стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ г.Рокита ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Звідки краще підійматися?Може хтось має короткий опис маршруту.Хочу мати хоч якесь уявлення про складність...
Все спілкування на дану тему
  1. [ г.Рокита ] додав(-ла) Yaroslavko 17:58:41 19/10/2007
    • [ Re: г.Рокита ] відповів(-ла) vsobasko@rambler.ru 21:32:06 20/10/2007
      Гора Рокита Велика (є ще й Р. М.) знаходиться на північному сході від залізничної станції (ЗС) Микуличин на віддалі ≈ 11 км. На гору є декілька доріг. Найлегша - з Микуличина по "воєнній дорозі". Витрати часу на підйом ≈ 2 год 45 хв. + 30 хв. на привал.На спуск ≈ 2 год 15 хв.
      Транспорт.
      1.Дизель-поїзди Ів-Фр-Рахів з відправленням із Ів-Фр.в 02.45 , або 09.15.,та із Микуличина на Ів.Фр. у 18.07. Турист середньої підготовки вспіває відвідати Р.В. за один день, виїхавши із Ів.-Фр. 09.15. і вернувшись в Микуличин до 18.07.
      2.Автобуси. Перший відправляється із Ів-Фр. в 07.20. Останній автобус із Микуличина на Ів.-Фр. перед 21.00.
      Опис мандрівки
      00 км. ЗС Микуличин. Iти вздовж колiї на пiвнiч, у напрямку на Яремче. Через ~100 м звернути на дорогу, що іде правіше залiзницi. Цією дорогою iти через потiк до асфальтованої дороги Яремче — Яблуниця. На дорозi — наліво; мiст через Прут, тоді автостанцiя справа.
      1,5 км. Мiст через ПЧ. Перед мостом — перехрестя; іти направо.
      3 км. Розвилка: прямо – до лісництва (~ 200 м) і у верхи ПЧ; іти наліво мимо двох хат
      Кладка через Прут. На другому березі стежкою іти правіше і піднятись ~ 50 м до поперечної „воєнної дороги” (ВД). На ВД направо. Через ~ 500 м розвилка; іти наліво наверх по ВД.
      ~ 3,5 км. Джерело справа над потоком.
      ~4 км.Урочище Крутий Берег. Потрійне розгалуження. Іти круто наліво і наверх – по ВД на Рокиту; джерело справа коло дороги.
      ~5,7км. Справа~ 500 м – г.Ґорґан (1049). Іти лівіше по ВД. Урочище Заглибока (сінокоси) справа, г Буковина зліва.
      7 км. Заглушена свердловина. Верхні хати під Рокитою і сінокоси справа. Це - ур Русанівка.
      8 км. Сідло на хребті. Перелісок. Розвилка доріг на Рокиту; іти прямо.
      ~ 10 км. Гора Рокита Велика (1111).Вишка ретлянслятора.
    • [ Re: г.Рокита ] відповів(-ла) джек 10:36:21 23/10/2007
      У жовтневому номері журналу Карпати.Туризм.Відпочинок є детально описаний маршрут на г.Рокита