Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ крітікуя прєдлагай ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: пропоную перейи від наїздів на тих, хто хотів щось робити, до більш плідної дискусії
* під нижче сказаним слід розуміти ІМХО:)
вважаю ефективними два способи фінансування:
1) розміщення реклами
2) платна підписка
(1) - потенційні клієнти - бази відпочинку/турфірми, виробники спорядження, може ще хтось..
подивимося на себе зі сторони - тут не той народ, який буде платити за відпочинок в Карпатах, чи який буде керуватися рекламою в виборі спорядження. тому сумнівна перспектива повного фінансування лише за рахунок реклами.
хоча на сайт виходить багато людей-прихильників "пасивного:)" відпочинку через пошук, оскільки в сайту непогана статистика відвідування і багато ключових слів:).
тематика сайту багатьом відвідувачам цієї групи не зовсім підходить і далі першої сторінки йти немає багато змісту.
тому можна першу сторінку обвішати рекламами як новорічну ялинку, регулярні ж відвідувачі можуть робити собі стартовою іншу сторінку, напр."статистика"
почесним обовязком громадянина сайту є залучення рекламодавця
(2) платна підписка /студентські діють:)/
сайт би втратив багато якби закрити його матеріали/інтерактивність лише для передплатників.
пропоную розглядати три групи відвідувачів:
- незареєстровані
--зареєстровані
---передплатники
(-) доступ "read only", до частини матеріалів
(--) доступ майже до всього інтерактивного, що й зараз (можливо крім розміщення оголошень в "Оголошеннях", форумах "куплю-продам", і т.і.). Думаю слід вимагати реєстрацію для спілкування напр. в форумах і доступу до частини "просунутих" інфомаційних ресурсів (розклади руху, маршрути, ...) задля збільшення кількості зареєстрованих - непоганих козир перед рекламодавцями
(---) за 2-5 грн на місяць людина отримує додаткові послуги, можливо: розміщення фото в анкеті, обмін приватними повідомленнями, можливість вставляти фото до 10кб в повідомлення на форумах, отримувати на пошту повідомлення про коментарі до своїх фото/матеріалів і т.д. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ крітікуя прєдлагай ]додав(-ла)yhirnyak11:04:13 05/05/2004 пропоную перейи від наїздів на тих, хто хотів щось робити, до більш плідної дискусії
* під нижче сказаним слід розуміти ІМХО:)
вважаю ефективними два способи фінансування:
1) розміщення реклами
2) платна підписка
(1) - потенційні клієнти - бази відпочинку/турфірми, виробники спорядження, може ще хтось..
подивимося на себе зі сторони - тут не той народ, який буде платити за відпочинок в Карпатах, чи який буде керуватися рекламою в виборі спорядження. тому сумнівна перспектива повного фінансування лише за рахунок реклами.
хоча на сайт виходить багато людей-прихильників "пасивного:)" відпочинку через пошук, оскільки в сайту непогана статистика відвідування і багато ключових слів:).
тематика сайту багатьом відвідувачам цієї групи не зовсім підходить і далі першої сторінки йти немає багато змісту.
тому можна першу сторінку обвішати рекламами як новорічну ялинку, регулярні ж відвідувачі можуть робити собі стартовою іншу сторінку, напр."статистика"
почесним обовязком громадянина сайту є залучення рекламодавця
(2) платна підписка /студентські діють:)/
сайт би втратив багато якби закрити його матеріали/інтерактивність лише для передплатників.
пропоную розглядати три групи відвідувачів:
- незареєстровані
--зареєстровані
---передплатники
(-) доступ "read only", до частини матеріалів
(--) доступ майже до всього інтерактивного, що й зараз (можливо крім розміщення оголошень в "Оголошеннях", форумах "куплю-продам", і т.і.). Думаю слід вимагати реєстрацію для спілкування напр. в форумах і доступу до частини "просунутих" інфомаційних ресурсів (розклади руху, маршрути, ...) задля збільшення кількості зареєстрованих - непоганих козир перед рекламодавцями
(---) за 2-5 грн на місяць людина отримує додаткові послуги, можливо: розміщення фото в анкеті, обмін приватними повідомленнями, можливість вставляти фото до 10кб в повідомлення на форумах, отримувати на пошту повідомлення про коментарі до своїх фото/матеріалів і т.д.
[ Re: крітікуя прєдлагай ]відповів(-ла)Юрко18:52:38 05/05/2004 З точки зору рядового юзера скажу таке: обмеження когось в правах через гроші знеславить сайт до рівня порноканала, де за більше грошей розщібають ще один ґудзик. Особисто платити за участь у форумах чи за розміщення своє фото в клубі є абсурдними. Деякі речі, хочеш того чи ні, є, були і мусять бути безкоштовними - це доля і цього сайта. Я за членські внески з смисловою рекламою (але не загинати). До речі, який механізм оплати послуг? Через веб-мані? Картки в кіоску? Багато вас знає з чим це їдять?
[ Re: Re: крітікуя прєдлагай ]відповів(-ла)vassia01:02:24 06/05/2004 Люди !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! сайт має своє обличчя і свій імідж, я б навіть сказав реноме,...яке як відомо за день не робиться, але втрачається за день легко.....а тому на правах чи не єдиного іміджмейкера і піарщика (принаймі в межах сайту) настійливо пропоную перевести дискусію в площину мейлів, зустрічей на пиві аськи і т.д..........
П.С. прерогатива на думку, з якою варта рахуватись, нележить все таки творцеві (блін ...знов пафосно)
П.П.С....як терапевт від реклами (анти реклами) і Пі-ару,..закликаю всю тему КІКНУТИ
[ Re: Re: крітікуя прєдлагай ]відповів(-ла)vasyl16:11:58 06/05/2004 Згоден з Vassia. Цих вихідних у мене з ним теж було багато дискусій по різних темах (був час на маркуванні), були і різні погляди, але у всіх випадках верх повинні брати аргументи, а також і враховуватись початковий задум.
На мій погляд, кожна людина має право на самовираження в межах своїх можливостей і відповідальності за започатковану справу. Якщо хтось і вправі щось запропонувати, то тільки після серйозної аргументації та з погодження автора ідеї.
Будь-які поради зі сторони не передбачають відповідальності.