Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Ще раз про Шмель-4 ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: НР: на 6 днів на 5 і більше чоловік (ділилися окропом) без найменшого натяку на економію було використано 1,5 л бензину А-76.
7 лютого 2005 р., Івано-Франківськ, 6.00 ранку: температура: -25 градусів. Примус був розігрітий стандартно з використанням рідкого спирту без теплоізоляції форсунки. Час прогрівання: 3 хв. 10 сек (могло бути і менше, пробував відкривати кран, просто чекав, доки спирт повністю згорить).
Далі валив як зорельот.
У разі таких низьких температур найважливіша умова вимикання примуса: обов'язково стравити тиск і охолоджувати з викрученим (трошки) насосом. Інакше усередині утворюється вакуум, який намертво прихоплює кульку, що перекриває вихід бензину назовні. Кілька разів може вдатися запустити примус шляхом надмірного накачування, але то не надовго. Вещ хороша, але потрібно бути з ним дуже турботливим. Тоді все буде гаразд!
Нафта - форева!!! Все спілкування на дану тему
[ Ще раз про Шмель-4 ]додав(-ла)Tasic00:18:19 08/02/2005 НР: на 6 днів на 5 і більше чоловік (ділилися окропом) без найменшого натяку на економію було використано 1,5 л бензину А-76.
7 лютого 2005 р., Івано-Франківськ, 6.00 ранку: температура: -25 градусів. Примус був розігрітий стандартно з використанням рідкого спирту без теплоізоляції форсунки. Час прогрівання: 3 хв. 10 сек (могло бути і менше, пробував відкривати кран, просто чекав, доки спирт повністю згорить).
Далі валив як зорельот.
У разі таких низьких температур найважливіша умова вимикання примуса: обов'язково стравити тиск і охолоджувати з викрученим (трошки) насосом. Інакше усередині утворюється вакуум, який намертво прихоплює кульку, що перекриває вихід бензину назовні. Кілька разів може вдатися запустити примус шляхом надмірного накачування, але то не надовго. Вещ хороша, але потрібно бути з ним дуже турботливим. Тоді все буде гаразд!
Нафта - форева!!!
[ Re: Ще раз про Шмель-4 ]відповів(-ла)Юрко10:11:03 08/02/2005 за ті роки, що я тут в кийові, нижче -18 не було... гупне -25 (а ваша зимнота до нас традиційно приходить через 2-3 дні), то спробую розвести свій попередньо заморожений кампінгаз.
[ Re: Ще раз про Шмель-4 ]відповів(-ла)DarkOne10:17:19 08/02/2005 Дайош технічний опис "біг бада бум"!
В нормальному стані вже всі бачили, нюхали, мацали, а як на рахунок екстремальних речей? Наприклад перегріву? :-)
[ Re: Re: Ще раз про Шмель-4 ]відповів(-ла)haivan14:09:00 08/02/2005 Мабуть не залишаєть тих, хто б міг розповісти про перегрів...