Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Про конденсат ] повідовив(-ла) _Vlad Текст повідомлення: Силікон. Це буде лише спроба. Попробую на куску тамбура, однозначно. Вуглепластик. Дитячі хвороби таких конструкцій вже давно подолано. Це моя теперішня спеціальність, буде легше за дюраль. Хтось може пружно зігнути дюралевий сегмент дуги під кутом 35 градусів?
Старий намет просиліконити- пиши на мило. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Про конденсат ]додав(-ла)_Vlad [guest] 09:32:09 04/08/2004 Силікон. Це буде лише спроба. Попробую на куску тамбура, однозначно. Вуглепластик. Дитячі хвороби таких конструкцій вже давно подолано. Це моя теперішня спеціальність, буде легше за дюраль. Хтось може пружно зігнути дюралевий сегмент дуги під кутом 35 градусів?
Старий намет просиліконити- пиши на мило.
[ Re: Re: Re: Про конденсат ]відповів(-ла)Юрко10:44:23 04/08/2004 Ти піди на наметом на фірму, яка продає дюраль і там попробуй скласти. Вони позволять.
[ Re: Re: Re: Re: Про конденсат ]відповів(-ла)_Vlad10:17:32 05/08/2004 Щодо цін на вуглепластик- мовчу. Вробники просять 60-90 євро за кілограм волокна, залежно від марки. Оскільки 90% світового виробництва споживає авіабудування (обшивка сучасних лайнерів та деякі несучі конструкції на 35-55 % - композити, замість традиційного дюралю), здешевлення не буде. Щодо механічних властивостей правильно виготовлених виробів- я на всі сто за композити. Не маю на увазі те, що можна бачити у продажі з скло-вуглепластиків- доля основного матеріалу має бути не менше 72%. Я ж купив намет з дугами з епоксидки з добавками скловолокна.
[ Re: Re: Re: Про конденсат ]відповів(-ла)rstm10:59:03 04/08/2004 Що за спеціальність, якщо не секрет. Я коли займався авіамодельним спортом то працював і з склопластиками і з вуглепластиками.