Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Нема слів ... (продовження) ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Погоджуюсь з думкою, що краще дзвонити аніж не дзвонити якщо ти "чайник" чи "лузер". Але мною питання ставиться ширше - як зробити так, щоб таких неготових до гір дітей було там поменше, тому що тенденції саме до зростання. Ще тут згадували пожежників і т.п. Але суть рятувальних служб у виїзді на рятування, але без гарантій що врятують, і саме тому таких нерадивих мандрівників треба стримувати і заставляти задумуватись що не так все просто: позвонив - прибігли - знайшли - спустили. Слова "рятувати" і "Врятувати" таки відрізняються ціною людського життя. Потрібна ВЗАЄМНА відповідальність і туриста і рятівника, а то тепер виходить що тільки одні зобовязані. Раніше цих дітей або готували в гори в клубах або не пускали - рятівники, лісники тощо. Тепер все відкрито, а відповідати мають тільки рятівники. Одним з дієвих способів навчання може стати оплата за послуги, які створили такі нерадиві мандрівники. Як варіант - гірське страхування, про яке згадувалось. Пригадую, що керівники груп гірських туристів розказували, що вони ОКРЕМО страхуються на випадки небезпеки під час гірських мандрівок і даними коштами компенсовуються затрати на їх порятунок. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Нема слів ... (продовження) ]додав(-ла)vasyl10:47:14 05/07/2010 Погоджуюсь з думкою, що краще дзвонити аніж не дзвонити якщо ти "чайник" чи "лузер". Але мною питання ставиться ширше - як зробити так, щоб таких неготових до гір дітей було там поменше, тому що тенденції саме до зростання. Ще тут згадували пожежників і т.п. Але суть рятувальних служб у виїзді на рятування, але без гарантій що врятують, і саме тому таких нерадивих мандрівників треба стримувати і заставляти задумуватись що не так все просто: позвонив - прибігли - знайшли - спустили. Слова "рятувати" і "Врятувати" таки відрізняються ціною людського життя. Потрібна ВЗАЄМНА відповідальність і туриста і рятівника, а то тепер виходить що тільки одні зобовязані. Раніше цих дітей або готували в гори в клубах або не пускали - рятівники, лісники тощо. Тепер все відкрито, а відповідати мають тільки рятівники. Одним з дієвих способів навчання може стати оплата за послуги, які створили такі нерадиві мандрівники. Як варіант - гірське страхування, про яке згадувалось. Пригадую, що керівники груп гірських туристів розказували, що вони ОКРЕМО страхуються на випадки небезпеки під час гірських мандрівок і даними коштами компенсовуються затрати на їх порятунок.