Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: хочу пальник ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: взагалі в наметі не рекомендують кочегарити будь яким пальником.
особисто в мене два прімуси один, газовий "Jetboil", для весна-літо-осінь, інший бензиновий Brunton "Svea 123" для холодної зими. Обома пальниками задоволений, проте надаю перевагу бензиновому, з ним якось цікавіше, розпалювання бензинового прімуса перетворюється в "ритуал", а не підніс сірник до газового і вже горить. Та й при досить сильних морозах навіть -18 спостерігаються часом проблеми. як з розпалюванням так і з самим процесом горіння.
Окрім того, ні бензин, ні газ не пропскають у літак, але бензин знайти набагато прстіше чим зійшовши з літака думати деж то купити балон газу.
Прикл Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: хочу пальник ]додав(-ла)Astrik15:32:22 24/05/2007 взагалі в наметі не рекомендують кочегарити будь яким пальником.
особисто в мене два прімуси один, газовий "Jetboil", для весна-літо-осінь, інший бензиновий Brunton "Svea 123" для холодної зими. Обома пальниками задоволений, проте надаю перевагу бензиновому, з ним якось цікавіше, розпалювання бензинового прімуса перетворюється в "ритуал", а не підніс сірник до газового і вже горить. Та й при досить сильних морозах навіть -18 спостерігаються часом проблеми. як з розпалюванням так і з самим процесом горіння.
Окрім того, ні бензин, ні газ не пропскають у літак, але бензин знайти набагато прстіше чим зійшовши з літака думати деж то купити балон газу.
Прикл