Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: АС-1 ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: 2 bermooood: Так могло бути. "Але не в нашій папуаській країні" (с) С.М. Іщеряков
Припустимо - касовий апарат в автобусі, все йде в касу, наприкінці дня - відсоток водіям. Гарантовано, що водії почнуть: а) підбирати людей "мимо" касового апарату для додаткового заробітку; б) якщо з рейсу станційний збір буде фіксований, то ладувати людей в середину як шпроти, щоб більше провести над норми. Щоб уникнути - треба поставити контролерів. Контролери-шлагбаум-проїзд 100 метрів-добір людей - бек ту блек, так сказать=) Чи може пиняти автобуси на кожному пості ДАЇ для перевірки квитків?=) Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: АС-1 ]додав(-ла)komaruk21:07:43 23/06/2010 2 bermooood: Так могло бути. "Але не в нашій папуаській країні" (с) С.М. Іщеряков
Припустимо - касовий апарат в автобусі, все йде в касу, наприкінці дня - відсоток водіям. Гарантовано, що водії почнуть: а) підбирати людей "мимо" касового апарату для додаткового заробітку; б) якщо з рейсу станційний збір буде фіксований, то ладувати людей в середину як шпроти, щоб більше провести над норми. Щоб уникнути - треба поставити контролерів. Контролери-шлагбаум-проїзд 100 метрів-добір людей - бек ту блек, так сказать=) Чи може пиняти автобуси на кожному пості ДАЇ для перевірки квитків?=)