стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Транспорт, добирання і т.п."   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: АС-1 ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Приклад безглуздої і бездарної роботи. Каси і служби нової а\с розмістили на віддалі 300 м від зупинки найближчого автобуса і поїзда в найдальшому кінці а\с. На старій а\с все було поряд. Тому пасажирам тепер треба проходити, або пробігати (а вони в основному спішать) цю безглузду дистанцію. А особливо вдячні владі пасажири (туристи) яремчанського, верховинського рейсів бо їм цю дистанцію треба пробігати двічі. Цікаво знати, хто той бездара, що так спланував а\с.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: АС-1 ]
    додав(-ла) vsobasko@rambler.ru 23:27:13 21/06/2010
    Приклад безглуздої і бездарної роботи. Каси і служби нової а\с розмістили на віддалі 300 м від зупинки найближчого автобуса і поїзда в найдальшому кінці а\с. На старій а\с все було поряд. Тому пасажирам тепер треба проходити, або пробігати (а вони в основному спішать) цю безглузду дистанцію. А особливо вдячні владі пасажири (туристи) яремчанського, верховинського рейсів бо їм цю дистанцію треба пробігати двічі. Цікаво знати, хто той бездара, що так спланував а\с.
    • [ Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) vasyl 10:16:45 22/06/2010
      Ви висловлюєте точку зору пасажирів. Але в пасажирських перевезеннях є ще така дрібниця, як автобуси та водії, яким на старій АС було ну дуже незручно виїжджати та паркуватись і вони фактично паралізовували рух біля вокзалів в час пік. Взагалі повинна була переїхати вся АС і тоді тих 300 м вже не було б. Але до цього наразі не дійшло хоча щось в цьому напрямку має змінитись http://www.pravda.if.ua/news-1 2838.html
    • [ Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) vsobasko@rambler.ru 23:43:35 22/06/2010
      Безглуздих пробіжок не було би, якби приміщення а\с розмістили в будинках, що розміщені із кінця, ближчого до залізничного вокзалу. Але хтось із спритних чиновників продав чи здав в аренду ці приміщення приватникам. Чиновник нехтує потребами народу (в даному випадку пасажирів) там, де має особисту вигоду. Незручне (навмисне ?) роміщення касового залу сприяє тіньовим схемам з обілечиними і необілечиними пасажирами.
    • [ Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) vsobasko@rambler.ru 08:48:28 23/06/2010
      Аналогічну скандальну історія розповідають про раховоз. Нічний дизель ІФ-Рахів після приїзду в Рахів стояв стояв там десь до 15.00, а бригада дизелістів згідно із санітарними нормами спала в залізничному готелі. Вечером цей раховоз відвозив пасажирів (туристів), у ІФ.Чиновники продали готель. Очевидно оборудка їм вигідна.Але тепер бригаді ніде відпочивати, тому дизель відразу вертається у Ворохту або у ІФ. В результаті сотні пасажирів (туристів) втратили зручний дешевий транспорт,можливість побувати у Закарпатті та і Прикарпатті і вечером вернутись додому. Втратила на цьому і залізниця, бо не перевозить ті сотні пасажирів.
      • [ Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) Alex 09:10:24 23/06/2010
        Чесно кажучи, не зрозуміло.
        Нічний поїзд (той, що прибуває у Рахів о 7-8 ранку) завжди стояв там близько години і відправлявся назад, як і денний. Особисто не раз це спостерігав.
        До того ж згідно літнього розкладу
        http://railway.lviv.ua/fileadm in/trafaret/d4/tro6403.txt
        http://railway.lviv.ua/fileadm in/trafaret/d4/tro6405.txt
        повністю відновлено рух обидвох дизелів із навіть дещо зручнішим розкладом. Чи у вас є якась інша інформація?
        • [ Re: Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) vsobasko@rambler.ru 17:49:03 23/06/2010
          Все так. Але розклад міняють ще додатково у звязку із ремонтом. 06.22.10 у Лазищині мені сказали, що денний дизель іздить тільки в суботу, неділю і понеділок. Нічний повертається із Рахова відразу. Але гарантовано - довідка ЗВ ІФ 592223.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::