Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Кенон ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Ой, дякую, скільки тут про мене наговорили.
Тіко, я тойго, я тільки вчуся, не тре перебільшувати, бо тіко зглазите :)))
avatorl апетит приходить під час їжі. Дзеркалка однозначно має переваги, бо дозволяє фокусуватися через видошукач і має менш шумну матрицю. Дзеркалку важче тягати в гору, але і штатив там потрібен рідше (можна використовувати більші значення ІСО). В горах незайве мати захист від вологи, пилу, бруду, удароміцний корпус і т.ін., тому я серьозно розглядаю варіанти Кенон 40Д(30Д)/Нікон Д300(Д200)/Пентакс К10Д. Більше і не потрібно.
Що дасть повноформатна матриця - менше шумів? Це не критично. Більший кут у того самого об’єктива за рахунок відсутності кропфактору (це так, але знову не настільки критично). Важкі (і по вазі, і по грошах) Марки ІІІ і 3Дх - то техніка для репортерів, її основна перевага - скорострільність (впіймати момент, роблячи серію), для пейзажів то рідко потрібно.
Але мріяти ніхто не забороняє :)
Є ж іще і середньоформатні апарати типу Хасселблада чи Мамії :)
IhorOs - правильний підхід. Але мене трохи смущає отой подвійний кропфактор. 1,5 все ж краще ніж 2 :) Хоча за рахунок нього ГРІП більший, але ж у цифромила, він ще більший :) Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Кенон ]додав(-ла)Ron14:50:02 06/11/2007 Ой, дякую, скільки тут про мене наговорили.
Тіко, я тойго, я тільки вчуся, не тре перебільшувати, бо тіко зглазите :)))
avatorl апетит приходить під час їжі. Дзеркалка однозначно має переваги, бо дозволяє фокусуватися через видошукач і має менш шумну матрицю. Дзеркалку важче тягати в гору, але і штатив там потрібен рідше (можна використовувати більші значення ІСО). В горах незайве мати захист від вологи, пилу, бруду, удароміцний корпус і т.ін., тому я серьозно розглядаю варіанти Кенон 40Д(30Д)/Нікон Д300(Д200)/Пентакс К10Д. Більше і не потрібно.
Що дасть повноформатна матриця - менше шумів? Це не критично. Більший кут у того самого об’єктива за рахунок відсутності кропфактору (це так, але знову не настільки критично). Важкі (і по вазі, і по грошах) Марки ІІІ і 3Дх - то техніка для репортерів, її основна перевага - скорострільність (впіймати момент, роблячи серію), для пейзажів то рідко потрібно.
Але мріяти ніхто не забороняє :)
Є ж іще і середньоформатні апарати типу Хасселблада чи Мамії :)
IhorOs - правильний підхід. Але мене трохи смущає отой подвійний кропфактор. 1,5 все ж краще ніж 2 :) Хоча за рахунок нього ГРІП більший, але ж у цифромила, він ще більший :)