стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Тест-драйв Шмеля ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: Знац-ця, розказую, як підривав ворожий штаб :)
Підготувався у дусі кращих традицій (забув узяти маленьку лійку для примуса, десь подівся шланг, аби відсмоктати бензин з бензобаку, цілий тиждень пам’ятав про сухий спирт, але так і не встиг).
Але: бензин знайшов у гаражі у каністрі, звідтам перелив у банку, а з банки – здоровим шприцом у примус :-). Вийшло досить чисто. А сухий спирт і не допоміг би, або була б пародія.
Випробовування пройшли на ура! 2л води при 20 градусах забортної температури закипіли за 10 хв (кришка була закрита).
Результати спостережень:
1) дехто думає, що примус працює від того, що бачок накачують насосом. То не зовсім так. Насос допомагає при низькій температурі, коли бензин втрачає здатність до випаровування. Якщо його залишити на спеці, рідина усе-одно полізе нагору. А от для того, щоб отримати голубий вогник без кіптяви, потрібно, щоб з форсунки виходили ПАРИ бензину. Для цього форсунку потрібно добряче прогріти. Рідкий спирт справився із задачею на відмінно;
2) на запуск примуса пішли 3 хв;
3) дуже радив би запускати примус із рідким спиртом. На морозі полум’я його сухого еквівалента може бути недостатньо. Можна комбінувати. Мета одна: температура форсунки з периферією повинна бути якомога вищою. Часом примус запускають за допомогою РІДКОГО (а у газовій фазі) бензину, що витікає з форсунки і скапує вниз, у чашечку. Варварський спосіб, бо коптить при цьому безбожно;
4) при роботі бачок трохи нагрівається. Якщо діаметр казана, який висаджують на примус, буде більшим за штатний, примус можна перегріти, бо згори буде тепловий екран, що спрямує кілоджоулі униз;
5) бувалі радять під пальником ставити екран, що відбиватиме тепло угору (ще не пробував, але логічно);
6) посуд не підгорів абсолютно. Реально, як на газі;
7) знову ж бувалі кажуть, що примус – річ жива, має інтелект і дуже паршивий характер. При цьому не комплектується однією важливою річчю: головою. Тому потрібно використовувати свою :).
Загальний висновок: СУПЕР!
Все спілкування на дану тему
  1. [ Тест-драйв Шмеля ] додав(-ла) Tasic 16:26:54 19/09/2004
    Знац-ця, розказую, як підривав ворожий штаб :)
    Підготувався у дусі кращих традицій (забув узяти маленьку лійку для примуса, десь подівся шланг, аби відсмоктати бензин з бензобаку, цілий тиждень пам’ятав про сухий спирт, але так і не встиг).
    Але: бензин знайшов у гаражі у каністрі, звідтам перелив у банку, а з банки – здоровим шприцом у примус :-). Вийшло досить чисто. А сухий спирт і не допоміг би, або була б пародія.
    Випробовування пройшли на ура! 2л води при 20 градусах забортної температури закипіли за 10 хв (кришка була закрита).
    Результати спостережень:
    1) дехто думає, що примус працює від того, що бачок накачують насосом. То не зовсім так. Насос допомагає при низькій температурі, коли бензин втрачає здатність до випаровування. Якщо його залишити на спеці, рідина усе-одно полізе нагору. А от для того, щоб отримати голубий вогник без кіптяви, потрібно, щоб з форсунки виходили ПАРИ бензину. Для цього форсунку потрібно добряче прогріти. Рідкий спирт справився із задачею на відмінно;
    2) на запуск примуса пішли 3 хв;
    3) дуже радив би запускати примус із рідким спиртом. На морозі полум’я його сухого еквівалента може бути недостатньо. Можна комбінувати. Мета одна: температура форсунки з периферією повинна бути якомога вищою. Часом примус запускають за допомогою РІДКОГО (а у газовій фазі) бензину, що витікає з форсунки і скапує вниз, у чашечку. Варварський спосіб, бо коптить при цьому безбожно;
    4) при роботі бачок трохи нагрівається. Якщо діаметр казана, який висаджують на примус, буде більшим за штатний, примус можна перегріти, бо згори буде тепловий екран, що спрямує кілоджоулі униз;
    5) бувалі радять під пальником ставити екран, що відбиватиме тепло угору (ще не пробував, але логічно);
    6) посуд не підгорів абсолютно. Реально, як на газі;
    7) знову ж бувалі кажуть, що примус – річ жива, має інтелект і дуже паршивий характер. При цьому не комплектується однією важливою річчю: головою. Тому потрібно використовувати свою :).
    Загальний висновок: СУПЕР!


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::