Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Схоже, що він вже на півдорозі до Києва =))) Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Машиною на Говерлу ]додав(-ла)Morik09:01:46 17/08/2007 Схоже, що він вже на півдорозі до Києва =)))
[ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Tasic11:36:14 17/08/2007 щось він підозріло довго у Хмельницькому. можливо, ремонтується і знову поверне.
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk14:03:49 17/08/2007 Курча-бальона, довго він ще там буде матлашитися? Його люди на говерлі чекають, щоб нагородити камінням, а в києві - щоб надавати підсрачників за неудачу, а він курча-мать зависає десь між тим і другим
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl14:08:09 17/08/2007 Автомобиль «Шевроле-Нива» к восхождению на Говерлу готовят в мастерской ***хмельницкого*** умельца Григория Гуменного
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl14:12:27 17/08/2007 А що справді вже біля Ворохти був? То певно був тестовий виїзд :)
Побачили гори і виріши ще щось приварити...
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk16:17:10 17/08/2007 Най той хмельницький умілець ліпше карбюратори людям регулював і розвал-сходження робив, ніж фігнев матися
[ Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit16:45:36 17/08/2007 Ця акція(заїзд н а авто на Говерлу) є звісно, неповагою і до Карпат, і до заповідника(отже і до закону). Але хіба це вперше? На Чорногірський хребет є не одна дорога, по якій їздять УАзи вже багато років, як то по перемичці між Петросом і Говерлою. Я вже не кажу про лісовози...
Як на мене - відвідини гір на авто з туристичною метою на джипах є не більш шкідливими, ніж їзда в горах лісників, прикордонників, місцевих за афинами, тим більш лісовозів.. Та навіть тій самій Говерлі те, що хтось туди запреться на своїй Ниві раз на рік не так страшно як сотні піших відвідувачів, що витоптали там все до останньої травинки.
Просто проблема значно ширша, і то що хтось перекинеться на джипі по дорозі на Говерлу нічого не змінить:(
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl17:09:38 17/08/2007 Ти змішав всіх докупи.
В ліс, в т.ч. на заповідні території, мають право заїжджати ті, КОМУ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО ПРАВИЛАМИ, а не хто заплатить, або хто там виріс. Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі. Хто їх туди послав - це інша справа.
На те ж Морське Око мають право їздити працівники парку, а всі інші - тільки пішки або возами за гроші.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit17:15:11 17/08/2007 в тих, кому це дозволено правилами також може масло потекти.
я не розумію, чому вирубки лісу і їзда лісовозів викликає менше обурення ніж їзда на джипах ПО ТИМ САМИМ ДОРОГАМ?
Я КАТЕГОРИЧНО ПРОТИ лісовозів і вирубок і це є основною причиною, чому я розвиваю активний туризм. Але туризм в горах має бути НЕМОТОРИЗОВАНИЙ (дивись на нашому сайті http://stezhky.org.ua/prohramy .htm інфо про "зелені шляхи" GREENWAYS).
Ти ж, як і Ярко, пропонуєш замість лісовозів запустити джипи, які виганяють з Європи.
Кому це на користь і хто на цьому заробляє, не задумувався?
я вважаю що судити про можливість/неможливість певних видів діяльності в горах потрібно ВИКЛЮЧНО З БОКУ ШКОДИ/КОРИСТІ яку ця діяльність завдає навколишньому середовищу.
1.я переконаний що лісовози на даний час завдають шкоди більше ніж Ниви
2.то що лісозаготівельні фірми мають ліцензії не означає що вони діють в рамках закону
3.тому проти підходу:одним можна, бо "законно" а другим нізя, бо незаконно.
а якщо завтра власники джипів куплять ліцензії чи лобіюють закон, що дозволяє їм їздити будь-де, Ви також сажете - "ну вони, то окрема розмова, бо законно"?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl17:34:35 19/08/2007 Я розумію, що в даний час нам не позбутись одномоментно ані лісовозів, ані позашляховиків. Я роблю маршрути в горах і бачу, що якби мав можливість доїзду далі в гори, то зробив би більше. І тому розумію людей, які в горах працюють. Вони на роботі і держава створила їм такі можливості. Хоча різних відходів вони залишають після себе ого скільки. Але це проблема відсутності інформації і культури.
Але вседозволеність, якої не було за поганої совдепії, збільшує кількість як одних, так і других. Ліси раніше вивозили вузькоколійними залізницями, для машин в ліс був обмежений доступ. Тепер лісовози + комерційні ягідники-грибники (це не для себе, як раніше, а на продаж) + гонки на квадроциклах. Давайте ще пустимо комерційний джипінг. І цим не закінчиться, повірте.
Вчора в Мислівці мені сказали, що за вихідні в ліс заїхали близько 200 машин - наступив сезон. Думаєте в інших гірських селах менше? А потім ми дивуємось, що тварин в лісі вже немає і рослин поменшало. І саме це стає великою проблемою.
Мудрість має межу, дурість межі НЕ МАЄ!!!
його пускати не треба - уже багато років в Ялинці(Усть-Чорна), багатьох інших базах автотури до високогірних озер включені в програму.
В тому і проблема що у нас немає правил: ніби будь-яка діяльність в заповідниках заборонена, але через відсутність контролю вседозволеність.
Якщо на частині гірських доріг що ВЖЕ ДАВНО ІСНУЮТЬ, траву, що там росла виїздили десятки років тому, створити дозволені платні автомаршрути з чіткими правилами їзди по них(крок вправо, крок вліво - конфіскація авто). Можливо, для контролю обов"язкова присутність в кабіні авто когось із працівників заповідника.
Strange_R написав
"Зазвичай в горах достатньо доріг, якими можна проїхати і побачити всю їх красу. І такий різновид туризму має право на існування."
Але уявив собі подумки ситуацію - комерцйним ягідникам-грибникам заборонено їздити на їхніх ГАЗ-66. Аж смішно від утопічності даної думки в українських реаліях. КПП на виїзді з кожного села, де солдатів змінюють щомісяця на інших, як тільки вони приживаються :)))
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit13:25:16 20/08/2007 В Києві ніхто раніше не платив ща проїзд в громадському транспорті.
році так у 98 найняли купу контролерів, що отримували десь чверть від вилучених коштів.
тепер платять майже всі, хоч контролерів уже пару років як невидно
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl11:23:44 21/08/2007 Але не треба забувати, що то були за контролери. Вголос: "сплатіть штраф за безквитковий проїзд", навухо: "щас ми тебя на улицу вивєдєм, отпі$#%$ і всє бабло заберем". Нащастя закінчувалося максиммум відірваними гудзиками.
[ та хоч би й на повітряній кулі.. ]відповів(-ла)jarko14:07:08 18/08/2007 Василю, я не пропоную "запустити джипи", я вважаю, що кожному - своє. В цивілізованих рамках. Не може всім подобатись тільки один вид туризму, пішохідний. І не може все бути на халяву. Ти побудував притулок? Значить, туристи повинні платити гроші за користування ним. Як і за користування прокладеним пішохідним, велосипедним чи автомобільним маршрутом. І цих грошей має вистачати не тільки на зарплату працівникам відповідних служб, але й на охорону природи. Хочеш джипом на Говерлу? Будь ласка, тільки заплати 10 000 у.о. і щоб після тебе там був квітник :)
Скільки там дозвіл на Еверест коштує?
[ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ]відповів(-ла)Tasic14:23:54 18/08/2007 знаєш віршик про містера Твістера? він хотів будинок один купити. Але виявилося, що він не продається, бо *не продається нікому*..
[ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ]відповів(-ла)vasyl17:46:52 19/08/2007 Так вони напевно і заплатили, але менше і потрібним людям, яким та природа по-барабану. І дальше будуть платити.
Яка охорона природи, які гроші... Нема слів...
І таким способом ми все більше будемо ставати європейцями?
[ Re: Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ]відповів(-ла)projdusvit23:12:20 19/08/2007 це як проституція: вона була, є і буде, не зважаючи на заборони
але там, де вона легалізована, надприбутки ідуть не сутенерам, а в державу
за гроші, що отримані, створюють систему якості і безпеки "послуг", певні правила, що виключають розбещення неповнолітніх, встановлюють регулярні медогляди
Якщо дозволити їздити на авто по частині гірських доріг, враховуючи шкоду від того природі, можна отримувати від того гроші і на контроль тих поїздок, і на охорону гір і лісів від несанкціонованих заїздів і іншої діяльності, що шкодить природі
а якщо водії що возять людей на джипах на високогірні озера також на роботі? значить можна?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit17:44:01 17/08/2007 або люди, що живуть в горах чи біля гір будуть заробляти на туризмі, або на пилянні лісу.
третього мабуть не дано
я чомусь вважаю що ліпше катати на джипах багатеньких мажорів ніж пиляти дерево і вивозити його на лісовозах, руйнуючи рельєф не менше за "Ниви"
Хоча.. взяти туж Буковель - ліпше б уже ліс пиляли..