Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: АС-1 ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Приклад безглуздої і бездарної роботи. Каси і служби нової а\с розмістили на віддалі 300 м від зупинки найближчого автобуса і поїзда в найдальшому кінці а\с. На старій а\с все було поряд. Тому пасажирам тепер треба проходити, або пробігати (а вони в основному спішать) цю безглузду дистанцію. А особливо вдячні владі пасажири (туристи) яремчанського, верховинського рейсів бо їм цю дистанцію треба пробігати двічі. Цікаво знати, хто той бездара, що так спланував а\с. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: АС-1 ]додав(-ла)vsobasko@rambler.ru23:27:13 21/06/2010 Приклад безглуздої і бездарної роботи. Каси і служби нової а\с розмістили на віддалі 300 м від зупинки найближчого автобуса і поїзда в найдальшому кінці а\с. На старій а\с все було поряд. Тому пасажирам тепер треба проходити, або пробігати (а вони в основному спішать) цю безглузду дистанцію. А особливо вдячні владі пасажири (туристи) яремчанського, верховинського рейсів бо їм цю дистанцію треба пробігати двічі. Цікаво знати, хто той бездара, що так спланував а\с.
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vasyl10:16:45 22/06/2010 Ви висловлюєте точку зору пасажирів. Але в пасажирських перевезеннях є ще така дрібниця, як автобуси та водії, яким на старій АС було ну дуже незручно виїжджати та паркуватись і вони фактично паралізовували рух біля вокзалів в час пік. Взагалі повинна була переїхати вся АС і тоді тих 300 м вже не було б. Але до цього наразі не дійшло хоча щось в цьому напрямку має змінитись http://www.pravda.if.ua/news-1 2838.html
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru23:43:35 22/06/2010 Безглуздих пробіжок не було би, якби приміщення а\с розмістили в будинках, що розміщені із кінця, ближчого до залізничного вокзалу. Але хтось із спритних чиновників продав чи здав в аренду ці приміщення приватникам. Чиновник нехтує потребами народу (в даному випадку пасажирів) там, де має особисту вигоду. Незручне (навмисне ?) роміщення касового залу сприяє тіньовим схемам з обілечиними і необілечиними пасажирами.
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru08:48:28 23/06/2010 Аналогічну скандальну історія розповідають про раховоз. Нічний дизель ІФ-Рахів після приїзду в Рахів стояв стояв там десь до 15.00, а бригада дизелістів згідно із санітарними нормами спала в залізничному готелі. Вечером цей раховоз відвозив пасажирів (туристів), у ІФ.Чиновники продали готель. Очевидно оборудка їм вигідна.Але тепер бригаді ніде відпочивати, тому дизель відразу вертається у Ворохту або у ІФ. В результаті сотні пасажирів (туристів) втратили зручний дешевий транспорт,можливість побувати у Закарпатті та і Прикарпатті і вечером вернутись додому. Втратила на цьому і залізниця, бо не перевозить ті сотні пасажирів.
[ Re: Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru17:49:03 23/06/2010 Все так. Але розклад міняють ще додатково у звязку із ремонтом. 06.22.10 у Лазищині мені сказали, що денний дизель іздить тільки в суботу, неділю і понеділок. Нічний повертається із Рахова відразу. Але гарантовано - довідка ЗВ ІФ 592223.