Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Не знаю.. у 60CSx не маю жодних найменших нарікань на роботу альтиметра. Крім того, там завжди є можливість дізнатися покази супутникового висотоміра, мінус в тому, що немає можливості отримати усередненого значення. Тобто: вибрав з меню подивитися висоту за GPS - отримав цифри. Вибрав ще раз - маєш стрибок. 60-ка калібрує сама себе автоматично. Час від часу прилад підлаштовує себе. Наскільки то часто відбувається - знає виробник. Скоріш за все, процес - неперервний. Висота, отримана за GPS, має більшу точність за абсолютним значенням, якщо вона усереднена за деякий час на певній незмінній висоті. Барометр - чутливіший до невеликих перепадів. Обоє упарі вони забезпечують хороший результат. Все ж не міряй по дрєвніх пристроях, зараз з тим все ок. Примусове калібрування виглядає так: знаєш висоту? - Нє. Знаєш точний тиск? - Нє. Хочеш використати дані GPS? - так. Все. Якщо на старті прилад сам почне шось робити, це буде некоректно, бо він не може знати, що ти від нього хочеш. Людина може мати своє бачення щодо висоти і прилад самостійно не повинен туди лізти. Або дозволяєш у меню Altimeter setup: Auto Calibration, упродовж 30 хв прилад підлаштується під усереднені значення, отримані з GPS і робить це дуже незле Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ]додав(-ла)Tasic17:54:33 24/07/2012 Не знаю.. у 60CSx не маю жодних найменших нарікань на роботу альтиметра. Крім того, там завжди є можливість дізнатися покази супутникового висотоміра, мінус в тому, що немає можливості отримати усередненого значення. Тобто: вибрав з меню подивитися висоту за GPS - отримав цифри. Вибрав ще раз - маєш стрибок. 60-ка калібрує сама себе автоматично. Час від часу прилад підлаштовує себе. Наскільки то часто відбувається - знає виробник. Скоріш за все, процес - неперервний. Висота, отримана за GPS, має більшу точність за абсолютним значенням, якщо вона усереднена за деякий час на певній незмінній висоті. Барометр - чутливіший до невеликих перепадів. Обоє упарі вони забезпечують хороший результат. Все ж не міряй по дрєвніх пристроях, зараз з тим все ок. Примусове калібрування виглядає так: знаєш висоту? - Нє. Знаєш точний тиск? - Нє. Хочеш використати дані GPS? - так. Все. Якщо на старті прилад сам почне шось робити, це буде некоректно, бо він не може знати, що ти від нього хочеш. Людина може мати своє бачення щодо висоти і прилад самостійно не повинен туди лізти. Або дозволяєш у меню Altimeter setup: Auto Calibration, упродовж 30 хв прилад підлаштується під усереднені значення, отримані з GPS і робить це дуже незле
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ]відповів(-ла)Tasic18:22:59 24/07/2012 Ну і ще варто згадати за налаштування: Variable Elev / Fixed Elev. Доки йдеш - вмикаєш Variable Elev. Стаєш на ніч - Fixed Elev. Аби зранку не виявити, шо за ніч опустився або піднявся, доки спав :)
[ Re: і знову ПІЧ ]відповів(-ла)Юрко22:59:07 24/07/2012 ну так, я трошки відстав від нової техніки) думаю, що у нових все гаразд.
2 Чінгер: я точно не пам"ятаю, здається, це було в рейсі, який злітав з такої ж висоти - 3500. А 2000 - точно пам"ятаю, бо ж висоту Говерли собі запам"ятав. Знову ж таки, можливо допотопна Віста криво міряла.