стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Транспорт, добирання і т.п."   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: АС-1 ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Прийшов три тижні тому в Івано-Франківську на вокзал. До цього чув про нововведення, шлагбауми, перевірку білетів і т.д. Прийшов на новий вокзал. Підходжу до долинського автобуса, відбувається такий діалог:
- До крехович візьмете?
- Квиток є?
- Немає.
-Йди на старий вокзал, чекай, я за 10 хвилин під"їду.

Результат - через 10 хвилин приїжджає на третину заповнений автобус, вільних місць для паркування немає, СТАЄ ПРЯМО ПОСЕРЕД СМУГИ РУХУ, підбирає пасажирів, і їде далі. Питання - кому це вигідно було робити? Зменшення корків на Привокзальній? Якщо воно і сталось, то дуже незначне, бо сумніваюсь, що зупинка автобуса прямо на смузі руху затримує набагато менше, ніж виїзд цього автобуса з парковки, тим більше, що маленькі бусики навіть не перешкоджають руху, оскільки їх габарити дозволяють маневрувати, не загороджуючи рух, вони вливаються в загальний потік вже при розгоні.
Заставити пасажирів купляти білети? У мене в п"ятницю військова кафедра, після якої мені треба добратись до Рожнятова. Нас можуть відпускати швидше, тому не беру квиток на певну годину, а ловлю те, що попадеться. Припустимо, я в 17.05 вийшов з воєнки, в 17.40 я на вокзалі. Бачу, що автобус на Долину (якщо пощастить, то і на Рожнятів трапиться) відїжджає за 5 хвилин. В касах, як завжди по пятницях - стовпотворіння, в черзі за білетом треба стояти 10-15 хвилин, тобто розраховувати слід на наступний автобус через 30-50 хвилин, що значить, що дома я буду о 20-ій з хвостиком годині. Вибачайте, але я не настільки свідомий. А іншим пасажирам просто буде банально "западло" ганяти за квитком, навіть якщо вони нікуди не спішать. От і спостерігаємо "ловлю" автобусів на тому ж старому вокзалі: виїзд шлагбаум, контролер, пустий автобус, 100 метрів по привокзальній, зупинка, завантаження основної маси людей.
Вивільнення парковочних місць? А вони всі до одного забиті. Якщо їх не займають рейси дальніх напрямків, то ті ж долинські буси на 5-10 хвилин паркуються там, щоб набрати пасажирів.

Шукайте ту
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: АС-1 ]
    додав(-ла) komaruk 21:36:53 22/06/2010
    Прийшов три тижні тому в Івано-Франківську на вокзал. До цього чув про нововведення, шлагбауми, перевірку білетів і т.д. Прийшов на новий вокзал. Підходжу до долинського автобуса, відбувається такий діалог:
    - До крехович візьмете?
    - Квиток є?
    - Немає.
    -Йди на старий вокзал, чекай, я за 10 хвилин під"їду.

    Результат - через 10 хвилин приїжджає на третину заповнений автобус, вільних місць для паркування немає, СТАЄ ПРЯМО ПОСЕРЕД СМУГИ РУХУ, підбирає пасажирів, і їде далі. Питання - кому це вигідно було робити? Зменшення корків на Привокзальній? Якщо воно і сталось, то дуже незначне, бо сумніваюсь, що зупинка автобуса прямо на смузі руху затримує набагато менше, ніж виїзд цього автобуса з парковки, тим більше, що маленькі бусики навіть не перешкоджають руху, оскільки їх габарити дозволяють маневрувати, не загороджуючи рух, вони вливаються в загальний потік вже при розгоні.
    Заставити пасажирів купляти білети? У мене в п"ятницю військова кафедра, після якої мені треба добратись до Рожнятова. Нас можуть відпускати швидше, тому не беру квиток на певну годину, а ловлю те, що попадеться. Припустимо, я в 17.05 вийшов з воєнки, в 17.40 я на вокзалі. Бачу, що автобус на Долину (якщо пощастить, то і на Рожнятів трапиться) відїжджає за 5 хвилин. В касах, як завжди по пятницях - стовпотворіння, в черзі за білетом треба стояти 10-15 хвилин, тобто розраховувати слід на наступний автобус через 30-50 хвилин, що значить, що дома я буду о 20-ій з хвостиком годині. Вибачайте, але я не настільки свідомий. А іншим пасажирам просто буде банально "западло" ганяти за квитком, навіть якщо вони нікуди не спішать. От і спостерігаємо "ловлю" автобусів на тому ж старому вокзалі: виїзд шлагбаум, контролер, пустий автобус, 100 метрів по привокзальній, зупинка, завантаження основної маси людей.
    Вивільнення парковочних місць? А вони всі до одного забиті. Якщо їх не займають рейси дальніх напрямків, то ті ж долинські буси на 5-10 хвилин паркуються там, щоб набрати пасажирів.

    Шукайте ту
    • [ Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) komaruk 21:37:23 22/06/2010
      Шукайте тут щось добре. Я не знайшов.
    • [ Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) zubr 10:02:06 23/06/2010
      А якщо пасажари з дітьми? А якщо з сумками (чого без них їздити)? Попробуй тоді 300 метрів туди-сюди бігати. Стара автостанція для пасажирів була дуже зручна. Прийшов, побачив бус чи автобус, сів і через 1-5 хвилин поїхав. Навіть якщо водій згадував про квиток - до каси 20 метрів і квиток купувався за хвилину-дві. Тепер все ускладнилося :-(
      • [ Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) bermooood 12:06:41 23/06/2010
        В Польщі в автобусах стоять касові апарати і водії самі продають квитки. І ніхто не махлює. Все для зручності подорожуючого.
        На кого ми рівняємось - загадка)
        • [ Re: Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) vsobasko@rambler.ru 17:58:33 23/06/2010
          Ніяк4ої загадки. Тіньово економіка вигідна начальству.
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) Юрко 19:15:02 01/07/2010
            Ну як без одвічного українського "все одно недобре". Тішмося, пане Собашку, що нова АС не так як у Львові чи в Коломиї за 5 кілометрів, де туристи іноді запізнюються на потяги через незнання особливостей добирання, і не на Пасічній АС-2, куди в час пік заїхати вчасно нереально. Звикнемо.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) vsobasko@rambler.ru 19:26:02 01/07/2010
              Щось на радість ніяк не збирається. Пасажирам на старій АС було незаперечно зручніше. А це незаперечний показник доцільності реорганізації.На мою думку касові приміщення треба вернути на старе місце, нову площу залишити.
        • [ Re: Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) komaruk 21:07:43 23/06/2010
          2 bermooood: Так могло бути. "Але не в нашій папуаській країні" (с) С.М. Іщеряков

          Припустимо - касовий апарат в автобусі, все йде в касу, наприкінці дня - відсоток водіям. Гарантовано, що водії почнуть: а) підбирати людей "мимо" касового апарату для додаткового заробітку; б) якщо з рейсу станційний збір буде фіксований, то ладувати людей в середину як шпроти, щоб більше провести над норми. Щоб уникнути - треба поставити контролерів. Контролери-шлагбаум-проїзд 100 метрів-добір людей - бек ту блек, так сказать=) Чи може пиняти автобуси на кожному пості ДАЇ для перевірки квитків?=)
      • [ Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) komaruk 20:59:31 23/06/2010
        За хвилину-дві - якщо каси працюють не одна через дві, бо по п"ятницях приходилось спостерігати 3 відкриті каси і по 15-20 чоловік до кожної
        • [ Re: Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) zubr 22:45:32 23/06/2010
          Така ситуація - точно як вийняток.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::