victory10:08:01 10/04/2010 Якщо палити щось не дуже чисте, відмінне від газу, то рекомендую повишпортувати в форсунці горошки( навіщо вони там - без поняття). Доречі, запасна форсунка є в запасці.
Також потрібно зробити за правило перед походом розібрати пальник і почистити все. Я експлуатую його на бензинах і подібних до нього фракціях. На газі, розумію, проблем взагалі жодних.
Одне, що мені не подобається то те, що неможливо переносити балон з закрученим насосом - травить в рюкзаку. Так що насос в багатоденних походах треба носити окремо і ще думати як то зробити, щоб його не пошкодити.
А так довольний ним на всі 100. І рахую, що не варто переплачувати в два рази за шведські пальники. Коли його брав десь 1,5 року назад, така була різниця в ціні.
[ Re: Re: Kovea Booster+1 ]відповів(-ла)Zevstour-1323:21:58 11/04/2010 Перевірте цілісність ущільнення на насосі та стан різьби. Свій насос ношу лише закрученим в балоні з паливом і проблем доки не було. Для уникнення поломки виступаючих частин зробтив невеличкий обертовий чохол з куска каремата на верхню частину балону (там де лапка). Також варто пам’ятати про правильний спосіб гасіння пальника шляхом перевертання вверх дном. Так одразу вбивається кількох зайців - продувка шлангу та стравлювання тиску в пальнику, через який може й відбуватись протравлювання.
[ Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ]відповів(-ла)Victory19:15:47 12/04/2010 А навіщо догори дном, достатньо перекинути балон в іншу сторону по своїй осі на 180º ). Доречі, дійсно цінна порада, як не дивно в інструкції про це ніц.
А травить у мене не на ущільнювач(там все гаразд), а на зворотньому клапані?, там де приєднується шланг.
[ Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ]відповів(-ла)Zevstour-1319:56:15 12/04/2010 Тоді то справді проблема... Клапан то певно єдиний вузол, котрий я ще не розбирав))))
[ Re: Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ]відповів(-ла)джек10:14:12 13/04/2010 Можна детальніше про гасіння пальника (щось незрозумів з попереднього повідомлення як це на робиться).
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ]відповів(-ла)Zevstour-1310:49:04 13/04/2010 Втягування палива відбувається через трубочку, котра знаходиться біля дна балону. Сенс перевертання заключається в заміні подачі рідкої фракції (палива) на газоподібну (випари+ повітря), котра будучи під тиском видавлює залишки рідкого палива з шланга та системи прогріву. Так ви уникаєте закоксовуванні під час наступної розпалки (якщо правильно розпалюєте) та стравлюєте тиск з паливної ємності. Тобто треба банально перевернути паливну ємність вверх дном і троха зачекати. Провертання ємкості навколо своєї осі на 180градусів не завжди дає результат - то залежить від залишків палива в ній та стану втягуючої трубочки (вона не зівжди вигнута так, як хочеться).