стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Походи"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: На 20-30 градусному льодовому схилі - ніяк, там лише в кішках. На 25-30 градусному твердому насті - в окантованих лижах - без проблем. Для прикладу Туркул траверсував з півдня по дуже твердому насті, йшлося тіко так.
Проте з фільму бачу, що в людей проблеми на скі-турах вже на 10-15 градусному схилі в м‘якому снігу :(

Воском було бажано не користуватись. Були мазі-грунтовки і набори мастей під різні температури - це другий шар, а потім під колодку мастилось маззю для нижчої температури, а носки - для вищої.
Із закріпленим задником з‘їзжалось просто, хоч і не з голівудською швидкістю. Але з рюкзаком під 30 кг - не до швидкості. По густом лісі спускались плугом.
Знаю тільки, що на скарих скі-турах з 25 кг рюкзаком на 10 годин покрити 15 км по середньокарпатському маршруті - дуже і дуже складно, в той час як на окантованих ’Туристах’ покривав 20 км елементарно, а при бажанні і всі 25.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ]
    додав(-ла) zanuda 18:05:54 21/01/2008
    На 20-30 градусному льодовому схилі - ніяк, там лише в кішках. На 25-30 градусному твердому насті - в окантованих лижах - без проблем. Для прикладу Туркул траверсував з півдня по дуже твердому насті, йшлося тіко так.
    Проте з фільму бачу, що в людей проблеми на скі-турах вже на 10-15 градусному схилі в м‘якому снігу :(

    Воском було бажано не користуватись. Були мазі-грунтовки і набори мастей під різні температури - це другий шар, а потім під колодку мастилось маззю для нижчої температури, а носки - для вищої.
    Із закріпленим задником з‘їзжалось просто, хоч і не з голівудською швидкістю. Але з рюкзаком під 30 кг - не до швидкості. По густом лісі спускались плугом.
    Знаю тільки, що на скарих скі-турах з 25 кг рюкзаком на 10 годин покрити 15 км по середньокарпатському маршруті - дуже і дуже складно, в той час як на окантованих ’Туристах’ покривав 20 км елементарно, а при бажанні і всі 25.
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] відповів(-ла) climber 19:09:41 21/01/2008
      отот - а які саме проблеми? отой один провал на гіллячці при підйомі на бережок (там не 10-15)? пропоную зустрітися на тому ж місці і подивитися як будуть себе вести "Туристи" на тому моріжку... :)
      останній перехід більше 20 км до рахова. Відео тут: http://www.youtube.com/watch?v =DAKfNOvsaeg
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] відповів(-ла) zanuda 21:12:05 21/01/2008
      Ну що сказати, виглядає досить переконливо. На спусках, особливо на крутих і настових, у вас однозначно краще i впевненіше. По рівному і невеликому підйомі - приблизно те саме, що й на "Туристах". В декотрих моментах, мені здалося, що зв’язки колін мусять трошки перенапрягатись (через високі черевики), але далеко не так суттєво як на старих скі-турах.
      Відносно ваги, то вага нових скі турів приблизно та сама, що й "Туристів". Пара пружинних кріплень важила грамів 600-700.
      Стосовно ціни - то кріплення були, здається по 3 руб., а пара лиж - 10. Приблизно стільки коштували й черевики. Тобто на середню зарплату вчителя я міг купити 5 зимових наборів. Скільки нових скі-турів може придбати український вчитель за місячну платню? Я не про восхваляння совєцьких часів, а про непогану альтернативу сучасним супердорогим товарам.
      • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] відповів(-ла) Tasic 21:57:18 21/01/2008
        Якось мені довелося їхати а хороших пластикових лижах з пружинними кріпленнями :-D
        Так сталося, лижі скітурні, а кріплення не встигли приїхати, гроші не зі своєї кишені (то взагалі без грошей було) і тимчасово прикрутилися такі, які були. Я мовчу про те, як притискав до себе лижі кріпленнями, коли сідав у буковельську маршрутку, набиту лижниками :)) Але ніхто не помітив.
        Веду до того, що на спускові від Веснарки до Погорільця спочатку все було ок. Я до того взагалі кілька років не катався. Але перші хвилин 20 їхав поміж деревами (IhorOs свідок). але потім пружинки розтягнулися і я почав падати щохвилини :) Визнаю своє ламерство, але якби кріплення тримали - я би не падав стільки. Кріплення виробництва СРСР, жодного разу до того не використовувалися.
        Щодо ціни - так, не сперечаюся. Тут аргументів немає.
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] відповів(-ла) zanuda 01:02:07 22/01/2008
          Пружину зайву я з собою завжди носив. Але розтягувались вони не з такою швидкістю, як Тасік пише, і розтягувались лише локально - в місцях, де пружина проходила під пазами кріплення. А коли пружина вcе ж розтягувалась, її кріпили вже не на найближчу позицію, а на дальню (було 3 положення). Коли вже й те не помагало, пружину кріпили перекрутивши її навхрест. А коли вже й те не проходило, отоді вже її міняли.
          Відносно Тасікових "ніхто не замітив", то мені в тому плані не везло - весь час ловив на собі насмішливі погляди місцевих і прослуховував "ділові" поради про "порядні" лижні кріплення :)
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] відповів(-ла) Tasic 09:35:07 22/01/2008
            Може бути через те, що нога починала соватися через не вірну підгонку кріплення. Тоді не потрібно, аби пружинка сильно розтягалася, достатньо аби трішки. На пружинках я у дитинстві у Станіславі з гірки у паркові їздив - ніби нормально було. Але то було давно і спортсмен важив менше :-D
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] відповів(-ла) white 16:53:33 22/01/2008
              Панове лижники: хочу добавити до пружинок, коли я був у класі десь так 4-му, кріплення "на пружинки" то було круто "на нашій горі" (в основному було кріплення на ремінці із замками). дась в класі 10-му я си скрутив нові лижі з кріпленням "на пружинки", пружинки від нового ("нульового") кріплення розтягнулися майже відразу, (і то їзда прямо, без фінтів). пішов додому відрив старі пружини яким певно було років з 6 а може і більше, то ше возився і возився...., ;)
      • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] відповів(-ла) climber 22:08:07 21/01/2008
        на жаль не знайшов деревяних "туристів", а старі порозсихалися... до речі змонтував 2 пари лиж так як Тасік описував на пружинах - попробую на вихідних.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::