стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Транспорт, добирання і т.п."   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: АС-1 ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Аналогічну скандальну історія розповідають про раховоз. Нічний дизель ІФ-Рахів після приїзду в Рахів стояв стояв там десь до 15.00, а бригада дизелістів згідно із санітарними нормами спала в залізничному готелі. Вечером цей раховоз відвозив пасажирів (туристів), у ІФ.Чиновники продали готель. Очевидно оборудка їм вигідна.Але тепер бригаді ніде відпочивати, тому дизель відразу вертається у Ворохту або у ІФ. В результаті сотні пасажирів (туристів) втратили зручний дешевий транспорт,можливість побувати у Закарпатті та і Прикарпатті і вечером вернутись додому. Втратила на цьому і залізниця, бо не перевозить ті сотні пасажирів.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: АС-1 ]
    додав(-ла) vsobasko@rambler.ru 08:48:28 23/06/2010
    Аналогічну скандальну історія розповідають про раховоз. Нічний дизель ІФ-Рахів після приїзду в Рахів стояв стояв там десь до 15.00, а бригада дизелістів згідно із санітарними нормами спала в залізничному готелі. Вечером цей раховоз відвозив пасажирів (туристів), у ІФ.Чиновники продали готель. Очевидно оборудка їм вигідна.Але тепер бригаді ніде відпочивати, тому дизель відразу вертається у Ворохту або у ІФ. В результаті сотні пасажирів (туристів) втратили зручний дешевий транспорт,можливість побувати у Закарпатті та і Прикарпатті і вечером вернутись додому. Втратила на цьому і залізниця, бо не перевозить ті сотні пасажирів.
    • [ Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) Alex 09:10:24 23/06/2010
      Чесно кажучи, не зрозуміло.
      Нічний поїзд (той, що прибуває у Рахів о 7-8 ранку) завжди стояв там близько години і відправлявся назад, як і денний. Особисто не раз це спостерігав.
      До того ж згідно літнього розкладу
      http://railway.lviv.ua/fileadm in/trafaret/d4/tro6403.txt
      http://railway.lviv.ua/fileadm in/trafaret/d4/tro6405.txt
      повністю відновлено рух обидвох дизелів із навіть дещо зручнішим розкладом. Чи у вас є якась інша інформація?
      • [ Re: Re: Re: Re: АС-1 ] відповів(-ла) vsobasko@rambler.ru 17:49:03 23/06/2010
        Все так. Але розклад міняють ще додатково у звязку із ремонтом. 06.22.10 у Лазищині мені сказали, що денний дизель іздить тільки в суботу, неділю і понеділок. Нічний повертається із Рахова відразу. Але гарантовано - довідка ЗВ ІФ 592223.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::