стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Стероиды ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Подскажите, что делат. На фоне приема стероидов появились побочные эфекты. Начали отекать конечности, выпадать волосы, появилось акне. Как быть?
Все спілкування на дану тему
  1. [ Стероиды ] додав(-ла) Kakashik [registered] 14:41:36 13/03/2019
    Подскажите, что делат. На фоне приема стероидов появились побочные эфекты. Начали отекать конечности, выпадать волосы, появилось акне. Как быть?
    • [ Re: Стероиды ] відповів(-ла) Drjusha 14:45:41 13/03/2019
      Скорее всего, вы нарушили рекомендованную дозировку или же слишком долго принимали стероиды!!! В любом случае, нужно проконсультироваться с врачом! Скорее всего он назначит отену стероидов и прием препарата Анастразол https://steroidsshop-ua.com/pr oduct/184/ Он приведет в норму гормональный фон, при этом поможет не потерять рельефность мышц!
    • [ Re: Стероиды ] відповів(-ла) Svetia 15:26:31 12/04/2019
      Подобными вещами вообще не стоит сильно увлекаться, неизвестно, какие ещё могут быть побочные эффекты.
    • [ Re: Стероиды ] відповів(-ла) Allex 15:33:16 12/04/2019
      думаю многие это знают, но не все прислушиваются
    • [ Re: Стероиды ] відповів(-ла) Natalyia 15:42:40 12/04/2019
      С этой темой осторожней надо быть, у брата было в своё время такое, что не только волосы начали выпадать, но и зубы. Благо что в этой https://dent-art.com.ua/ стоматологической клинике врачи квалифицированные, и оборудование современное. Поэтому вместо выпавших зубов, ему поставили импланты. Но с тех пор, стероидами больше не увлекается. Потому что мышцы можно и другими способами нарастить, а здоровье беречь надо.

Писати в форумах можуть тільки зареєстровані користувачі.

Якщо Ви зареєстровані на сайті - введіть свій логін і пароль у формі аутентифікації нагорі сторінки (якщо Ви логуєтеся з чужого комп"ютера - приберіть галочку "пам'ятати мене" і тоді, навіть якщо забудете прикінці роботи натиснути кнопку "Вийти", Ваша автентифікація на цьому комп'ютері знищиться як тільки Ви закриєте вікна броузера з відкритими сторінками karpaty.com.ua).

Якщо не зареєстровані - зареєструйтеся.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Вхід

На превеликий жаль, система Вас не упізнала :-(

   логін
   пароль

пам'ятати мене

Пошук

Вебкамера
Верховина


 
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::