Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Говорили-балакали, сіли та й заплакали ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: та ні, там явно все направлено на викачування бабок з піплу, думаю то все таки почерк "радімих". Може не самих відморожених, але елемент "відмороженості" присутній. відчутно. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Говорили-балакали, сіли та й заплакали ]додав(-ла)IhorOs23:35:26 22/11/2006 та ні, там явно все направлено на викачування бабок з піплу, думаю то все таки почерк "радімих". Може не самих відморожених, але елемент "відмороженості" присутній. відчутно.
[ Re: Re: Re: Говорили-балакали, сіли та й заплакали ]відповів(-ла)Iva10:15:52 23/11/2006 Викачування бабок є кінцевою метою будь-якого бізнесу. Хоча все може бути, може вже накосили стільки капусти, що нема куди дівати і починають задумуватись про майбутнє, такий собі пенсійний рахунок :-)
[ Re: Re: Re: Re: Говорили-балакали, сіли та й заплакали ]відповів(-ла)vassia13:35:29 23/11/2006 кінцевою метою будь-якого бізнесу є ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ. І тільки тоді, коли потребу задовільнили за співрозмірні (на твій погляд) гроші. Ти віддаш гроші ще і ще . От тоді це бізнес.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Говорили-балакали, сіли та й заплакали ]відповів(-ла)projdusvit15:42:37 23/11/2006 Тому що катання на лижах стає дедалі популярнішим, а буковель зараз реально має найкращі гірськолижні траси і підйомники(принаймні так кажуть). + власне катання в буковелі - найдешевше в карпатах. про житло окрема розмова, але все ж.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Говорили-балакали, сіли та й заплакали ]відповів(-ла)Iva11:15:02 24/11/2006 Задоволення ВЛАСНИХ потреб. Щось я сильно сумніваюся, що метою, наприклад, Microsoft є задоволення потреб користувачів ПК, чи метою виробників туристичного та лижно-бордерного спорядження є задоволення потреб туристів і лижо-бордерів. Їх метою є створення попиту і маніпуляція свідомістю споживача для отримання більших прибутків. Морочать людям голови всякими незрозумілими назвами та "революційними" вдосконаленнями, які технологічно майже нічим не відрізняються і на собівартість продукту не впливають, Те саме, тільки в профіль. Зате ціна відрізняється суттєво, і не в меншу сторону, маркетингові штучки, однако. Інша справа, що в Україні це виглядає дико, бо товарно-грошові відносини ще в зародковому стані і попит перевищує пропозицію, тому продавець спокійно диктує свої умови споживачу.
А задоволення потреб споживача - це романтика. Нажаль.
Це все ІМХО