Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: GPS Magellan ] повідовив(-ла) --- Текст повідомлення: Magellan Explorist 210 + 2km України.
Частина 2. Карпати.
Розробив в OziExploreri по генштабівській мапі 12 маршрутів основних денних переходів (8 + 4 варіації про всяк випадок) і 8 запасних маршрутів на випадок передчасного сходу з маршруту.
На внутрішню мапу маршрути лягли досить точно (похибка в межах 100м). Дуже корисними виявилися додаткові точки з коментарями, що позначали примітни точки на місцевості. Відхилення реального маршруту від прокладеного також було в межах 200 метрів, що не дуже заважало - бо було величиною постійною.
Якість прийому становила не менше 5-6 супутників в лісі і до 12 на верхах. Точність до 3-5 метрів. Писав детальний трек і не вимикав прилад весь час ходу. Пари Duracell Turbo вистачало на 2,5 дня. Наприклад поворот з Тавпіширки на Легіони я спрогнозував з точністю до хвилини, хоч і йшли там вперше. Прив"язка до бумажної карти елеметарна і дуже проста. Хоча потреба в ній з"являлася лише коли хотіли поцікавитись як називається та чи інша гора чи річка.
Одного разу в лісі трохи не туди звернули , але завдяки жопсу десь через 200 метрів помилку було виявлено і маршрут скореговано.
Також використали можливість прокладання маршруту по вбудованій мапі - на останній день знали лише приблизний напрямок входу, бо домашнього маршруту з тієї точки не було. Знайшов околицю Бистриці на вбудованій мапі і проклав туди маршрут. Потім корегував швидкість пересування і напрямок руху групи за приладом. Ніяких питань під час дороги не виникло.
Висновок - 210 (на мою думку :) ) повністью відповідає всім вимогам по орієнтуванню в Карпатах.
Цікавий факт: середня швидкість руху верхом хребта Сивулі в нас становила 900 метрів на годину :) Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: GPS Magellan ]додав(-ла)Billy Bons16:43:14 07/08/2006 Magellan Explorist 210 + 2km України.
Частина 2. Карпати.
Розробив в OziExploreri по генштабівській мапі 12 маршрутів основних денних переходів (8 + 4 варіації про всяк випадок) і 8 запасних маршрутів на випадок передчасного сходу з маршруту.
На внутрішню мапу маршрути лягли досить точно (похибка в межах 100м). Дуже корисними виявилися додаткові точки з коментарями, що позначали примітни точки на місцевості. Відхилення реального маршруту від прокладеного також було в межах 200 метрів, що не дуже заважало - бо було величиною постійною.
Якість прийому становила не менше 5-6 супутників в лісі і до 12 на верхах. Точність до 3-5 метрів. Писав детальний трек і не вимикав прилад весь час ходу. Пари Duracell Turbo вистачало на 2,5 дня. Наприклад поворот з Тавпіширки на Легіони я спрогнозував з точністю до хвилини, хоч і йшли там вперше. Прив"язка до бумажної карти елеметарна і дуже проста. Хоча потреба в ній з"являлася лише коли хотіли поцікавитись як називається та чи інша гора чи річка.
Одного разу в лісі трохи не туди звернули , але завдяки жопсу десь через 200 метрів помилку було виявлено і маршрут скореговано.
Також використали можливість прокладання маршруту по вбудованій мапі - на останній день знали лише приблизний напрямок входу, бо домашнього маршруту з тієї точки не було. Знайшов околицю Бистриці на вбудованій мапі і проклав туди маршрут. Потім корегував швидкість пересування і напрямок руху групи за приладом. Ніяких питань під час дороги не виникло.
Висновок - 210 (на мою думку :) ) повністью відповідає всім вимогам по орієнтуванню в Карпатах.
Цікавий факт: середня швидкість руху верхом хребта Сивулі в нас становила 900 метрів на годину :)
[ Re: Re: Re: GPS Magellan ]відповів(-ла)Юрко18:29:08 07/08/2006 напиши на hudyma@ukr.net, які маєш треки. Обмін налагодимо.