Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Цікавий матеріал.. :) ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: (Продовження). пхатися. Що неможливо, як використовувати наприклад керосин(про соляру я вже мовчу). Був випадок спалив літр так званого нашого "очищеного керосина", на вигляд "ослиная мочя"(такій термін можна зустріти на форумах;)). Після цего все. Годину колупався, розбирав, дув, чистив. Потім запрацював;) На слідуючий день процидуру повторював;) Звідси зробив висновок. Керосин і соляра ніхт використовувати. Во вам і мультипаливний примус! На бензі горить добре практично на любій, і чистити тільки після походів. Ще форсунки, такі маленькі піндюльки загубити їх як 2 пальця ....! Та ще на них така різьба, що глухо не закручую. З помпою(наносом) також треба обережно, вартість її 400 грн. А ще прикол замітив з останього походу. Примус працює собі нормально і тут бац гасне полюм’я. Зробили висновок, що коли в бутлі закінчується пальне і падає тиск полумя гасне, тому періодично треба підкачувати. В поході був ще один такий пальник і в нього теж таке було.
Зробив висновок, що буржуйскі примуси не такі вже гарні, як їх малюють. Хоча як використовувати нормальне паливо, та дбайливо з ним гратися;) то буде працювати як годинник. Якщо у когось з київських є бажання зробити тест цему примусу, пишіть Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: Re: Цікавий матеріал.. :) ]додав(-ла)zhyvoy18:57:37 15/01/2006 (Продовження). пхатися. Що неможливо, як використовувати наприклад керосин(про соляру я вже мовчу). Був випадок спалив літр так званого нашого "очищеного керосина", на вигляд "ослиная мочя"(такій термін можна зустріти на форумах;)). Після цего все. Годину колупався, розбирав, дув, чистив. Потім запрацював;) На слідуючий день процидуру повторював;) Звідси зробив висновок. Керосин і соляра ніхт використовувати. Во вам і мультипаливний примус! На бензі горить добре практично на любій, і чистити тільки після походів. Ще форсунки, такі маленькі піндюльки загубити їх як 2 пальця ....! Та ще на них така різьба, що глухо не закручую. З помпою(наносом) також треба обережно, вартість її 400 грн. А ще прикол замітив з останього походу. Примус працює собі нормально і тут бац гасне полюм’я. Зробили висновок, що коли в бутлі закінчується пальне і падає тиск полумя гасне, тому періодично треба підкачувати. В поході був ще один такий пальник і в нього теж таке було.
Зробив висновок, що буржуйскі примуси не такі вже гарні, як їх малюють. Хоча як використовувати нормальне паливо, та дбайливо з ним гратися;) то буде працювати як годинник. Якщо у когось з київських є бажання зробити тест цему примусу, пишіть