стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Шляхами нових героїв ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: На день туриста мені захотілось пройтись стежками нових героїв. Як і вони я о 9.50 вирушив з повороту в Лазещині, в 11.30 був на Козьменщику, а в 14 год - на Говерлі. На протязі всієї дороги не зустрів жодного знаку, який би вказував на наявність в даному районі заповідної території.
На шлагбаумі висіла вивіска, що то Лопушанське лісництво та те, що рятувальною службою керує пан Климпуш, але представників жодних з цих структур на місці не виявилось.
На Козьменщику один із сарайчиків був обклеєний рекламками експедиції, але всередині було досить пристойно, якщо не враховувати залишений одяг та пластикові бутилки на підлозі (не гірше ніж після себе залишають деякі горе-туристи).
В колибах на полонині, де вони потім жили, було чистіше, але на вулиці залишили 5 каністр з під масла.
Сам шлях витягу машини з-під Говерли насправді був чистим, без залишків масла. Тільки мені видалось, що передвершинний гребінь у верхній частині був досить сильно поритий. У цій же частині я підібрав 6 ПЕТ пляшок і на моє здивування яма, яка була тиждень тому наповнена, зараз виявилась вичищеною. Але залишки на її дні все ж не милували око.
Самим цікавим в моїй подорожі є те, що машина безслідно зникла ще у вівторок, тобто на другий день після її витягу. Жодних слідів спуску на вершині я не знайшов і тому, як колишньому гвинтокрильщику мені прийшла на думку версія не про спуск машини, а про її підйом вверх. Машину зверху зняли гвинтокрилом.
На Заросляку підтвердили дану версію, адже у вівторок на Говерлу піднялась група з КНПП, щоб зафіксувати даний рекорд протоколом про порушення, а рекордсмени випарувались. За моїми здогадками, у одного із спонсорів у середу був день народження (інфо з Інтернету), тому цілком можливо, що ту Ниву подали йому на вечірню трапезу.
Також на Заросляку була велика кількість мішків із сміттям, тому напевно ту яму очистили все-таки студенти - не вірю що Нива полетіла із смердючим сміттям, маючи таких спонсорів.
Подальші висновки трохи пізніше - робота.
Все спілкування на дану тему
  1. [ Шляхами нових героїв ] додав(-ла) vasyl 08:54:07 28/09/2007
    На день туриста мені захотілось пройтись стежками нових героїв. Як і вони я о 9.50 вирушив з повороту в Лазещині, в 11.30 був на Козьменщику, а в 14 год - на Говерлі. На протязі всієї дороги не зустрів жодного знаку, який би вказував на наявність в даному районі заповідної території.
    На шлагбаумі висіла вивіска, що то Лопушанське лісництво та те, що рятувальною службою керує пан Климпуш, але представників жодних з цих структур на місці не виявилось.
    На Козьменщику один із сарайчиків був обклеєний рекламками експедиції, але всередині було досить пристойно, якщо не враховувати залишений одяг та пластикові бутилки на підлозі (не гірше ніж після себе залишають деякі горе-туристи).
    В колибах на полонині, де вони потім жили, було чистіше, але на вулиці залишили 5 каністр з під масла.
    Сам шлях витягу машини з-під Говерли насправді був чистим, без залишків масла. Тільки мені видалось, що передвершинний гребінь у верхній частині був досить сильно поритий. У цій же частині я підібрав 6 ПЕТ пляшок і на моє здивування яма, яка була тиждень тому наповнена, зараз виявилась вичищеною. Але залишки на її дні все ж не милували око.
    Самим цікавим в моїй подорожі є те, що машина безслідно зникла ще у вівторок, тобто на другий день після її витягу. Жодних слідів спуску на вершині я не знайшов і тому, як колишньому гвинтокрильщику мені прийшла на думку версія не про спуск машини, а про її підйом вверх. Машину зверху зняли гвинтокрилом.
    На Заросляку підтвердили дану версію, адже у вівторок на Говерлу піднялась група з КНПП, щоб зафіксувати даний рекорд протоколом про порушення, а рекордсмени випарувались. За моїми здогадками, у одного із спонсорів у середу був день народження (інфо з Інтернету), тому цілком можливо, що ту Ниву подали йому на вечірню трапезу.
    Також на Заросляку була велика кількість мішків із сміттям, тому напевно ту яму очистили все-таки студенти - не вірю що Нива полетіла із смердючим сміттям, маючи таких спонсорів.
    Подальші висновки трохи пізніше - робота.
    • [ Re: Шляхами нових героїв ] відповів(-ла) вол 12:30:10 28/09/2007
      Куди дивилась ППО? Адже польоти у заповіднику та у прикордонних районах заборонено. Знову вийшло як завжди.
    • [ Re: Шляхами нових героїв ] відповів(-ла) Dmytro-Rock 16:55:55 28/09/2007
      Схоже, "замітали сліди" дуже швидко.
      А за каністри з-під мастила -- ганьба "героям"!
      • [ Re: Re: Шляхами нових героїв ] відповів(-ла) Roman 17:56:01 28/09/2007
        У нашій країні коли ліквідовано наслідки чергової "ідеї" - то це вже прекрасно, верх сподівань.
        А шоб покарали винних - то вже з області фантастики.

        Саме формулювання вимог як правило звучить: "Припинити незаконне будівництво", "Повернути украдене власнику", "Вилучити з продажу бракований товар".
        Але про "задати урок винуватому" - нічого не йдеться.
        • [ Re: Re: Re: Шляхами нових героїв ] відповів(-ла) vasyl 18:32:02 28/09/2007
          За інформацією директора КБЗ, заведена кримінальна справа за фактом. Слідство веде прокуратура Рахівського району на предмет вилучення транспортного засобу.
          У результативність мало віриться, якщо машина вже в Києві і її власником є УкрАвто, але ще б про це написали якісь центральні видання, то можливо наступні б задумались.
          Зараз піднімати шум немає сенсу - на вибори проплачуються переважна бульшість видань і піпл хаває те, що йому подають:(
          До речі і про їх рекорд також ніхто не пише, незважаючи на те, що за спиною http://umh.ua/ . Може хтось бачив?


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::