Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ сраховоз на брухт ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: Всім привіт і застереження. Якщо в рахівській залізничній касі:
1) сидить золотозубий мужик (Коля?)
2) і останні 2 год хаотично вмикає/вимикає комп + зухєль
3) на пасажирів звертає 3% уваги (за умови грюкання в скло, вимагання книги скарг, погрози насильством, очна ставка з таким же дибілуватим диспетчером чи демонстративні спроби в 24:00 додзвонитися на робтел начвокзалу, ініціація написання колективної скарги, відверте хамство начальнику сраховоза і нарешті підключення емоційних і хамовитих продавщиць з вокзальної кнайпи)
це значить, що
І. зв’язку немає
ІІ. касир і сраховоз вступили в злочинну змову з метою підступного дерибана. Схема підтверджується наступними "випадковостями":
1. каса без компа може виписувати квитки вручну (і навіть ножичками повирізувати), при цьому платцкарт не продасть, а лише загальний і лише третій (читай - з електричковими лавочками, з яких зженуть під перший сон). Інші загальні вагони, які колись були платцкартними, втратили верхній ярус, тому від електричкових далеко не втекли. Родзинка ще й в тому, що вручну можна нарізати квитків до мозолів... А далі - ваша проблема.
2. Начальник сраховоза майстерно матюкає зухель і пропонує всім бажаючим спати на своїх місцях особистий ескорт у потрібний вагон, де всіх "обквитковує". Без видачі оних звісно.
3. Контроль на лінії хапає "зайця", це йому обійдеться у 140 грн. Начальника за я..я взяти на вийде, "треба було квиток брати". Провідник не поможе.
4. Пасажири з квитками ще глупої ночі зженуть нерадивого зайця. А провідник за шум висадить на наступній станції.
ЩО РОБИТИ:
1. Загальні квитки - НЕ БРАТИ. Думка про спокійну доплату на платцкарт - помилкова (лише купе з більйом). Провідники - не вороги свому начальнику.
2. На запрошення начпотяга усіх бажаючих розмістити у плятц - ГРУПОЮ ОРГАНІЗОВАНО ЗАЙТИ У ВАГОН І ТАМ ПЕРЕСИДІТИ ДО ВІДПРАВЛЕННЯ.
3. Далі ВИМАГАТИ оформлення квитків, ні - писати скаргу і барикадуватися.
Отож будьте пильні, нервові клітини однораз Все спілкування на дану тему
[ сраховоз на брухт ]додав(-ла)Юрко13:05:41 25/10/2005 Всім привіт і застереження. Якщо в рахівській залізничній касі:
1) сидить золотозубий мужик (Коля?)
2) і останні 2 год хаотично вмикає/вимикає комп + зухєль
3) на пасажирів звертає 3% уваги (за умови грюкання в скло, вимагання книги скарг, погрози насильством, очна ставка з таким же дибілуватим диспетчером чи демонстративні спроби в 24:00 додзвонитися на робтел начвокзалу, ініціація написання колективної скарги, відверте хамство начальнику сраховоза і нарешті підключення емоційних і хамовитих продавщиць з вокзальної кнайпи)
це значить, що
І. зв’язку немає
ІІ. касир і сраховоз вступили в злочинну змову з метою підступного дерибана. Схема підтверджується наступними "випадковостями":
1. каса без компа може виписувати квитки вручну (і навіть ножичками повирізувати), при цьому платцкарт не продасть, а лише загальний і лише третій (читай - з електричковими лавочками, з яких зженуть під перший сон). Інші загальні вагони, які колись були платцкартними, втратили верхній ярус, тому від електричкових далеко не втекли. Родзинка ще й в тому, що вручну можна нарізати квитків до мозолів... А далі - ваша проблема.
2. Начальник сраховоза майстерно матюкає зухель і пропонує всім бажаючим спати на своїх місцях особистий ескорт у потрібний вагон, де всіх "обквитковує". Без видачі оних звісно.
3. Контроль на лінії хапає "зайця", це йому обійдеться у 140 грн. Начальника за я..я взяти на вийде, "треба було квиток брати". Провідник не поможе.
4. Пасажири з квитками ще глупої ночі зженуть нерадивого зайця. А провідник за шум висадить на наступній станції.
ЩО РОБИТИ:
1. Загальні квитки - НЕ БРАТИ. Думка про спокійну доплату на платцкарт - помилкова (лише купе з більйом). Провідники - не вороги свому начальнику.
2. На запрошення начпотяга усіх бажаючих розмістити у плятц - ГРУПОЮ ОРГАНІЗОВАНО ЗАЙТИ У ВАГОН І ТАМ ПЕРЕСИДІТИ ДО ВІДПРАВЛЕННЯ.
3. Далі ВИМАГАТИ оформлення квитків, ні - писати скаргу і барикадуватися.
Отож будьте пильні, нервові клітини однораз
[ Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)Tasic17:33:21 25/10/2005 цей мужик продаваа нам із Чінгером 3 квитки 15 хв!!!
зате пояснив мені, як працює модем :)
[ Re: Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)Chinger20:35:05 25/10/2005 В нього завдання - подовше "спонсорів" в залі вокзалу притримувати :-)
[ Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)akorud23:13:03 25/10/2005 А на пункті пропуску "Шегині" Державного Кордону України паспорти провіряє мордатий дядько без форми і ідентифікаціних знаків, з золотими ланцюгами і всіма іншими необхідними атрибутитами... (особистий досвід, кінець вересня цього року).
[ Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)IrishHighlander23:46:51 25/10/2005 Кілька раз їхав раховозом до Львова. З Лазещини та Ясині. Квиток брав загальний - інших на тих станціях не продають. Спокійно з доплатою 10грн провіднику переселявся в купе, де собі спокійно спав до ранку. Ніяких проблем з контролем на лінії та пасажирали, що мають квикти на те ж місце.
[ Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)Tasic00:57:07 26/10/2005 доречі, про обілечування начальником поїзда
обов язково вимагайте квитки
бо коли колєгу посадили на потяг у Львові таким чином, то дорога до Франківська йому обійшлася у 140 грн штрафу. І перевіряючі нічого не хотіли знати про начальника
[ Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)alex [guest] 09:57:36 28/10/2005 А у Львові за дві доби на Львів-Чернівці немає ЖОДНОГО квитка...
[ Re: Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)IrishHighlander10:10:27 28/10/2005 А нахвіг тобі той "Львів-Чернівці", який тягнеться як на післязавтра :) Є славний поїзд №76 Перемишль-Чернівці. 2,5 години і ти у Франківську :)
[ Re: Re: Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)alex [guest] 10:16:44 28/10/2005 Нахвіг... спати я вночі люблю.
І потім що я буду робити цілу ніч у Франківську, коли нічний дизель вже не ходить? А втрапити на 76 в п’ятницю ввечері ой як непросто...
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)IrishHighlander00:55:24 31/10/2005 В цьому сезоні це правило відміняється. Нічний рахівський дизель їздить до Рахова завжди. Не далі як в ніч з п’ятницю 28 на суботу 29 їхали ним до Ворохти без проблем.
От на що тре зважати - що автобуси в села типу Шибеного в неділю не їздять. Розраховували на автобус в 14:00 і круто обламались, добирались як прийдеться...
[ Re: Re: Re: Re: сраховоз на брухт ]відповів(-ла)IrishHighlander19:13:34 28/10/2005 ну... це залежить куди далі їхати. Якщо в Чорногору, то перша верховинська маршрутка їде в 5:10 (чекати 3,5 години, можна в залі очікування поспати)
А якщо в Горгани - зручно їхати в Бистрицю. Дизелем до Надвірної, а звідти в 6:10 першою маршруткою на Бистрицю.