Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Грілка каталітична ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: ото ж бо "...як повезе.." ГК-1 купив ще за союзу в "Динамо", пробував різне паливо, останню нормальну роботу грілки пам’ятаю перед самим новим 1994р. Тоді був в Сє́вєродоне́цьку у відрядженні , згадую грілка пригодилась, не пожалів що взяв.
Пізніше одного разу заправив бензинчиком саме тим, "для очистки від плям в 250мл скляній бутилочці", ним і загадив ГК-1,бензинчик попався "палений":), (постояв і розшарувався на фракції, нижня була якась темна, тягуча і дуже "гумова" за запахом), після чого десь девайс заникав і аж в цьому столітті мені він на очі попався. На базарі у вівторок ціна таких 250мл становила 5грн, але поскільки під корком закруткою не виявилося герметизуючого корка то я відмовився це купувати. А купив більш "важчий" по вуглеводневому складу але чистіший і дешевший уайт-спіріт . Вийшло 7гриваків за 0,5л (хоча там 0,5_тьма і не пахло, це ми з продавцем обговорили:)). До речі про ціни http://sintez-oil.kiev.ua/r-s. html
в ту пятницю, коли зявився вільний час вистукав сажу і без проблем запальничкою запустив каталітичний процес. Вдома коли збирався до Франківська на рахівський потяг, мав вільну хвилину то "потушив" це діло, дозаправив, загерметизував , захопив пінцетик і вгори подався. Ніч з суботи на неділю провів в колибі на висоті 1280 м. Спати завалились біля сьомої. Напарник "відрубався" відразу, попередньо запустивши дискотеку на гірську тематику зі своєї мобіли. Я вчасно згадав про грілку. ЇЇ запальничкою запустити не вдалось. Думаю перегрів під пахвою корпус-бак і випари бензину у великій кількості сконденсувались на холодному каталізаторі (а він хоче пари а не рідини) , про це мені думку спало, коли підніс на пінцеті відділену головку до газового пальника і побачив інтенсивне "горіння" синім полум’ям. Після пропалювання до червоного, заклав головку на місце і процес пішов без додаткового запуску. О 23:00 відкликаюсь на "зов природи", вийходжу до місяця, грілка до речі нормально паше. Хвилин п’ять по тому Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Грілка каталітична ]додав(-ла)Ed.ua13:23:48 01/03/2010 ото ж бо "...як повезе.." ГК-1 купив ще за союзу в "Динамо", пробував різне паливо, останню нормальну роботу грілки пам’ятаю перед самим новим 1994р. Тоді був в Сє́вєродоне́цьку у відрядженні , згадую грілка пригодилась, не пожалів що взяв.
Пізніше одного разу заправив бензинчиком саме тим, "для очистки від плям в 250мл скляній бутилочці", ним і загадив ГК-1,бензинчик попався "палений":), (постояв і розшарувався на фракції, нижня була якась темна, тягуча і дуже "гумова" за запахом), після чого десь девайс заникав і аж в цьому столітті мені він на очі попався. На базарі у вівторок ціна таких 250мл становила 5грн, але поскільки під корком закруткою не виявилося герметизуючого корка то я відмовився це купувати. А купив більш "важчий" по вуглеводневому складу але чистіший і дешевший уайт-спіріт . Вийшло 7гриваків за 0,5л (хоча там 0,5_тьма і не пахло, це ми з продавцем обговорили:)). До речі про ціни http://sintez-oil.kiev.ua/r-s. html
в ту пятницю, коли зявився вільний час вистукав сажу і без проблем запальничкою запустив каталітичний процес. Вдома коли збирався до Франківська на рахівський потяг, мав вільну хвилину то "потушив" це діло, дозаправив, загерметизував , захопив пінцетик і вгори подався. Ніч з суботи на неділю провів в колибі на висоті 1280 м. Спати завалились біля сьомої. Напарник "відрубався" відразу, попередньо запустивши дискотеку на гірську тематику зі своєї мобіли. Я вчасно згадав про грілку. ЇЇ запальничкою запустити не вдалось. Думаю перегрів під пахвою корпус-бак і випари бензину у великій кількості сконденсувались на холодному каталізаторі (а він хоче пари а не рідини) , про це мені думку спало, коли підніс на пінцеті відділену головку до газового пальника і побачив інтенсивне "горіння" синім полум’ям. Після пропалювання до червоного, заклав головку на місце і процес пішов без додаткового запуску. О 23:00 відкликаюсь на "зов природи", вийходжу до місяця, грілка до речі нормально паше. Хвилин п’ять по тому