Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ pro minimum vahy-pochatok ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: <ДАРУЙТЕ ЗА САРКАЗМ, АЛЕ ВИ ЩЕ ОДНУ АКСІОМУ ПРИДУМАЛИ: "10КГ = 20 КГ">
Ну, це рівняння придумали саме ви.
Моє рівняння було значно-значно складнішим.
<ЗАЛЕЖНІСТЬ ШВИДКОСТІ ВІД ВАГИ РЮКЗАКА Є НЕЛІНІЙНОЮ>
Хто спорив. Але не забувайte, що ця сама нелінійність є
а) надзвичайно індивідуальною (In)
б) абсолютна різна на різних швидкостях (темпах руху).
Якщо вже пішла така розмова, то зовсім не гріх визначати з поняттям ШВИДКІСТЬ РУХУ.
Давай цим терміном (V) назвем сумарний кілометраж, пройдений за день, поділений на активний час денного переходу разом з короткими привалами (грубо кажучи, від стоянки до стоянки).
ТЕМПОМ (T) назвем швидкість руху безпосередньо на маршруті (без урахувань всіляких - коротких чи довгих - привалів)
Тоді
V = f (T,In,L,W)
де L - крутизна схилу, W - всяка інша всячина (в тому числі стан стежки).
Sorry, ostannij post mav buty na misci pershoho i navpaky. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ pro minimum vahy-pochatok ]додав(-ла)zanuda03:30:11 15/09/2007 <ДАРУЙТЕ ЗА САРКАЗМ, АЛЕ ВИ ЩЕ ОДНУ АКСІОМУ ПРИДУМАЛИ: "10КГ = 20 КГ">
Ну, це рівняння придумали саме ви.
Моє рівняння було значно-значно складнішим.
<ЗАЛЕЖНІСТЬ ШВИДКОСТІ ВІД ВАГИ РЮКЗАКА Є НЕЛІНІЙНОЮ>
Хто спорив. Але не забувайte, що ця сама нелінійність є
а) надзвичайно індивідуальною (In)
б) абсолютна різна на різних швидкостях (темпах руху).
Якщо вже пішла така розмова, то зовсім не гріх визначати з поняттям ШВИДКІСТЬ РУХУ.
Давай цим терміном (V) назвем сумарний кілометраж, пройдений за день, поділений на активний час денного переходу разом з короткими привалами (грубо кажучи, від стоянки до стоянки).
ТЕМПОМ (T) назвем швидкість руху безпосередньо на маршруті (без урахувань всіляких - коротких чи довгих - привалів)
Тоді
V = f (T,In,L,W)
де L - крутизна схилу, W - всяка інша всячина (в тому числі стан стежки).
Sorry, ostannij post mav buty na misci pershoho i navpaky.
[ Re: pro minimum vahy-pochatok ]відповів(-ла)komaruk17:09:55 15/09/2007 Виходить приблизно така ф-ла :
V=((T(1-sin a)*l+W)*In)/(M+m/M), де Ін = рівень підготовки,
л=довжина кроку, М= маса людини, м=маса броцака. Енштейн відпочиває ))))))))
[ Re: Re: pro minimum vahy-pochatok ]відповів(-ла)zanuda21:17:53 15/09/2007 Напевно правильніше буде, М - маса людини в оптимальній формі (скажем, без жирових відкладень) :))