стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Re: Re: Re: Цікавий матеріал.. :) ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: (Продовження). пхатися. Що неможливо, як використовувати наприклад керосин(про соляру я вже мовчу). Був випадок спалив літр так званого нашого "очищеного керосина", на вигляд "ослиная мочя"(такій термін можна зустріти на форумах;)). Після цего все. Годину колупався, розбирав, дув, чистив. Потім запрацював;) На слідуючий день процидуру повторював;) Звідси зробив висновок. Керосин і соляра ніхт використовувати. Во вам і мультипаливний примус! На бензі горить добре практично на любій, і чистити тільки після походів. Ще форсунки, такі маленькі піндюльки загубити їх як 2 пальця ....! Та ще на них така різьба, що глухо не закручую. З помпою(наносом) також треба обережно, вартість її 400 грн. А ще прикол замітив з останього походу. Примус працює собі нормально і тут бац гасне полюм’я. Зробили висновок, що коли в бутлі закінчується пальне і падає тиск полумя гасне, тому періодично треба підкачувати. В поході був ще один такий пальник і в нього теж таке було.
Зробив висновок, що буржуйскі примуси не такі вже гарні, як їх малюють. Хоча як використовувати нормальне паливо, та дбайливо з ним гратися;) то буде працювати як годинник. Якщо у когось з київських є бажання зробити тест цему примусу, пишіть
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Re: Re: Цікавий матеріал.. :) ]
    додав(-ла) zhyvoy 18:57:37 15/01/2006
    (Продовження). пхатися. Що неможливо, як використовувати наприклад керосин(про соляру я вже мовчу). Був випадок спалив літр так званого нашого "очищеного керосина", на вигляд "ослиная мочя"(такій термін можна зустріти на форумах;)). Після цего все. Годину колупався, розбирав, дув, чистив. Потім запрацював;) На слідуючий день процидуру повторював;) Звідси зробив висновок. Керосин і соляра ніхт використовувати. Во вам і мультипаливний примус! На бензі горить добре практично на любій, і чистити тільки після походів. Ще форсунки, такі маленькі піндюльки загубити їх як 2 пальця ....! Та ще на них така різьба, що глухо не закручую. З помпою(наносом) також треба обережно, вартість її 400 грн. А ще прикол замітив з останього походу. Примус працює собі нормально і тут бац гасне полюм’я. Зробили висновок, що коли в бутлі закінчується пальне і падає тиск полумя гасне, тому періодично треба підкачувати. В поході був ще один такий пальник і в нього теж таке було.
    Зробив висновок, що буржуйскі примуси не такі вже гарні, як їх малюють. Хоча як використовувати нормальне паливо, та дбайливо з ним гратися;) то буде працювати як годинник. Якщо у когось з київських є бажання зробити тест цему примусу, пишіть


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::