стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ pro minimum vahy-pochatok ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: <ДАРУЙТЕ ЗА САРКАЗМ, АЛЕ ВИ ЩЕ ОДНУ АКСІОМУ ПРИДУМАЛИ: "10КГ = 20 КГ">

Ну, це рівняння придумали саме ви.
Моє рівняння було значно-значно складнішим.

<ЗАЛЕЖНІСТЬ ШВИДКОСТІ ВІД ВАГИ РЮКЗАКА Є НЕЛІНІЙНОЮ>

Хто спорив. Але не забувайte, що ця сама нелінійність є
а) надзвичайно індивідуальною (In)
б) абсолютна різна на різних швидкостях (темпах руху).

Якщо вже пішла така розмова, то зовсім не гріх визначати з поняттям ШВИДКІСТЬ РУХУ.
Давай цим терміном (V) назвем сумарний кілометраж, пройдений за день, поділений на активний час денного переходу разом з короткими привалами (грубо кажучи, від стоянки до стоянки).
ТЕМПОМ (T) назвем швидкість руху безпосередньо на маршруті (без урахувань всіляких - коротких чи довгих - привалів)

Тоді
V = f (T,In,L,W)
де L - крутизна схилу, W - всяка інша всячина (в тому числі стан стежки).


Sorry, ostannij post mav buty na misci pershoho i navpaky.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ pro minimum vahy-pochatok ]
    додав(-ла) zanuda 03:30:11 15/09/2007
    <ДАРУЙТЕ ЗА САРКАЗМ, АЛЕ ВИ ЩЕ ОДНУ АКСІОМУ ПРИДУМАЛИ: "10КГ = 20 КГ">

    Ну, це рівняння придумали саме ви.
    Моє рівняння було значно-значно складнішим.

    <ЗАЛЕЖНІСТЬ ШВИДКОСТІ ВІД ВАГИ РЮКЗАКА Є НЕЛІНІЙНОЮ>

    Хто спорив. Але не забувайte, що ця сама нелінійність є
    а) надзвичайно індивідуальною (In)
    б) абсолютна різна на різних швидкостях (темпах руху).

    Якщо вже пішла така розмова, то зовсім не гріх визначати з поняттям ШВИДКІСТЬ РУХУ.
    Давай цим терміном (V) назвем сумарний кілометраж, пройдений за день, поділений на активний час денного переходу разом з короткими привалами (грубо кажучи, від стоянки до стоянки).
    ТЕМПОМ (T) назвем швидкість руху безпосередньо на маршруті (без урахувань всіляких - коротких чи довгих - привалів)

    Тоді
    V = f (T,In,L,W)
    де L - крутизна схилу, W - всяка інша всячина (в тому числі стан стежки).


    Sorry, ostannij post mav buty na misci pershoho i navpaky.
    • [ Re: pro minimum vahy-pochatok ] відповів(-ла) komaruk 17:09:55 15/09/2007
      Виходить приблизно така ф-ла :
      V=((T(1-sin a)*l+W)*In)/(M+m/M), де Ін = рівень підготовки,
      л=довжина кроку, М= маса людини, м=маса броцака. Енштейн відпочиває ))))))))
      • [ Re: Re: pro minimum vahy-pochatok ] відповів(-ла) zanuda 21:17:53 15/09/2007
        Напевно правильніше буде, М - маса людини в оптимальній формі (скажем, без жирових відкладень) :))
        • [ Re: Re: Re: pro minimum vahy-pochatok ] відповів(-ла) komaruk 13:49:16 16/09/2007
          Ну, може й так, ви ж сформулювали дану теорію. Я тілько формули складаю :)


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::