Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: What?? ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Так місцеві опитування то дуже добре і вбільшості випадків місцеві назви лягають в основу наав котрі наносять на мапи. Але, в даному випадку ситуація можливо трохи інша. Базуючись на австрійській топомапі 1880р видання, топозйомка тих мап велась у 1874-1876, я казав, що там взагалі не існувало стежок. Єдине що я припустив що могла бути якась маленька місцева стежка, що могла вести кудись на полонину. І це лише припущення. Офіційний же документ каже протилежне.
Я оперую 70ми-80ми роками 19ст. ваші опитування в кращому випадку охоплюють 20ті -30ті роки 20ст.
Чому як ви кажате у місцевих первал називається рогодзи думаю що тут такий варіант.
Після того як вклали дорогу - первал Легіонів, місцеві мешканці стали частіше використововати саме цю дорогу, так як він був зручнішим, легшим, і давав можливість перевезень так би мовити велико габаратних вантажів. Перевал Пантир почав втрачати свою привабливість і з часом він практично перетворився на невеличку малоходжену стежку. Перевал Легіонів офіційно почав так називатись здається у 1925р. Для місцевих жителів просто назва Легіонів нічого не дає, вона не була зручною так як не давала більше ніякої інформації В той же час використання назви Рогодзи вказує на те куди виводжить перевальна дорога а це пол. ВелкРогодзи.
Підсумовуючи все сказане схиляюсь до думки, що в до перевальний період могла бути просто маленька стежка котра ніяк не називалась взгалі. Після того як проклали дорогу і перевал польська влада через 10 років після історичних подій І світової дала власну назву і первалу і дорозі. Місцеві ж ту саму дорогу почали називати на свій смак первал Рогодзи
Тому домаю що назва Легіонів для сучасного перевалу і шляху через ньго є первинною. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: What?? ]додав(-ла)Astrik15:04:11 23/07/2008 Так місцеві опитування то дуже добре і вбільшості випадків місцеві назви лягають в основу наав котрі наносять на мапи. Але, в даному випадку ситуація можливо трохи інша. Базуючись на австрійській топомапі 1880р видання, топозйомка тих мап велась у 1874-1876, я казав, що там взагалі не існувало стежок. Єдине що я припустив що могла бути якась маленька місцева стежка, що могла вести кудись на полонину. І це лише припущення. Офіційний же документ каже протилежне.
Я оперую 70ми-80ми роками 19ст. ваші опитування в кращому випадку охоплюють 20ті -30ті роки 20ст.
Чому як ви кажате у місцевих первал називається рогодзи думаю що тут такий варіант.
Після того як вклали дорогу - первал Легіонів, місцеві мешканці стали частіше використововати саме цю дорогу, так як він був зручнішим, легшим, і давав можливість перевезень так би мовити велико габаратних вантажів. Перевал Пантир почав втрачати свою привабливість і з часом він практично перетворився на невеличку малоходжену стежку. Перевал Легіонів офіційно почав так називатись здається у 1925р. Для місцевих жителів просто назва Легіонів нічого не дає, вона не була зручною так як не давала більше ніякої інформації В той же час використання назви Рогодзи вказує на те куди виводжить перевальна дорога а це пол. ВелкРогодзи.
Підсумовуючи все сказане схиляюсь до думки, що в до перевальний період могла бути просто маленька стежка котра ніяк не називалась взгалі. Після того як проклали дорогу і перевал польська влада через 10 років після історичних подій І світової дала власну назву і первалу і дорозі. Місцеві ж ту саму дорогу почали називати на свій смак первал Рогодзи
Тому домаю що назва Легіонів для сучасного перевалу і шляху через ньго є первинною.