Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Сучасні проблеми Карпат ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Джиперів нам не прислали з іншої планети, вони такі ж люди із певною схибленістю на чомусь (як і ми). Подивись на їх сторінку і на те, як вони НАМАГАЮТЬСЯ реалізовувати свої ідеї http://offroad.lviv.ua/actions /carpathian_border . Переглянь розділ "Екологія. Безпека" та Екологічна застава (500 грн з автомобіля (повертається на фініші за умови відсутності грубих порушень регламенту - дивіться "Екологія. Безпека")
Я спілкуюсь з організаторами і висловлюю свої зауваження.
Мені не подобається МАСОВІСТЬ любого міроприємства, але...
Напевно як і серед туристів, є і у них різні нехлюї і варвари, і за моєї практики, якщо щось ОРГАНІЗОВУВАТИ грамотно, то наслідки для природи будуть значно меншими, аніж пускати все на самотік (приклад - Чорногора, яка знаходиться в Нацпарку). Один ідіот-турист інколи може наробити більше шкоди як організована група (так нам спалили частину будматеріалів на пол.Плісце).
Проблема Говерли - вирішується перш за все працівниками парку. Щоб писати про це, треба ВИВЧИТИ ситуацію, тому що зі сторони все може виглядати значно простіше.
Гроші там безумовно потрібні - на вимощення з каменю самої стежки підйому, як це зроблено в Татрах. Це зменшить корозію.
Щодо сміття, то сам був свідком того, як з самісінького ранку на популярному маршруті в Татрах ходили прибиральники і збирали сміття. Але це було більш подібне на акцію гром.організацій (не мав часу запитати). Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Сучасні проблеми Карпат ]додав(-ла)vasyl12:26:54 16/04/2008 Джиперів нам не прислали з іншої планети, вони такі ж люди із певною схибленістю на чомусь (як і ми). Подивись на їх сторінку і на те, як вони НАМАГАЮТЬСЯ реалізовувати свої ідеї http://offroad.lviv.ua/actions /carpathian_border . Переглянь розділ "Екологія. Безпека" та Екологічна застава (500 грн з автомобіля (повертається на фініші за умови відсутності грубих порушень регламенту - дивіться "Екологія. Безпека")
Я спілкуюсь з організаторами і висловлюю свої зауваження.
Мені не подобається МАСОВІСТЬ любого міроприємства, але...
Напевно як і серед туристів, є і у них різні нехлюї і варвари, і за моєї практики, якщо щось ОРГАНІЗОВУВАТИ грамотно, то наслідки для природи будуть значно меншими, аніж пускати все на самотік (приклад - Чорногора, яка знаходиться в Нацпарку). Один ідіот-турист інколи може наробити більше шкоди як організована група (так нам спалили частину будматеріалів на пол.Плісце).
Проблема Говерли - вирішується перш за все працівниками парку. Щоб писати про це, треба ВИВЧИТИ ситуацію, тому що зі сторони все може виглядати значно простіше.
Гроші там безумовно потрібні - на вимощення з каменю самої стежки підйому, як це зроблено в Татрах. Це зменшить корозію.
Щодо сміття, то сам був свідком того, як з самісінького ранку на популярному маршруті в Татрах ходили прибиральники і збирали сміття. Але це було більш подібне на акцію гром.організацій (не мав часу запитати).