Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
на рахунок карти, компаса і голови - цілком згідний, сам тільки так і ходжу, але бувають такі випадки, коли джіпіес може і життя врятувати. Тобто джіпіес розглядається не як основний, але як допоміжний (в разі чого - аварійний) навігаційний дівайз. Все спілкування на дану тему
на рахунок карти, компаса і голови - цілком згідний, сам тільки так і ходжу, але бувають такі випадки, коли джіпіес може і життя врятувати. Тобто джіпіес розглядається не як основний, але як допоміжний (в разі чого - аварійний) навігаційний дівайз.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Непромаркований Свидовець ]відповів(-ла)Kys14:58:32 07/10/2008 Дозволю і собі репліку з даного питання ). Цього року йшли Бистриця-Кваси. Зачипили і трохи свидовця, піднімались погода супер, а не хребті почалось...блукали з години 4, видимість 15-20 метрів, якби не голови, компас, везіння і ще одна заблукавша група яка нам допомогла з визначенням координат, думаю ходили ми б ще довго. Тому як на мене всетаки в якихось ключових точках - поворотах, розвилках дороговказники були би актуальні.