Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ АС-1 ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: У ФРАНКІВСЬКУ ГОЛОВНА АВТОСТАНЦІЯ ПЕРЕЇЖДЖАЄ. Будьте уважні, коли шукаєте свій автобус, він може бути на 300 метрів далі по ходу потяга (з Львова). Поки що не всі автобуси переїхали, але адміністрація та каси вже в новому і гарному приміщенні. Також там є гарні розклади, які пасує пофотати. Все спілкування на дану тему
[ АС-1 ]додав(-ла)Юрко08:03:39 21/06/2010 У ФРАНКІВСЬКУ ГОЛОВНА АВТОСТАНЦІЯ ПЕРЕЇЖДЖАЄ. Будьте уважні, коли шукаєте свій автобус, він може бути на 300 метрів далі по ходу потяга (з Львова). Поки що не всі автобуси переїхали, але адміністрація та каси вже в новому і гарному приміщенні. Також там є гарні розклади, які пасує пофотати.
[ Re: АС-1 ]відповів(-ла)Roman11:51:32 21/06/2010 "професійна" фото та відеозйомка там безкоштовна? :))
[ Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru23:27:13 21/06/2010 Приклад безглуздої і бездарної роботи. Каси і служби нової а\с розмістили на віддалі 300 м від зупинки найближчого автобуса і поїзда в найдальшому кінці а\с. На старій а\с все було поряд. Тому пасажирам тепер треба проходити, або пробігати (а вони в основному спішать) цю безглузду дистанцію. А особливо вдячні владі пасажири (туристи) яремчанського, верховинського рейсів бо їм цю дистанцію треба пробігати двічі. Цікаво знати, хто той бездара, що так спланував а\с.
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vasyl10:16:45 22/06/2010 Ви висловлюєте точку зору пасажирів. Але в пасажирських перевезеннях є ще така дрібниця, як автобуси та водії, яким на старій АС було ну дуже незручно виїжджати та паркуватись і вони фактично паралізовували рух біля вокзалів в час пік. Взагалі повинна була переїхати вся АС і тоді тих 300 м вже не було б. Але до цього наразі не дійшло хоча щось в цьому напрямку має змінитись http://www.pravda.if.ua/news-1 2838.html
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru23:43:35 22/06/2010 Безглуздих пробіжок не було би, якби приміщення а\с розмістили в будинках, що розміщені із кінця, ближчого до залізничного вокзалу. Але хтось із спритних чиновників продав чи здав в аренду ці приміщення приватникам. Чиновник нехтує потребами народу (в даному випадку пасажирів) там, де має особисту вигоду. Незручне (навмисне ?) роміщення касового залу сприяє тіньовим схемам з обілечиними і необілечиними пасажирами.
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru08:48:28 23/06/2010 Аналогічну скандальну історія розповідають про раховоз. Нічний дизель ІФ-Рахів після приїзду в Рахів стояв стояв там десь до 15.00, а бригада дизелістів згідно із санітарними нормами спала в залізничному готелі. Вечером цей раховоз відвозив пасажирів (туристів), у ІФ.Чиновники продали готель. Очевидно оборудка їм вигідна.Але тепер бригаді ніде відпочивати, тому дизель відразу вертається у Ворохту або у ІФ. В результаті сотні пасажирів (туристів) втратили зручний дешевий транспорт,можливість побувати у Закарпатті та і Прикарпатті і вечером вернутись додому. Втратила на цьому і залізниця, бо не перевозить ті сотні пасажирів.
[ Re: Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru17:49:03 23/06/2010 Все так. Але розклад міняють ще додатково у звязку із ремонтом. 06.22.10 у Лазищині мені сказали, що денний дизель іздить тільки в суботу, неділю і понеділок. Нічний повертається із Рахова відразу. Але гарантовано - довідка ЗВ ІФ 592223.
[ Re: АС-1 ]відповів(-ла)komaruk21:36:53 22/06/2010 Прийшов три тижні тому в Івано-Франківську на вокзал. До цього чув про нововведення, шлагбауми, перевірку білетів і т.д. Прийшов на новий вокзал. Підходжу до долинського автобуса, відбувається такий діалог:
- До крехович візьмете?
- Квиток є?
- Немає.
-Йди на старий вокзал, чекай, я за 10 хвилин під"їду.
Результат - через 10 хвилин приїжджає на третину заповнений автобус, вільних місць для паркування немає, СТАЄ ПРЯМО ПОСЕРЕД СМУГИ РУХУ, підбирає пасажирів, і їде далі. Питання - кому це вигідно було робити? Зменшення корків на Привокзальній? Якщо воно і сталось, то дуже незначне, бо сумніваюсь, що зупинка автобуса прямо на смузі руху затримує набагато менше, ніж виїзд цього автобуса з парковки, тим більше, що маленькі бусики навіть не перешкоджають руху, оскільки їх габарити дозволяють маневрувати, не загороджуючи рух, вони вливаються в загальний потік вже при розгоні.
Заставити пасажирів купляти білети? У мене в п"ятницю військова кафедра, після якої мені треба добратись до Рожнятова. Нас можуть відпускати швидше, тому не беру квиток на певну годину, а ловлю те, що попадеться. Припустимо, я в 17.05 вийшов з воєнки, в 17.40 я на вокзалі. Бачу, що автобус на Долину (якщо пощастить, то і на Рожнятів трапиться) відїжджає за 5 хвилин. В касах, як завжди по пятницях - стовпотворіння, в черзі за білетом треба стояти 10-15 хвилин, тобто розраховувати слід на наступний автобус через 30-50 хвилин, що значить, що дома я буду о 20-ій з хвостиком годині. Вибачайте, але я не настільки свідомий. А іншим пасажирам просто буде банально "западло" ганяти за квитком, навіть якщо вони нікуди не спішать. От і спостерігаємо "ловлю" автобусів на тому ж старому вокзалі: виїзд шлагбаум, контролер, пустий автобус, 100 метрів по привокзальній, зупинка, завантаження основної маси людей.
Вивільнення парковочних місць? А вони всі до одного забиті. Якщо їх не займають рейси дальніх напрямків, то ті ж долинські буси на 5-10 хвилин паркуються там, щоб набрати пасажирів.
Шукайте ту
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)komaruk21:37:23 22/06/2010 Шукайте тут щось добре. Я не знайшов.
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)zubr10:02:06 23/06/2010 А якщо пасажари з дітьми? А якщо з сумками (чого без них їздити)? Попробуй тоді 300 метрів туди-сюди бігати. Стара автостанція для пасажирів була дуже зручна. Прийшов, побачив бус чи автобус, сів і через 1-5 хвилин поїхав. Навіть якщо водій згадував про квиток - до каси 20 метрів і квиток купувався за хвилину-дві. Тепер все ускладнилося :-(
[ Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)bermooood12:06:41 23/06/2010 В Польщі в автобусах стоять касові апарати і водії самі продають квитки. І ніхто не махлює. Все для зручності подорожуючого.
На кого ми рівняємось - загадка)
[ Re: Re: Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)Юрко19:15:02 01/07/2010 Ну як без одвічного українського "все одно недобре". Тішмося, пане Собашку, що нова АС не так як у Львові чи в Коломиї за 5 кілометрів, де туристи іноді запізнюються на потяги через незнання особливостей добирання, і не на Пасічній АС-2, куди в час пік заїхати вчасно нереально. Звикнемо.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru19:26:02 01/07/2010 Щось на радість ніяк не збирається. Пасажирам на старій АС було незаперечно зручніше. А це незаперечний показник доцільності реорганізації.На мою думку касові приміщення треба вернути на старе місце, нову площу залишити.
[ Re: Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)komaruk21:07:43 23/06/2010 2 bermooood: Так могло бути. "Але не в нашій папуаській країні" (с) С.М. Іщеряков
Припустимо - касовий апарат в автобусі, все йде в касу, наприкінці дня - відсоток водіям. Гарантовано, що водії почнуть: а) підбирати людей "мимо" касового апарату для додаткового заробітку; б) якщо з рейсу станційний збір буде фіксований, то ладувати людей в середину як шпроти, щоб більше провести над норми. Щоб уникнути - треба поставити контролерів. Контролери-шлагбаум-проїзд 100 метрів-добір людей - бек ту блек, так сказать=) Чи може пиняти автобуси на кожному пості ДАЇ для перевірки квитків?=)
[ Re: Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)komaruk20:59:31 23/06/2010 За хвилину-дві - якщо каси працюють не одна через дві, бо по п"ятницях приходилось спостерігати 3 відкриті каси і по 15-20 чоловік до кожної
[ Re: АС-1 ]відповів(-ла)vasyl21:34:51 23/06/2010 Тут писали про перенос автостанції, а більшість аргументів наводиться щодо таких нехороших наших людей - водіїв, пасажирів, чиновників тощо. Про це можна писати безкінечно, але напевно не на цьому форумі.
Чомусь ніхто з опонентів не додумався то того факту, що будівля залізничного вокзалу може належати власне залізниці, а АС - приватній чи комунальній структурі. Вокзали вже давно розділяють - маєте приклади Калуша, Стрия і т.п. і чому Івано-Франківськ має бути винятком в цьому поділу власності, на який жоден з вас немає впливу?
[ Re: Re: АС-1 ]відповів(-ла)bermooood23:54:27 23/06/2010 Ніхто буде не проти нового автовокзалу, якщо його організація буде зручною для пасажирів і водіїв.