стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Походи"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Re: MTB Карпатами ] повідовив(-ла) Karl
Текст повідомлення: Ярослав!
Я не знаю чи ти їздив багато по ямах? Я - не багато.
По ямах - ровер зношується швиденько - аби доїхати до фінішу. Я хочу такий ровер, щоб при ІНТЕНСИВНІЙ експлуатації прослужив без ремонту мінімум рік.
Хто в цьому розуміється краще - підключайтеся!!!
Питання - чи можна за 100 дол купити ровер, яким можна без ремонту проїхати 1000 км по горах з умовою що ним їздить не чайник ?????????????????????????????? ??????????????????
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: MTB Карпатами ]
    додав(-ла) Karl [guest] 14:06:26 26/06/2003
    Ярослав!
    Я не знаю чи ти їздив багато по ямах? Я - не багато.
    По ямах - ровер зношується швиденько - аби доїхати до фінішу. Я хочу такий ровер, щоб при ІНТЕНСИВНІЙ експлуатації прослужив без ремонту мінімум рік.
    Хто в цьому розуміється краще - підключайтеся!!!
    Питання - чи можна за 100 дол купити ровер, яким можна без ремонту проїхати 1000 км по горах з умовою що ним їздить не чайник ?????????????????????????????? ??????????????????
    • [ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) Roman 23:34:09 26/06/2003
      Думаю що можна, але на секонді...
    • [ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) yhirnyak 10:38:16 27/06/2003
      я не настільки розуміюся тут, щоб давати поради. можу лише висловлювати точку зору:))
      недавно бачив на базарі запчастин гірський Patriot з "фурнітурою" Shimano в хорошому стані /на вигляд і запевнення продавця/ за 260грн. виробництво європейське. можна було торгуватися.
      • [ Re: Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) vassia 12:11:42 27/06/2003
        Взагалі то - пахне флеймом....

        Спєци вважають, що для ровера важливо
        1. Рама - залізо, краще хроммолібден, краще алюміній, краще титан (дорого)
        2. Обода коліс- для гірського підсилені обовязково
        3. Перекиди- Шимано, краще Альтус, краще ХТ,...вдосконаленню немає меж...
        4. Передній амортизатор, бажано, (якщо не хочеш накачати біцуху 90 за пару днів)
        5. Хороша раматиа гума
        6. прибамбаси по вдохновінню
        Це все в межах 70-100 амер. гривеь в залежності від стану,...+10=50 % накидки за бренд
        В мне десь таке і є, правда назва жидівська "Равін", але це ніби дочірній бренд Конан-Дойля, віддав за ньго 3 роки тому 130 у.о., в принципі задоволентй...
      • [ Re: Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) Karl [guest] 16:23:43 27/06/2003
        видиш, що бувалі кажуть - ровери як і люди бувають різні, а деякі - ще гірші ніж ті різні...
        якщо ти свій купив дешевше ніж за 150 дол - подумай, чи не знищиш ти його за 1-н велопоход горами. ті хто велами по горам - мають круту техніку...
        але все рівно ідея класна....
        ТРЕБА ЗБИРАТИ КОМПАНІЮ БАЙКЕРІВ І ЇЗДИТИ ПО РІВНИНАМ (В ЦІКАВІ МІСЦЯ) ТА ПО ГОРАХ...
        ХТО ЗА ??????????????????????????
    • [ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) Chinger 14:46:39 27/06/2003
      Я з велосипедами трохи стикався - тому і мої п"ять:
      Хороший б/у велосипед (я наголошую хороший!) вартує від 150у.е. Думка що 200 у.е за велосипед забагато - то помилка!
      На що слід звертати увагу: В першу чергу на раму:
      алюміній легкий але рама виходить жорстка, особливо АL6000. Трубки бажано щоб були профільовані а не "водопровідні",
      пайка акуратною і ні в якому разі не ремонтована. В другу чергу навіска: шимано - шиману рознь! Пристойна навіска шимано починається з ряду "Акера", "Альтус",
      найкращий варіант звичайно "Діор" але то вартує грошей.
      Про "Sis" та інше г..но мова не йде.
      Важливі також такі "дрібниці" як ланцюг - на мій погляд найкраші це "срам". Витянутий ланцюг дуже швидко "вб"є" все інше.
      Диски на гірський треба подвійні - непогані диски "Zac"
      Амортизатори то тема окремаі і довга, скажу лиш, що передній корисна річ, особливо дійсно хороший амортизатор - задній то на мій смак думку лишній.
      Б.у. амортизаційні вилки треба перевіряти - затиснути передній тормоз і порухати велосипедом вперед-назад, якщо вилка "вбита" - то відчутний люфт.
      Я спочатку мав гірський велосипед - але так як люблю швидкість то взяв згодом шосейник:
      http://www.bergamont.de/2003/b ike/cross/fluxus.html
      і дуже задоволений ним. Для гір він некомфотний але по трасі перевага 28" коліс велика!:-))


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::