Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ Неповносправні освоюють Піп Іван ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: Як не сумно, але "крутелики" на джипах, чи то через нездатність до пересування на своїх двох, чи то для компенсації власних комплексів - вже добралися і до Чорногори.
На жаль зробити більш "доказові" фото не вдалося, але ось: http://img225.imageshack.us/im g225/1553/img2358e.jpg - машини під вершиною Поп Івана. Знято великим збільшенням з дороги від Шешурської. http://img269.imageshack.us/im g269/8490/img2359u.jpg http://img14.imageshack.us/img 14/8697/img2379y.jpg - ось на що перетворилася колись нормальна дорога в мокрих місцях. Лісова підстилка по краю дороги теж знищена, всюди смердить мастилом і бензином. У що перетворилася вузька мощена доріжка до Шуринського сідла - навіть боюся здогадуватися, там не був, бо йшов з Шешурської. http://img8.imageshack.us/img8 /1040/img2414sv.jpg - одна з цих машин. Це вже в Шибеному, номер, кому цікаво - видно.
До речі, шлагбаум за Веснаркою був гостинно піднятий, хоча відкрити його з інструментами - пару хвилин. Між іншим, якщо цим людям наплювати на природоохоронне законодавство, то є ще правила дорожного руху - на початку дороги з Погорільця стоїть знак "Рух заборонено".
Шкода, але невдовзі будемо мати на Марічейці місце відпочинку пацанчіків з шашличками і музоном. А Піп Іван вже і так перетворився на місцерозташування найвищого в країні громадського туалету. Все спілкування на дану тему
додав(-ла)09:23:52 22/09/2009 Як не сумно, але "крутелики" на джипах, чи то через нездатність до пересування на своїх двох, чи то для компенсації власних комплексів - вже добралися і до Чорногори.
На жаль зробити більш "доказові" фото не вдалося, але ось: http://img225.imageshack.us/im g225/1553/img2358e.jpg - машини під вершиною Поп Івана. Знято великим збільшенням з дороги від Шешурської. http://img269.imageshack.us/im g269/8490/img2359u.jpg http://img14.imageshack.us/img 14/8697/img2379y.jpg - ось на що перетворилася колись нормальна дорога в мокрих місцях. Лісова підстилка по краю дороги теж знищена, всюди смердить мастилом і бензином. У що перетворилася вузька мощена доріжка до Шуринського сідла - навіть боюся здогадуватися, там не був, бо йшов з Шешурської. http://img8.imageshack.us/img8 /1040/img2414sv.jpg - одна з цих машин. Це вже в Шибеному, номер, кому цікаво - видно.
До речі, шлагбаум за Веснаркою був гостинно піднятий, хоча відкрити його з інструментами - пару хвилин. Між іншим, якщо цим людям наплювати на природоохоронне законодавство, то є ще правила дорожного руху - на початку дороги з Погорільця стоїть знак "Рух заборонено".
Шкода, але невдовзі будемо мати на Марічейці місце відпочинку пацанчіків з шашличками і музоном. А Піп Іван вже і так перетворився на місцерозташування найвищого в країні громадського туалету.
відповів(-ла)10:06:40 22/09/2009 Кажеш, що вже добралися до Попа??? Можу особисто оприлюднити фотоматеріали (фотофакти), які відзняв ще в 2006 році на самій маківці Попа-Івана. Джипів було декілька і майже всі з іноземними номерами...
Теж не в захваті від такого виду туризму та його поступовій ескалації.
відповів(-ла)10:15:32 22/09/2009 Та я в курсі, що там вже їздили, просто такої розїдженої дороги я ще не бачив.
відповів(-ла)11:46:25 23/09/2009 Можна спробувати щось змінити, але потрібні ФАКТОВІ фото, тому що подані фото не можуть бути доказовими. Якщо хтось має такі фото прошу надіслати мені на мейла.
відповів(-ла)17:02:48 23/09/2009 Фактові - це значить машина на фоні обсерваторії. В ДАІ подавати не будемо :)
відповів(-ла)11:07:23 22/09/2009 що ж...
в бюджеті бракує коштів, щоб ЗАКРИТИ ШЛАГБАУМИ...
відповів(-ла)12:25:19 22/09/2009 в бюджеті бакує коштів ,щоб платити адекватним напродажним людям адекватні гроші. Тоді і шлагбаум буде закритий і граніца на замкє..........
а так маємо неадекватних продажних з симоволічними грошима ..........Сумно
відповів(-ла)18:17:14 22/09/2009 Шлахбаум на Веснарці є. його поставили самі гуцули і за 20 баксів радо відкривають. То так, для інфи. Розповідав місцевий, з Шибеного. У серпні був на Чорногорі, то німці каталися на джипах. Дорогу розмісили до ніззя
відповів(-ла)11:02:43 24/09/2009 Як людина що є на світлині на фоні міфічної "білої машини" можу сказати наступне. Є проблема не пускати авто за веснарку. Всі решта маршрути дозволені і джип то це не тягач що місить болото. Не вдаючись в подробиці скажу в захист "неповноцінних" що ніхто колодок не зривав, а побережники теж були на верху.
Однак! Суть проблеми в тому що каже Тасік - поки гуцули пускатимуть це буде тривати. Натомість зупинятимуть хлопчаків без талончиків з вимазаними писками від чорниць.
відповів(-ла)13:13:09 22/09/2009 Всім так званим захисникам природи пропоную "взяти участь" у джипінг-фестивалі в Осмолоді 1-4 жовтня і показати як вони "без ума" люблять рідну природу http://gorgan-trophy.info/2009 _mass_media
відповів(-ла)13:16:28 22/09/2009 Поясню чому "так званим".
Бо в дискусії щодо шкідливості маркування, було дуже багато критики, якої шкоди воно завдає. Але чомусь тут їх не видно :(.
відповів(-ла)20:13:46 22/09/2009 Якщо є якісь ідея ,можна конкретніше ???
відповів(-ла)11:43:12 23/09/2009 На рожнятівському повороті в Креховичах продається гусеничний всюдихід. Може скинемось? :-)
відповів(-ла)10:34:19 23/09/2009 "Загалом... очікується, що візьмуть участь близько 100 екіпажів..."
Можливо, хтось знає їх маршрут. А то зібрався в Горгани з 3 жовтня в пішоходний і не хотілося б перетнутися з ними.
відповів(-ла)11:41:28 23/09/2009 Боюсь що в Осмолоду в ті дні варто їхати тільки якщо маєш БМП чи танк :). Тут можна глянути скільки є контрольних точок http://gorgan-trophy.info/2009 _check_points .
Думаю що маршрути не подаються заздалегідь інакше їм то не буде цікаво, але знаків наставили багато. Побачимо що вони залишать після себе http://gorgan-trophy.info/2009 _regulation#item_20
відповів(-ла)18:23:48 23/09/2009 З наявної в мене інфо, кататись будуть ВСІМА ДОЛИНАМИ без виключення. Тому раджу бути обережними в суботу-неділю і краще виходити на маршрути які починаються відразу від Осмолоди.
Це організований захід і з цим боротись напевно немає сенсу.
Тому що відповідь на це я вже чув - лісовозам можна кожен день, а чому нам два рази в рік не можна??? Хтось має відповідь на це питання?
Більшу загрозу становлять НЕОРГАНІЗОВАНІ джипери, які катаються коли попало та де попало. Цими вихідними бачив сліди квадроцикла на бічному відрозі від ствопчика 20 під Рущиною. Маючи стільки дурі і грошей нас точно задавлять :(.
відповів(-ла)11:40:16 24/09/2009 от є проблема - джипи, правда насправді я думаю що скоро буде більша проблема квадроциклів, для котрих нема шлагбаумів. А ось "можливість" що ця проблема породжує. Поясню: В людей що люблять ( мають можливість ) долати труднощі дороги в горах є така потреба це робити. Тому її потрібно ( і це реально ) поставити на корисні рейки. Наприклад доставити матеріали до майбутньої колиби. І корисно і конкретна ціль для хлопців.
відповів(-ла)12:12:49 24/09/2009 :)))))
Спробуйте запропонуйте людям, які на Свидівці питали туриста "Слышь, братишка, а где тут заправка?", вивезти від озер сміття.
відповів(-ла)14:35:39 24/09/2009 та різні є. ті які ви бачили на машинах в неділю возять і своє і чуже мішками.
відповів(-ла)15:16:12 24/09/2009 От тільки не треба тут розповідати які вони хороші.
Вони порушили межі заповідної території. Порушили закон. Крапка.
Свої потреби хай задовільняють деінде.
відповів(-ла)16:29:48 24/09/2009 Матвія 7.1
відповів(-ла)17:23:47 24/09/2009 Дякую, звичайно, але в мене думка щодо "джиперів" сформована.
відповів(-ла)17:22:37 25/09/2009 Тема позашляховиків мені знайома як власнику трохи переробленої Ниви, яку власне я і купив для виїздів в гори. Але напевно Вам відомо як вона мені допомагає :). Також мені відомо, що завжди тягне куди небудь заїхати подалі, але зі свого досвіду можу стверджувати, що швидкість підйому на пониженій передачі не дуже вища від ходу пішохідного туриста. Тому коли в мене немає великого вантажу, то я залишаю машину і не шукаю пригод на свою тойво :). Виходить дійсно, що тільки неповносправні можуть собі дозволити не йти в гори, а їхати.
Як на мене, не можна заборонити пересуватись джипам по низинним гірським дорогам, куди їздять лісовози, якщо це не заповідні території і лісгосп дав на це дозвіл. Але в жодному разі не давати можливості виїзду на хребти. Але нашій громаді в основному це по-барабану і воно на це закриває очі і може тільки клацати по клавіатурі чекаючи що це зробить хтось - нащо боротись з власниками машин -дцяти тисяч доларів, якщо тобі це може не минутись. Я мав досвід боротьби за Говерлу і спеціально спілкувався з джиперами, і в більшості своїй вони хороші люди, але відсутність відповідної моралі в суспільстві дозволяє їм ставати "неповносправними" - тому що закони не діють там, де немає моралі :-((((.
П.С.Я піднімав питання відновлення шлагбаумів на нараді в обласному управлінні лісового господарства, але вони відмовили, аргументуючи це необхідністю доступу туди місцевого населення. Сьогодні про це говорив з начальником екологічної інспекції області і вони налаштовані більш рішуче діяти, особливо після зверненя до них з відповідного комітету ВР України. Тому варто напевно змінювати своє відношення до даного способу подолання труднощів і шукати більш сприятливий для природи.
П.С. Самим простим способом боротись з "вершинним джипінгом" є громадські дії. Якщо порізати декільком машинам на верху пару коліс вартістью не менше як 200 дол за штуку, то слух про це піде дуже далеко :).
відповів(-ла)18:09:21 25/09/2009 Не думаю, що такі радикальні кроки (проколювання шин) тут щось дасть. І "неповносправними" називати цих чуваків теж не варто. Наскільки я розумію, це не обов"язково покидьки. нарід просто хоче відірватися і щиро не розуміє, кому і чому це може заважати. проблема тут суспільна. я чомусь думаю, що якби провести опитування серед ширшого загалу в Галичині (мовчу про щось далі), то більшість висловилася би приблизно так: та хай їздять, може там і позабиваються.
Але щодо ваги громадського шуму, то Vasyl-а підримую. Владні інстанції, якщо їх добре і вміло потурбувати (бажано викликавши суспільний резонанс) часом можуть демонструвати дива розуміння.
У зв"язку з цим: як думаєте, чи було би дієвим збирання підписів (хоча б електронних і хоча б від спільноти цього сайту - хоч думаю, шо підтримали б й інші) на ім"я такого-то начальника (напр., галузевого управління облдержадміністації чи інспекції) з формулюваннями типу "звернути увагу на недопустимість" "вжити заходів щодо запобігання" "сприяти інформуванню про небезпеку"? Принаймні це був би папір, на який можна було би посилатися при конкретних розмовах з конкретними чиновниками на місцях.
відповів(-ла)10:33:38 28/09/2009 панове громадо, розяснення допомагає, але, на жаль діє лише на місцевих хлопців. Я більше боюся експансії автотуристів з інших областей та закордону. Тут розясненням не допоможеш. А розраховувати на гуцула який системно краде ліс і браконьєрствує (по його мірках просто споживає своє) в плані шлагбаумів теж не варто.
Я б починав з розяснення. От їхав я в авто на піп Іван (був такий гріх), а навколо нарід іде, усміхається, вітається. Треба щось говорити - це перше. Друге - зайти до лісника і провести з ним бесіду. На 2-3 раз це спрацює, принаймі такса буде більшою. Він знатиме що є зворотній звязок на його дії.
Збирання підписів безлике. Треба дивитися в очі і казати в коректній формі.