стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ PanAlp/ Спальники. Хтось пробував? ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: PanAlp/ Спальники. Хтось пробував?
http://www.panalp.com/shop/ind ex.php?Kategory=%D1%EF%E0%EB%F C%ED%E8%EA%E8

Здавалося б, дуже заманливі дані, але й інфо замало й якось підозріло. Напр., навіть на їх сайті нема інших температур крім "комфорту", а на ось цьому http://www.panalp.com/shop/ind ex.php?Kategory=%D1%EF%E0%EB%F C%ED%E8%EA%E8#nul скальнику написано зд., "Квіень +7/+3". Вони всі такі... з помилкою???
На сайті маса 0.96кг!, а в Інет чомусь постійно більше?

Якщо порівняти з відповідниками, напр., Pharaon200 (-6...+4...+23 1470грам [реально у вживаного один сезон — 1570гр...без мішка!!! це у Тери взагалі така "особливість", майже новий Pharaon400 1940грам має масу 1990грам без мішка :(])
то маса просто вражає, але чи вона справжня???
От у НордВеїв масу задають чесно (заявлені 1.1 кг = 0.973+0.135мішка) І темп хитро :): -2... +9~+3°С :)...+25.


Чи може хтось щось добре сказати про PanAlp "Квіень +7/+3" чи "Листопад"? чи ін? бо мене дуже вже зваблює його Інетний колір :))).
Все спілкування на дану тему
  1. [ PanAlp/ Спальники. Хтось пробував? ] додав(-ла) Bobua [registered] 23:33:16 17/06/2010
    PanAlp/ Спальники. Хтось пробував?
    http://www.panalp.com/shop/ind ex.php?Kategory=%D1%EF%E0%EB%F C%ED%E8%EA%E8

    Здавалося б, дуже заманливі дані, але й інфо замало й якось підозріло. Напр., навіть на їх сайті нема інших температур крім "комфорту", а на ось цьому http://www.panalp.com/shop/ind ex.php?Kategory=%D1%EF%E0%EB%F C%ED%E8%EA%E8#nul скальнику написано зд., "Квіень +7/+3". Вони всі такі... з помилкою???
    На сайті маса 0.96кг!, а в Інет чомусь постійно більше?

    Якщо порівняти з відповідниками, напр., Pharaon200 (-6...+4...+23 1470грам [реально у вживаного один сезон — 1570гр...без мішка!!! це у Тери взагалі така "особливість", майже новий Pharaon400 1940грам має масу 1990грам без мішка :(])
    то маса просто вражає, але чи вона справжня???
    От у НордВеїв масу задають чесно (заявлені 1.1 кг = 0.973+0.135мішка) І темп хитро :): -2... +9~+3°С :)...+25.


    Чи може хтось щось добре сказати про PanAlp "Квіень +7/+3" чи "Листопад"? чи ін? бо мене дуже вже зваблює його Інетний колір :))).
    • [ Re: PanAlp/ Спальники. Хтось пробував? ] відповів(-ла) smarn 00:45:10 18/06/2010
      Дядьку, а Ви отак завжди як говорите, то між реченями хвилинні паузи робите? Бо тоті пусті рядки, то файно сі дивит але тутай сі так не пише.
    • [ Re: PanAlp/ Спальники. Хтось пробував? ] відповів(-ла) simond 10:55:10 18/06/2010
      Вітаю!
      Декілька думок та спостережень з приводу спальників даного виробника без претензії на повноту. Сам користуюся кілька років одним з них. Йдеться про модель, якої, здається вже немає в каталогу - там подвійний еулінфайбер. Суб’єктивно я задоволений.
      З приводу температури комфорту. Дозволю зауважити, що при моїй щирій повазі до виробників та їх продукції, дані про температуру комфорту треба сприймати дуже й дуже умовно. Про це багато теорії написали розумні люди.. можна багато дискутувати. Як я розумію для себе, всі недорогі фірми, фактично, пишуть цю температуру від стелі. На мій погляд порівнювати температури для двох чи кількох подібних виробників - взагалі немає сенсу. У брендових спальників справи ніби кращі з об’єктивністю цього показника, але і тут не варто забувати принаймні про те, що кожен мерзне по-різному:). Якщо коротше, то дуже не радив би розраховувати, що у ПанАльпівському спальнику з надписом "т-ра комфорту 0 град" вам буде комфортно при 0... Я якось перевіряв:)
      Про вагу. Я не переважував кожен спальник у них, але у Панальпа точно знаю пару випадків, коли спорядження важить МЕНШЕ, ніж зазначено в каталогу. Хочете вірте, а хочете – ні.
      Мій висновок такий: це дуже гарне спорядження за свою ціну. Раджу. Брендова річ буде в 3-4 рази дорожчою, але в 3-4 рази кращою - аж ніяк.
      • [ Re: Re: PanAlp/ Спальники. Хтось пробував? ] відповів(-ла) Bobua 12:01:05 18/06/2010
        Дякую!

        Але занепокоїло:
        >Якщо коротше, то дуже не радив би розраховувати, що у ПанАльпівському спальнику з надписом "т-ра комфорту 0 град" вам буде комфортно при 0... Я якось перевіряв:)

        Бо торік я "перевіряв" Fjord Nansen VARDO XL +26 (+14/+8) +2 спочатку при темп нижче нуля біля Києва (понадіявся на вказані "метеорологами" +12 :)), а потім влітку в Карпатах при +5.5°С — то все-таки було холоднувато (ранковий збір тривав лише 7хв, бо вже вдягнений та й "кортіло" :) побігти вгору)... Але щодо +11°С (усереднив "камфорти", так само як то роблять панАльпи:) у мене сунівів не було й нема!!!



        До речі, а наскільки якісно там утеплючий матеріал з’єднаний з замком? Бо у FN після прання виямв, що добряче відійшов... :( — а я таке сприймаю як теплову дірку в спальнику, попри те, що, напр., у дешеві НордВеї в "спортмастьорі" така "дірка" схоже закладена конструктивно.. мо бояться, що люди зіпріють??? :).
      • [ Re: Re: PanAlp/ Спальники. Хтось пробував? ] відповів(-ла) Bobua 16:12:51 21/06/2010
        Продовжую приглядатись до спальників, порівнювати...
        Виявляються якісь дивні подробиці ... :(
        1) напр., "Байкер" і "Квітень" — параметри однаковісінькі до всіх цифр — а "Квітень" на 30% дорожчий. Прикро :(, бо він якраз і красивіший... Хоча, мабуть, це зумовлене тим, що люди масово розбирають саме чорно-сірі :( товари, й, відтак, все решта неходове й дороге :(
        2) НЕПРИЄМНІШЕ те, що інша пара "клонованих" моделей ("Ultralight" і "Листопад"), попри таку саму схожість параметрів і відмінність цін (24.256%) має ВІДМІНІСТЬ заявлених текстово температур (зручність обох = -3°С) і видимих на фото цифр: (+++3/?°С!!! і +++2!!!/-2°С!!!)????????? Не можу збагнути :( http://www.panalp.com/shop/des cript.php?str=25 — невже хтось може прочитати їх інакше?
    • [ Re: PanAlp/ Спальники. Хтось пробував? ] відповів(-ла) Bobua 18:42:09 01/07/2010
      Здійснив "пачку" :) вимірювань.
      Результати мене добили.
      Не вірив свроїм очам (попри те, що точність "нуля" ваг перевіряв мало чи не перед кожним виміром..., а щодо її лінійності сумнівів не було... до цього ... абс. пох. завше не перевищувала вказаних 5грам), зараз не вірю спогадам :)

      Спальники. МАСА (разом з компрес мішом!!!!!):
      • "листопад" = 1077грам!!! (заявлено 1300)
      • "квітень" == 821грам!!! (заявлено 960 на сайті і, зд., 1020 на мішку...)
      • "байкер"== 970грам... (заявлено 960 :))
      • "ультра-лайт" 1.14 (заяв 1.16 на мішку правда :) а параметри відповідні листопадовому!!!

      на сайті наступного не бачу:
      • "мікро" == 800грам (заявлено 750 :))


      Висновки... Які тут в дідька можуть бути висновки???
      В комерційному світі це може означати , що виробники "зекономили" на утеплювачі і "забули" змінити вказані характеристики.
      Але в цьому світі трапляються і дива (чутки). Тож можемо припустити, що масу вказали з запасом, або по масі найважчого з серії :))), а решту характеристик — по найлегшому з серії... Хіба ж не правдоподібно??? :)))))......

      Хоча ні. Одне з’ясувалось — дорожчі спальники фактично й легші, хоч і однакові за завленими масами на сайті.

      не до теми:
      - терівський мікро заявлено 0.7кг, а реально 861 грам і то не через мішок 50грамовий :)))!!! :(((... але то вже у них така традиція :).

      Тож висновок наразі один — маю купку спальників, тре носити що є й чекати, коли хтось переночує поряд з термометром, порівняє...

      Хто який термометр носить у походи (хоча б у випробні???)
      • [ Re: Re: PanAlp/ Спальники. Хтось пробував? ] відповів(-ла) Bobua 17:29:29 07/07/2010
        а з іншого боку — якщо ретельний огляд покаже, що утепл-матеріал розподілений "супер"-рівномірно :) і добре пришитий, то може це дасть підстави розраховувати на заявлені темп-харак-тики?


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук

Вебкамера
Верховина


 
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::