Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Машиною на Говерлу ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: У жовтні якісь розумники намагалися на квадрациклах втнути таке саме, то й 300м від Заросляка не проїхали- зкопитились. Того ж і цьому герою по доброму бажаю.І щоб обов"язково живим залишився, аби багато разів про все розповідав послідовникам. Думаю такі ще будуть. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Машиною на Говерлу ]додав(-ла)вол15:15:24 16/08/2007 У жовтні якісь розумники намагалися на квадрациклах втнути таке саме, то й 300м від Заросляка не проїхали- зкопитились. Того ж і цьому герою по доброму бажаю.І щоб обов"язково живим залишився, аби багато разів про все розповідав послідовникам. Думаю такі ще будуть.
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk19:01:39 16/08/2007 Хоч яка б там долина з Заросляка на Говерлу не була, на деяких ділянках квадроцикли треба нести на плечах. Ліс вони би ще проїхали, але про виході на плече там є декілька ділянок сттежки, де вона має півметра вширину і метр в глибину. Обійти хіба ялівцем. А на рахунок ВАЗівського движка - легко, зробити сімці більший підйом над землею - вона буде йти по будь-яких гірських дорогах. 1,5л - то не є мало! А з лебідкою - хоч на Ельбрус!!!