Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: АС-1 ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: А якщо пасажари з дітьми? А якщо з сумками (чого без них їздити)? Попробуй тоді 300 метрів туди-сюди бігати. Стара автостанція для пасажирів була дуже зручна. Прийшов, побачив бус чи автобус, сів і через 1-5 хвилин поїхав. Навіть якщо водій згадував про квиток - до каси 20 метрів і квиток купувався за хвилину-дві. Тепер все ускладнилося :-( Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: АС-1 ]додав(-ла)zubr10:02:06 23/06/2010 А якщо пасажари з дітьми? А якщо з сумками (чого без них їздити)? Попробуй тоді 300 метрів туди-сюди бігати. Стара автостанція для пасажирів була дуже зручна. Прийшов, побачив бус чи автобус, сів і через 1-5 хвилин поїхав. Навіть якщо водій згадував про квиток - до каси 20 метрів і квиток купувався за хвилину-дві. Тепер все ускладнилося :-(
[ Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)bermooood12:06:41 23/06/2010 В Польщі в автобусах стоять касові апарати і водії самі продають квитки. І ніхто не махлює. Все для зручності подорожуючого.
На кого ми рівняємось - загадка)
[ Re: Re: Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)Юрко19:15:02 01/07/2010 Ну як без одвічного українського "все одно недобре". Тішмося, пане Собашку, що нова АС не так як у Львові чи в Коломиї за 5 кілометрів, де туристи іноді запізнюються на потяги через незнання особливостей добирання, і не на Пасічній АС-2, куди в час пік заїхати вчасно нереально. Звикнемо.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru19:26:02 01/07/2010 Щось на радість ніяк не збирається. Пасажирам на старій АС було незаперечно зручніше. А це незаперечний показник доцільності реорганізації.На мою думку касові приміщення треба вернути на старе місце, нову площу залишити.
[ Re: Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)komaruk21:07:43 23/06/2010 2 bermooood: Так могло бути. "Але не в нашій папуаській країні" (с) С.М. Іщеряков
Припустимо - касовий апарат в автобусі, все йде в касу, наприкінці дня - відсоток водіям. Гарантовано, що водії почнуть: а) підбирати людей "мимо" касового апарату для додаткового заробітку; б) якщо з рейсу станційний збір буде фіксований, то ладувати людей в середину як шпроти, щоб більше провести над норми. Щоб уникнути - треба поставити контролерів. Контролери-шлагбаум-проїзд 100 метрів-добір людей - бек ту блек, так сказать=) Чи може пиняти автобуси на кожному пості ДАЇ для перевірки квитків?=)
[ Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)komaruk20:59:31 23/06/2010 За хвилину-дві - якщо каси працюють не одна через дві, бо по п"ятницях приходилось спостерігати 3 відкриті каси і по 15-20 чоловік до кожної