Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: MTB Карпатами ] повідовив(-ла) Karl Текст повідомлення: Ярослав!
Я не знаю чи ти їздив багато по ямах? Я - не багато.
По ямах - ровер зношується швиденько - аби доїхати до фінішу. Я хочу такий ровер, щоб при ІНТЕНСИВНІЙ експлуатації прослужив без ремонту мінімум рік.
Хто в цьому розуміється краще - підключайтеся!!!
Питання - чи можна за 100 дол купити ровер, яким можна без ремонту проїхати 1000 км по горах з умовою що ним їздить не чайник ?????????????????????????????? ?????????????????? Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: MTB Карпатами ]додав(-ла)Karl [guest] 14:06:26 26/06/2003 Ярослав!
Я не знаю чи ти їздив багато по ямах? Я - не багато.
По ямах - ровер зношується швиденько - аби доїхати до фінішу. Я хочу такий ровер, щоб при ІНТЕНСИВНІЙ експлуатації прослужив без ремонту мінімум рік.
Хто в цьому розуміється краще - підключайтеся!!!
Питання - чи можна за 100 дол купити ровер, яким можна без ремонту проїхати 1000 км по горах з умовою що ним їздить не чайник ?????????????????????????????? ??????????????????
[ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ]відповів(-ла)yhirnyak10:38:16 27/06/2003 я не настільки розуміюся тут, щоб давати поради. можу лише висловлювати точку зору:))
недавно бачив на базарі запчастин гірський Patriot з "фурнітурою" Shimano в хорошому стані /на вигляд і запевнення продавця/ за 260грн. виробництво європейське. можна було торгуватися.
Спєци вважають, що для ровера важливо
1. Рама - залізо, краще хроммолібден, краще алюміній, краще титан (дорого)
2. Обода коліс- для гірського підсилені обовязково
3. Перекиди- Шимано, краще Альтус, краще ХТ,...вдосконаленню немає меж...
4. Передній амортизатор, бажано, (якщо не хочеш накачати біцуху 90 за пару днів)
5. Хороша раматиа гума
6. прибамбаси по вдохновінню
Це все в межах 70-100 амер. гривеь в залежності від стану,...+10=50 % накидки за бренд
В мне десь таке і є, правда назва жидівська "Равін", але це ніби дочірній бренд Конан-Дойля, віддав за ньго 3 роки тому 130 у.о., в принципі задоволентй...
[ Re: Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ]відповів(-ла)Karl [guest] 16:23:43 27/06/2003 видиш, що бувалі кажуть - ровери як і люди бувають різні, а деякі - ще гірші ніж ті різні...
якщо ти свій купив дешевше ніж за 150 дол - подумай, чи не знищиш ти його за 1-н велопоход горами. ті хто велами по горам - мають круту техніку...
але все рівно ідея класна....
ТРЕБА ЗБИРАТИ КОМПАНІЮ БАЙКЕРІВ І ЇЗДИТИ ПО РІВНИНАМ (В ЦІКАВІ МІСЦЯ) ТА ПО ГОРАХ...
ХТО ЗА ??????????????????????????
[ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ]відповів(-ла)Chinger14:46:39 27/06/2003 Я з велосипедами трохи стикався - тому і мої п"ять:
Хороший б/у велосипед (я наголошую хороший!) вартує від 150у.е. Думка що 200 у.е за велосипед забагато - то помилка!
На що слід звертати увагу: В першу чергу на раму:
алюміній легкий але рама виходить жорстка, особливо АL6000. Трубки бажано щоб були профільовані а не "водопровідні",
пайка акуратною і ні в якому разі не ремонтована. В другу чергу навіска: шимано - шиману рознь! Пристойна навіска шимано починається з ряду "Акера", "Альтус",
найкращий варіант звичайно "Діор" але то вартує грошей.
Про "Sis" та інше г..но мова не йде.
Важливі також такі "дрібниці" як ланцюг - на мій погляд найкраші це "срам". Витянутий ланцюг дуже швидко "вб"є" все інше.
Диски на гірський треба подвійні - непогані диски "Zac"
Амортизатори то тема окремаі і довга, скажу лиш, що передній корисна річ, особливо дійсно хороший амортизатор - задній то на мій смак думку лишній.
Б.у. амортизаційні вилки треба перевіряти - затиснути передній тормоз і порухати велосипедом вперед-назад, якщо вилка "вбита" - то відчутний люфт.
Я спочатку мав гірський велосипед - але так як люблю швидкість то взяв згодом шосейник:
http://www.bergamont.de/2003/b ike/cross/fluxus.html
і дуже задоволений ним. Для гір він некомфотний але по трасі перевага 28" коліс велика!:-))