стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: хочу пальник ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: взагалі в наметі не рекомендують кочегарити будь яким пальником.
особисто в мене два прімуси один, газовий "Jetboil", для весна-літо-осінь, інший бензиновий Brunton "Svea 123" для холодної зими. Обома пальниками задоволений, проте надаю перевагу бензиновому, з ним якось цікавіше, розпалювання бензинового прімуса перетворюється в "ритуал", а не підніс сірник до газового і вже горить. Та й при досить сильних морозах навіть -18 спостерігаються часом проблеми. як з розпалюванням так і з самим процесом горіння.
Окрім того, ні бензин, ні газ не пропскають у літак, але бензин знайти набагато прстіше чим зійшовши з літака думати деж то купити балон газу.
Прикл
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: хочу пальник ]
    додав(-ла) Astrik 15:32:22 24/05/2007
    взагалі в наметі не рекомендують кочегарити будь яким пальником.
    особисто в мене два прімуси один, газовий "Jetboil", для весна-літо-осінь, інший бензиновий Brunton "Svea 123" для холодної зими. Обома пальниками задоволений, проте надаю перевагу бензиновому, з ним якось цікавіше, розпалювання бензинового прімуса перетворюється в "ритуал", а не підніс сірник до газового і вже горить. Та й при досить сильних морозах навіть -18 спостерігаються часом проблеми. як з розпалюванням так і з самим процесом горіння.
    Окрім того, ні бензин, ні газ не пропскають у літак, але бензин знайти набагато прстіше чим зійшовши з літака думати деж то купити балон газу.
    Прикл


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::