стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Фото-форум"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: ФОТОГРАФІЯ ПРОТИ СОНЦЯ ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: ...а отже просвітлені мають більшу світлосилу і за рівних умов якісніше експонують кадр? Як неозброєним оком виявити просвітлене скло? Якщо в яскравий сонячний сніжний день 100 ASA при f/16 і 1/1000 кадри стабільно переекспоновані, чи винен в цьому просвітлений об’єктив?
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: ФОТОГРАФІЯ ПРОТИ СОНЦЯ ]
    додав(-ла) Юрко 08:33:09 14/05/2003
    ...а отже просвітлені мають більшу світлосилу і за рівних умов якісніше експонують кадр? Як неозброєним оком виявити просвітлене скло? Якщо в яскравий сонячний сніжний день 100 ASA при f/16 і 1/1000 кадри стабільно переекспоновані, чи винен в цьому просвітлений об’єктив?
    • [ Re: ФОТОГРАФІЯ ПРОТИ СОНЦЯ ] відповів(-ла) oleksa 09:48:11 14/05/2003
      100 ASA чи 100 ISO?
      Для 100 ISO imho це ненормально, може щось з апаратом? Мало бути б достатьно f/16 1/125. А сонце було в кадрі?
      Чи ти глузуєш?
    • [ Re: Re: ФОТОГРАФІЯ ПРОТИ СОНЦЯ ] відповів(-ла) Roman 11:00:07 14/05/2003
      Сучасний просвітлений обєктив пропускає 99 % світла -геометрична світлосила рівна фактичній, тобто об’єктиви різних виробників дають однакову по яскравості картинку в рівних умовах.
      Старий непросвітлений ширококутник з купою лінз втратить до половини світла - різниця в одну ступінь, некардинальна для негатиної плівки (зараз мене побють...)
      Звичайне просвітлене скло відливає рожево-фіолетовим кольором.
      МС - також фіолетове або навіть оранжеве. Якшо глянути на лампочку у відбитому світлі від верхньої лінзи - то побачиш кілька кольрових (жовье, червоне, зелене) зображень.
      А от шоб при f/16 і 1/1000 на природньому світлі кадр був переекспонований - то важко уявити собі...
      або то не 16, або не 1000.
      Перевірити тре і то і друге.
      Діафрагму найпростіше - спочатку ставиш 16, і різко клацаєш репетиром - діафрагма має миттєво скластися до діаметру 3 мм.
      Далі відкриваєш задню стінку, наводиш апарат на світлу стіну. Ставиш витримку 1/4, діафрагму 16, дивишся на затвор і клацаєш.
      Запамятовуєш розмір дирки. Далі ставиш 1/1000, і знов клацаєш - Дирки мають бути візуально однакові.
      Ну а затвор - то важче. Хіба пробою, або порівнянням з справним апаратом на око.
      • [ Re: Re: Re: ФОТОГРАФІЯ ПРОТИ СОНЦЯ ] відповів(-ла) Юрко 17:58:09 14/05/2003
        СТОСОВНО ПРОСВІТЛЕНИХ Я ТАК І ДУМАВ. СЕНКС ЗА ДЕТАЛІ.
        > А от шоб при f/16 і 1/1000 на
        > природньому світлі кадр був
        > переекспонований - то важко уявити
        > собі...
        ШО НІКОЛИ НЕ ФОТКАВ ПРИ 100% ЗИМОВОМУ КОНТРІ З ГОЛИМ НЕБОМ, ДЕ 70% КАДРУ - СЛІПУЧО ДО БОЛЮ В ОЧАХ БІЛИЙ СНІГ? (БЛИЗНИЦЯ 2003 - ВСІ СНІГОВІ ТАК І ФОТКАНІ, ОДНА ЧИ ДВІ - ПЕРЕЕКСПОН). ХОЧА ПІДОЗРЮЮ, ЩО ЦЕ САМЕ ШТОРА МОЖЕ ПІЗНИТИ ПО ШВИДКОСТІ (ФОТІК 70-ТИХ ЯК-НЕ-ЯК), А НЕ ДІАФРАГМА ПІДСОХЛА, ЯК ТИ АКЦЕНТУЄШ (З НЕЮ ВСЕ ГАРАЗД). А СУДЯЧИ ПО SHUTTER SPEED, ЗАТВОР НА ВСІХ ВИТРИМКАХ КЛАЦАЄ ВІДЧУТНО ПО ЗРОСТАЮЧІЙ І СТАБІЛЬНО.
        • [ Re: Re: Re: Re: ФОТОГРАФІЯ ПРОТИ СОНЦЯ ] відповів(-ла) Roman 11:37:43 15/05/2003
          але ж то одна тисячна!!
          нормальний літній яскравий пейзаж має знимкуватися на 16 і 1/125...
          ну накинемо ше дві-три ступені на сніг виходить якраз 16 і 1/1000
          куди вже менше?
          крім того, якшо то сліпучо білий сніг - то він і має вийти на негативі чорним. Важко сказати, наскільки він переекспонований...
          Ті понтові апарати з витримками 1/8000 - то для роботи на відкритих дирках в основному!
        • [ Re: Re: Re: Re: ФОТОГРАФІЯ ПРОТИ СОНЦЯ ] відповів(-ла) Roman 11:42:41 15/05/2003
          І глянь, чи там добре ущільнення всюди в задній кришці. Я раз сильно на тому попався.
          Якщо, приміром, справа коли приймальної котушки є нещільність,
          то можна отримати на плівці навіть плями правильної форми з певним кроком, і потім довго думати, чи то було НЛО...
    • [ Re: Re: ФОТОГРАФІЯ ПРОТИ СОНЦЯ ] відповів(-ла) ectar 11:41:33 15/05/2003
      > стабільно переекспоновані, чи винен в цьому просвітлений об’єктив?
      може недоекспоновані ? негатив світлий ?? сонце в кадрі було ? якщо було то все ок ! Ж) одержиш білу пляму сонця та все інше в провалених тінях ! )
      між іншим 100ASA = 100 ISO...
      А світлосила - це найменша можлива відносна діафрагма, яку можливо виставити на обєктиві.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::