стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Ще раз про Шмель-4 або от і прийшов той день :) ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: Після півроку експлуатації (чистих десь 20 днів) примус почав працювати гірше.
Підкачаний, але непрогрітий, він зовсім не травив бензин. Після сильного прогріву або при обертанні ручки (і при постукуванні по головці примуса) з’являлося шипіння, після чого примус працював штатно.
Справа ось у чому.
Головний запірний елементом примуса – стальна кулька (під ексцентриком, котрий зв’язаний з ручкою). Кулька має властивість покриватися сажею/накипом і залипати.
Для проведення лікування потрібно розібрати головку примуса (до самої кульки) і промити/протерти усе бензином.
За гайкою, розташованою збоку (де знаходиться шпіндель, на який надівається ключ), знаходиться асбографітовий ущільнювач, котрий неможливо розібрати, не зруйнувавши його. Ущільнювач слід вишпортати голкою. При збиранні уламки цієї прокладки обережно вкладають (засипають) назад.
Шпіндель примуса зв’язаний із вертикальним штоком. На кінці його знаходиться голка, яка слугує для чистки форсунки. Після виймання шпінделя решта деталей просто висипається назовні. Шток можна вийняти і пінцетом, щоб не пошкодити голку.
Може трапитися так, що витягти кульку шляхом перевертання примуса догори ногами або постукуванням не вдається. Тоді потрібно прикрити чимось канал форсунки і збільшити тиск у бачку. Кулька повинна виштовхнутися із сідла. Якщо це не вдається, то можна відкрутити головку розвідним ключем і виштовхати кульку з іншого боку.
Після цього чистять кульку, сідло і збирають головку у зворотній послідовності.
Після чистки примус працює, як новий.
Все спілкування на дану тему
  1. [ Ще раз про Шмель-4 або от і прийшов той день :) ] додав(-ла) Tasic 00:51:36 04/03/2005
    Після півроку експлуатації (чистих десь 20 днів) примус почав працювати гірше.
    Підкачаний, але непрогрітий, він зовсім не травив бензин. Після сильного прогріву або при обертанні ручки (і при постукуванні по головці примуса) з’являлося шипіння, після чого примус працював штатно.
    Справа ось у чому.
    Головний запірний елементом примуса – стальна кулька (під ексцентриком, котрий зв’язаний з ручкою). Кулька має властивість покриватися сажею/накипом і залипати.
    Для проведення лікування потрібно розібрати головку примуса (до самої кульки) і промити/протерти усе бензином.
    За гайкою, розташованою збоку (де знаходиться шпіндель, на який надівається ключ), знаходиться асбографітовий ущільнювач, котрий неможливо розібрати, не зруйнувавши його. Ущільнювач слід вишпортати голкою. При збиранні уламки цієї прокладки обережно вкладають (засипають) назад.
    Шпіндель примуса зв’язаний із вертикальним штоком. На кінці його знаходиться голка, яка слугує для чистки форсунки. Після виймання шпінделя решта деталей просто висипається назовні. Шток можна вийняти і пінцетом, щоб не пошкодити голку.
    Може трапитися так, що витягти кульку шляхом перевертання примуса догори ногами або постукуванням не вдається. Тоді потрібно прикрити чимось канал форсунки і збільшити тиск у бачку. Кулька повинна виштовхнутися із сідла. Якщо це не вдається, то можна відкрутити головку розвідним ключем і виштовхати кульку з іншого боку.
    Після цього чистять кульку, сідло і збирають головку у зворотній послідовності.
    Після чистки примус працює, як новий.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::