FAQ
Реєстрація та приватна інформаціяCпілкування
Реклама
Приватна інформаціяНіколи не повідомляйте ваші логін и пароль незнайомим вам співрозмовникам.
І ніколи не вимагайте від своїх нових знайомих детальної інформації.
Ми всі друзі і довіряємо один одному. Але є приватна інформація, яка
не підлягає розголошенню при будь-яких обставинах. CпілкуванняЩо це таке - мережевий етикет? Це нескладні правила, придумані людьми, які багато спілкуються через
інтернет. Мережевий етикет потрібний для того, щоб всім - і досвідченим
користувачам, і новачкам було однаково комфортно спілкуватися один з одним.
Ці правила доброго тону - всього лиш побажання. Ніхто не збирається вчити
вас жити і обмежувати вашу свободу. Але, оскільки ми всі - велике товариство,
то дотримуючись цих правил, ви піднімете свій авторитет і звернете увагу
на себе як на приємного і цікавого співрозмовника. Насправді
тут немає нічого складного. Мережевий етикет такий самий як звичайний.
Більшість конфліктів в мережі стається через невміння чи небажання слухати
один одного. Перш за все - керуйтеся здоровий ґлуздом. Не робіть вчинків,
які не заохочуються в цивілізованому суспільстві - лайка, образи, дискримінація
за національною чи релігійною приналежністю і т.п. Поважайте ваших співрозмовників,
і тоді ваше життя в нашому товаристві стане легким і приємним. В будь-якому віртуальному товаристві (комюніті), де присутнє динамічне наповнення контенту (форум, чат, будь-які засоби коментування) є модератор (або кілька). Це, як правило, засновник (адміністратор, управляючий) даного комюніті, або людина, якій надані відповідні права вищезгаданими особами. Головна задача модератора - підтримання порядку в товаристві, створення комфортної атмосфери для присутніх, недопущення образ, лайки, переходу на особистості, та відслідковування інших зловживань. Власне модератор вирішує, кого допустити до дискусій, і кого - ні,
яку тему підтримати, а яку - прикрити, які повідомлення залишити, а
які витерти чи відредагувати. Робота модератора непроста, тому поважайте його працю. Публічне обговорення
дій модераторів категорично заборонено, оскільки воно виливається в
нескінченну суперечку модераторів і користувачів. Вирішуйте спірні питання
з модераторами в особистій переписці - йому вирішувати - пояснювати
свої дії, чи ні. Є форуми (як і власне наш), присвячені обговоренню
якоїсь цілком визначеної теми. Головною темою є власне тематика сайту,
а більш детальну розбивку за підтемами - читай назву і опис форуму.
Не треба кидатися в невідповідні місця з пропозицями продажу косметики
чи виготовлення гранітних надгробних плит... Флейм - це «суперечка заради
суперечки». Коли всі забувають, з чого почалася розмова і починають
просто сперечатися чи сваритися між собою - ось тоді і починається флейм.
Ми говоримо про людину, що він починає флейм, якщо він: Флуд - це потік повідомлень, які
не несуть майже ніякого смислового навантаження. Це такі повідомлення,
які можна би було без наслідків і шкоди для суспільства витерти (а точніше
- не писати). Як правило, флудять люди, яким нічого сказати, але вони
хочуть привернути до себе увагу. Як правило це однорядкові відповіді
типу "точно!", "згідний!", "підпишусь під кожним
словом!", "я теж так думаю!", "ух ти!", "ого!"
і тому подібні. Флуду слід уникати. Він сповільнює завантаження сторінок,
збільшує кількість непротрібної інформації та засмічує корисну, дратує
інших користувачів, створює непотрібний трафік і збільшує витрати. Обмінюючись текстовими повідомленнями,
ми не чуємо живих інтонацій нашого співрозмовника. Тому користувачі
Мережі навчилися використовувати для позначення своїх емоцій прості
"картинки", скралені з кількох знаків пунктуації, які називають
"смайликоми"(smiles). Найпоширеніші смайлики: Не варто писати слова ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ - це сприймається як грубий
крик. Якщо ви хочете підсилити емоційність своїх слів, обрамте слова
зірочками чи знаками підкреслення, наприклад: "Я просто _впевнений_
в цьому". Не варто :-). В інтернеті
є просте правило: николи не пишіть іншій людині того, чого ви не зможете
сказати йому особисто. Ви ж не лаєтеся привселюдно? До того ж за образу
вас може покарати модератор, та й і в очах інших учасників ви будете
виглядати негарно. Якщо ж емоції вас переповнюють і треба дати їм вихід
- зробіть приблизно так: !! #$#%#$%!! - виглядає достатньо емоційно,
чи не так ? :-) Письмова грамотність - те ж саме, що і усна ввічливість. Зробіть хвилинну
паузу, перечитайте своє повідомлення, перж ніж посилати, виправте випадкові
помилки - це буде ваш вияв поваги до співрозмовників. Майте на увазі,
що в чатах и форумах є своя власна «грамотність», яка часом не співпадає
з грамотністю загальноприйнятою. Тут пишуть деякі слова скорочено з
пропусками і замінами літер і т.д. Так коротше чи зручніше, і, справді,
в цьому великої біди нема. Але все одно - вичитуйте свої повідомлення,
перш ніж відправляти, а раптом там будуть досадні помилки, які ви зовсім
не збиралися робити. Багато хто з давніх користувачів інтернету активно використовують дивними буквосполученнями типу "імхо", "ака" і т.п.. Це стійкі скорочення, які прийшли до нас з англомовної частини інтернету. Перелік найбільш вживаних скорочень:
Наверх сторінки РекламаЧи можна використовувати цей сайт для реклами? Будь-де - не треба. Для реклами ваших бізнес-інтересів на сайті є спеціальні
місця. Зв'яжіться з адміністрацією сайту |reklama@karpaty.com.ua|
і та вирішіть рекламні питання з нею. І, будь-ласка, не варто писати
свої рекламні повідомленні в місцях, для цього, не призначених - вас,
швидше всього, не зрозуміють. |