Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ "Улюблений" журнал ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Доречі, як щодо журналу "Карпати Туризм", який чуть не в кожному номері пропаґує таке свинство як у попередній темі?
Може б влаштувати якусь "антиакцію" ?
Можливо там у редакції не всі такі люди, для яких "гроші не пахнуть"... Все спілкування на дану тему
[ "Улюблений" журнал ]додав(-ла)Roman18:28:18 16/08/2007 Доречі, як щодо журналу "Карпати Туризм", який чуть не в кожному номері пропаґує таке свинство як у попередній темі?
Може б влаштувати якусь "антиакцію" ?
Можливо там у редакції не всі такі люди, для яких "гроші не пахнуть"...
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)vasyl19:07:36 16/08/2007 Там власник думає перш за все за гроші і ще має свою турагенцію чи то турфірму, яка то просуває.
Треба ще дякувати, що разом з А.Філіпським не розбіглася вся редколегія, тому і журнал поки що цікавий.
[ Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman19:50:15 16/08/2007 Так, власне після перегляду журналу залишаються дуже двоякі враження :(
[ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)komaruk14:01:40 17/08/2007 Я декілька номерів читав. Мені якраз попався репортаж про виїзд джипів на якийсь хребет. То було паскудство. Але в наступному номері я надибав досить цікаву статтю про новий рік на Говерлі. Загалом журнал так собі, фотки теж могли би бути ліпші. Карпати - то не лише фестивалі і акції типу в гори на колесах, а ще й прекрасні краєвиди і вершини з необмеженою кількістю варіантів походів.
[ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)projdusvit16:04:02 17/08/2007 На 19 номерів 2 статті про джипінг..
Це є найбільшою загрозою для Українських Карпат?
[ Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman16:37:27 17/08/2007 Перегляну - напишу статистику.
Фактично в Карпат лише одна загроза - люди. Вони ж - єдина надія.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman10:28:08 20/08/2007 Переглянув 11 номерів за різні роки.
Реклами
"автотурів до високогірних озер"
"рейд Чорногорою"
"джипінг фестиваль"
"екстремальний (?) відпочинок (?)"
не знайшов лише в одному, і то напевно тому шо шукав швидко.
часом на задню цілу сторінку...
[ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)victour16:27:41 17/08/2007 Читав всі перші номери - було ново, свіжо і добре, а потім...
А потім погоджуюсь з komaruk.
[ Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman16:35:55 17/08/2007 Зараз приблизно на 4 частини поділений журнал.
1. Цікаві описи маршрутів.
2. Модні статті
3. Різна "креативщина"
4. Реклама
Фактично читати можна 1 і частково 3.
Щодо фотографій - зустрічаються вельми якісні роботи.
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)jarko14:56:37 17/08/2007 їздив з тими хлопцями, що на джипах. ніяк не можу повірити, що у вас щось перемкнуло. хочеться думати, що ви просто погано поінформовані. так от, проїхали кілометрів з 200, все по грунтових та лісовозних дорогах. і що, трава(?) на дорозі перестане рости чи дорога в каньйон перетвориться?
розумію, що більшість з вас навіть коли бачить джип на трасі, то подумки каже "щоб ти здох", але все ж попросив би епітети "свинство" і "паскудство" притримати для іншого разу
[ Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman16:32:04 17/08/2007 Достатньо оглянути краєвид на Драгобраті і далі по Свидовцю. Невже оці автомобілісти не вносять туди вклад, як і "екстремали", відпочивальники, фестивальники, лісогуби і всі решта?
Я коли бачу оте словосполучення "автотури до високогірних озер" - закипаю :(
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)jarko16:47:07 17/08/2007 Значить, справа все ж не в тому, на чому люди пересуваються - на джипах, на мопедах, пішки, а в тому як саме вони це роблять.
Є маршрути пішохідні, є водні, велосипедні, так само є маршрути для позашляховиків. Вони повинні бути прокладені так, щоб не завдавати шкоди природі. А свинячити може кожен, будь то людина з джипом чи без.
Як на те пішло (а тут вже ця тема піднімалась), то в Європі заборонено будь-де ходити, палити вогонь, ставити намети. Отже "дикий" туризм, який всі ми практикуємо, там само можна назвати і "свинством" і "паскудсвом" :))
[ Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)projdusvit17:10:42 17/08/2007 Згоден з Ярком. Проблема не в джипах, як таких. Проблема у вседозволеності, безкарності і неврегульованості перебування людей в Українських Карпатах. Про свідомість багатьох "підкорювачів" і відвідувачів - то окрема тема.
Повинні бути маршрути для вело, пішого, авто, ін туризму. А частина заповідників повинна бути взагалі закритою для відвідування, принаймні в безсніжний період. + повинні бути ліміти пропуску людей як на піші "сходження", так і на автотури.
Ми нікуди не дінемось від комерціалізації туризму, від змін які вони несуть за собою. Але це все має бути чітко врегульовано. Як то - цією дорогою можна їхати на авто, цією ні, відповідно до рівня шкоди, що може бути завдано навколишньому середовищу
[ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)projdusvit22:27:04 17/08/2007 "Достатньо оглянути краєвид на Драгобраті і далі по Свидовцю. Невже оці автомобілісти не вносять туди вклад, як і "екстремали", відпочивальники, фестивальники, лісогуби і всі решта?"
спуск зі Стогу в сторону Догяски - то справді справа коліс лише туристичних джипів-УАЗів.. лісу на хребті нема, тому навряд його звідти возять
1.Слово "свинство" вживалось до теми, коли Ниву хочуть лебідкою витягнути на Говерлу. З таким самим успіхом туди можна витягнути ще багато чого і що, ти погоджуєшся з тим, що на заповідних територіях таке можна робити?
2. В нас дуже багато класних людей, але коли мова йде про гроші, то вони чомусь дуже сильно міняються. Мова не про амбіції цих людей - вони не мають меж - мова йде про те, що мають виконуватись певні правила -не можна і все.
В Татрах якийсь великий бізнесмен-чиновник ще в початкові часи їх перебудови заплатив і проїхав асфальтованою дорогою до Притулку на Морськім Оці. Його преса так взула, що дорога у владу йому була заказана надовго. А у нас преса сама вихваляє то, що робити не можна.
Спустися трохи з небес
[ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Tasic16:56:51 17/08/2007 як на мене, є велика різниця між "потенційно нешкідлово" і "не можна". От розіб’є, наприклад, той альпініст на 50 градусному куті (ггг) картера - куди масло витече?
то не проблема? звісно, то ж так сталося. А тепер уявляємо ситуацію: виносиш ти (гіпотетично) каністру з 5 літрами масла і виливаєш її на тому ж місці. Навіщо - а просто так, бо ніхто не виносив ше, рекорд, можна сказати. Результат - той самий. У другому випадкові сам скажеш, що треба морду бити. А у першому?
Я веду до того, що потрібно мати стримання. І якшо рівень освіти деяких лісників заледве перевищує 3-й клас, то це не значить, що потрібно опускати свою вихованість, бо, бачте, є більші свині.
Крім того, для кого пишуться таблички "не шуміти" тощо?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: ]відповів(-ла)projdusvit17:54:09 17/08/2007 +1 які б не були люди свині, але якщо їм пояснити чого робити не можна+забезпечити покарання за порушення, не свинячитимуть
[ Корінь зла ]відповів(-ла)zanuda19:09:44 17/08/2007 О, нарешті, прочитав ключову у справі фразу:
"забезпечити покарання за порушення". Хіба що додав би - для всіх порушників бкз винятку
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)vassav17:48:34 17/08/2007 Проблеми не бачив би в цьому, як би вони їздили дорогами, адже ж і місцеві виїздять по чорниці автомобілями і ліс рубають і, взагалі, на те вони й дороги Та подивіться на західний схил Стогу (над Драгобратом), скільки нових колій там прокладено, як зорана там земля, по траверсу виявляється нікому не цікаво їздити. А це між іншим - заповідник і той шар грунту, який здерто формувався не одну тисячу років. А квадроциклам, я так зрозумів, взагалі протипоказано їздити дорогами. Висновок: повинна бути культура як пішохідного туризму, так і автомобільного.
[ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Strange_R02:18:56 19/08/2007 Біда в тому, що власнику справжнього позашляховика, який вклав в нього чимало коштів просто доріг замало. Щоб "відбити" інвестиції і потішити власне "его" він починає прокладати нові дороги. І, як правило, йому абсолютно все одно, якої шкоди це завдає природі.
Коли по ТБ показували репортаж про старт того "героя" на Шевроле-Ниві на Говерлу, то дуже акцентували на тому, що товариш дуже береже природу взявши з собою газового пальника та пообіцявши звезти все своє сміття з гори. І то вже питання культури самих журналістів, які в межах свого менталітету ну дуууже далекі від запитання "скільки часу пройде поки в коліях від коліс знову почнуть цвісти квіти".
Зазвичай в горах достатньо доріг, якими можна проїхати і побачити всю їх красу. І такий різновид туризму має право на існування. Але коли в травні в дрімучому лісі на відрогах Карабі-яйли в Криму я натикнувся на колону джипів які місили багнюку тягаючи одне-одного по галявинах з квітучими підсніжниками, слів просто не було. З водіями були дружини, малі діти - і то для них виглядало цілком нормально.
Так і живемо. З покоління в покоління...