стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Kovea Booster+1 ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Якщо палити щось не дуже чисте, відмінне від газу, то рекомендую повишпортувати в форсунці горошки( навіщо вони там - без поняття). Доречі, запасна форсунка є в запасці.
Також потрібно зробити за правило перед походом розібрати пальник і почистити все. Я експлуатую його на бензинах і подібних до нього фракціях. На газі, розумію, проблем взагалі жодних.
Одне, що мені не подобається то те, що неможливо переносити балон з закрученим насосом - травить в рюкзаку. Так що насос в багатоденних походах треба носити окремо і ще думати як то зробити, щоб його не пошкодити.
А так довольний ним на всі 100. І рахую, що не варто переплачувати в два рази за шведські пальники. Коли його брав десь 1,5 року назад, така була різниця в ціні.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Kovea Booster+1 ]
    додав(-ла) Victory 10:08:01 10/04/2010
    Якщо палити щось не дуже чисте, відмінне від газу, то рекомендую повишпортувати в форсунці горошки( навіщо вони там - без поняття). Доречі, запасна форсунка є в запасці.
    Також потрібно зробити за правило перед походом розібрати пальник і почистити все. Я експлуатую його на бензинах і подібних до нього фракціях. На газі, розумію, проблем взагалі жодних.
    Одне, що мені не подобається то те, що неможливо переносити балон з закрученим насосом - травить в рюкзаку. Так що насос в багатоденних походах треба носити окремо і ще думати як то зробити, щоб його не пошкодити.
    А так довольний ним на всі 100. І рахую, що не варто переплачувати в два рази за шведські пальники. Коли його брав десь 1,5 року назад, така була різниця в ціні.
    • [ Re: Re: Kovea Booster+1 ] відповів(-ла) Zevstour-13 23:21:58 11/04/2010
      Перевірте цілісність ущільнення на насосі та стан різьби. Свій насос ношу лише закрученим в балоні з паливом і проблем доки не було. Для уникнення поломки виступаючих частин зробтив невеличкий обертовий чохол з куска каремата на верхню частину балону (там де лапка). Також варто пам’ятати про правильний спосіб гасіння пальника шляхом перевертання вверх дном. Так одразу вбивається кількох зайців - продувка шлангу та стравлювання тиску в пальнику, через який може й відбуватись протравлювання.
      • [ Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ] відповів(-ла) Victory 19:15:47 12/04/2010
        А навіщо догори дном, достатньо перекинути балон в іншу сторону по своїй осі на 180&#186; ). Доречі, дійсно цінна порада, як не дивно в інструкції про це ніц.
        А травить у мене не на ущільнювач(там все гаразд), а на зворотньому клапані?, там де приєднується шланг.
        • [ Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ] відповів(-ла) Zevstour-13 19:56:15 12/04/2010
          Тоді то справді проблема... Клапан то певно єдиний вузол, котрий я ще не розбирав))))
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ] відповів(-ла) джек 10:14:12 13/04/2010
            Можна детальніше про гасіння пальника (щось незрозумів з попереднього повідомлення як це на робиться).
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ] відповів(-ла) Zevstour-13 10:49:04 13/04/2010
              Втягування палива відбувається через трубочку, котра знаходиться біля дна балону. Сенс перевертання заключається в заміні подачі рідкої фракції (палива) на газоподібну (випари+ повітря), котра будучи під тиском видавлює залишки рідкого палива з шланга та системи прогріву. Так ви уникаєте закоксовуванні під час наступної розпалки (якщо правильно розпалюєте) та стравлюєте тиск з паливної ємності. Тобто треба банально перевернути паливну ємність вверх дном і троха зачекати. Провертання ємкості навколо своєї осі на 180градусів не завжди дає результат - то залежить від залишків палива в ній та стану втягуючої трубочки (вона не зівжди вигнута так, як хочеться).
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ] відповів(-ла) Zevstour-13 10:50:31 13/04/2010
              Тобто вентиль закривається лише після того, як пальник погас...


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::