стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Велосипед ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: Суттєвими якісними відмінностями є ширина шин, система передач і гальмування.
Вважається, шо ровер з вузькими шинами легше іде по шосе ніж з широкими. Хоча, є СУТТЄВИЙ недолік: малий винос переднього колеса. Ровер буквально гуляє по дорозі від найменших нерівностей. Можливо, це субєктивне враження. Хоча, я сівши на гірський ровер суттєвої різниці з "Туристом" чомусь не помітив...
А далі тенденція назагал одна - чим дорожче - тим ліпше.
Шо би робив я:
1. брав би гіський ровер, бажано відомої фірми.
2. брав би на секонді або замовляв би по деталях.
3. Шукав би з більшим виносом переднього колеса.
4. робив би це з хорошим спеціалістом.
5. відразу викинув би по далі те варятське пряме кермо і поставив нормальне закручене.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Велосипед ]
    додав(-ла) Roman 10:08:11 01/11/2004
    Суттєвими якісними відмінностями є ширина шин, система передач і гальмування.
    Вважається, шо ровер з вузькими шинами легше іде по шосе ніж з широкими. Хоча, є СУТТЄВИЙ недолік: малий винос переднього колеса. Ровер буквально гуляє по дорозі від найменших нерівностей. Можливо, це субєктивне враження. Хоча, я сівши на гірський ровер суттєвої різниці з "Туристом" чомусь не помітив...
    А далі тенденція назагал одна - чим дорожче - тим ліпше.
    Шо би робив я:
    1. брав би гіський ровер, бажано відомої фірми.
    2. брав би на секонді або замовляв би по деталях.
    3. Шукав би з більшим виносом переднього колеса.
    4. робив би це з хорошим спеціалістом.
    5. відразу викинув би по далі те варятське пряме кермо і поставив нормальне закручене.
    • [ Re: Re: Велосипед ] відповів(-ла) Roman 10:14:42 01/11/2004
      Знов нахомутав :((
      поправка: шосте речення має стояти на третьому місці!
    • [ Re: Re: Велосипед ] відповів(-ла) yhirnyak 11:55:15 01/11/2004
      згідний з Романом, і мій комент то скорше твердження ніж запитання:)
      бо на гірському по шосе - як на тракторі бєларусь (особливо відчувається якщо їдеш з кимось хто на шосейнику:)), на шосейнику по пересіченій місцевості - не ясно хто на кому більше їде.
      ну і взагалі перед тим як визначитися що я хочу я просто на день-два брав в одного знайомого шосейник, в іншого гірський. купив гірський. на мою думку - шосейник лише для спортсменів які на якийсь результат працюють. я на ньому навіть в межах міста кілька кілометрів на футбол їздити б не хотів. проблеми з кожним бордюром, кожна ямка - струс мозку, повільніші гальма (в т.ч. через малу ширину шини), на класичному шосейному рулі (закручені вниз) надто довго добиратися до гальм


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::