стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Приватні оголошення, пиво і т.п."   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Re: Re: Запрошуємо приєднатись... ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Дякую всім за критику та справедливі зауваження. Справді ще багато залишаєтсья допрацьовувати, але ми це і робимо. Деякі відповіді на запитання що прозвучали:
1. Щодо цін нижчих ніж в Команчеро. Як в нас так і в Команчеро існує своя система знижок. Але робити пряме пониження ми не вважаєм доцільним тому що:
демпінг це недобросовісна конкуренція, яку ми не підтримуєм.
демпінг це хороший метод позбутись хороших брендів
занижені ціни часто виключають можливість широкого асортименту та хорошого сервісу. Як на мене ці речі важливіші навіть за ціну.

2. Справді товари що присутні в магазині та в інтернет магазині не є повною відповідністю, тому що:
в інтернет магазині можна представити більше, ніж на обмеженій площі. І якщо хтось може зачекати декілька днів на доставку зі складу, це для нього зручно.
Для того щоб уникнути непорозумінь, невдовзі біля кожного товару буде опція миттєвої доставки, що означатиме, що цей товар є у Львові.

3. щодо актуальності товарів на сайті. пояснюю ситуацію, яка є для нас також дуже болючою. Через відсутність хорошої автоматизації та самого підходу на складах імпортерів, ми не завжди можемо чітко та вчасно отримати інформацію про наявність товару. Зараз починаємо формувати вибір товару, який орієнтований лише на автоматизовані склади імпортерів та власний склад. але миттєво це досягається.

4. дощо досвіду. його в нас справді не так багато. але ми його здобуваєм, хоча часто на власних помилках. в нас є чітке уявлення що таке сервіс, яким є хороший сервіс і добросовісна робота. і ми точно це забезпечимо. просто подаруйте нам трішки терпіння, бо автоматизація, навчання працівників вимагає часу.

Ще раз дякую всім за висловлені думки. Для нас все сказане є дуже цінним.

з повагою
Оксана
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Запрошуємо приєднатись... ]
    додав(-ла) gorgany 10:36:33 16/08/2007
    Дякую всім за критику та справедливі зауваження. Справді ще багато залишаєтсья допрацьовувати, але ми це і робимо. Деякі відповіді на запитання що прозвучали:
    1. Щодо цін нижчих ніж в Команчеро. Як в нас так і в Команчеро існує своя система знижок. Але робити пряме пониження ми не вважаєм доцільним тому що:
    демпінг це недобросовісна конкуренція, яку ми не підтримуєм.
    демпінг це хороший метод позбутись хороших брендів
    занижені ціни часто виключають можливість широкого асортименту та хорошого сервісу. Як на мене ці речі важливіші навіть за ціну.

    2. Справді товари що присутні в магазині та в інтернет магазині не є повною відповідністю, тому що:
    в інтернет магазині можна представити більше, ніж на обмеженій площі. І якщо хтось може зачекати декілька днів на доставку зі складу, це для нього зручно.
    Для того щоб уникнути непорозумінь, невдовзі біля кожного товару буде опція миттєвої доставки, що означатиме, що цей товар є у Львові.

    3. щодо актуальності товарів на сайті. пояснюю ситуацію, яка є для нас також дуже болючою. Через відсутність хорошої автоматизації та самого підходу на складах імпортерів, ми не завжди можемо чітко та вчасно отримати інформацію про наявність товару. Зараз починаємо формувати вибір товару, який орієнтований лише на автоматизовані склади імпортерів та власний склад. але миттєво це досягається.

    4. дощо досвіду. його в нас справді не так багато. але ми його здобуваєм, хоча часто на власних помилках. в нас є чітке уявлення що таке сервіс, яким є хороший сервіс і добросовісна робота. і ми точно це забезпечимо. просто подаруйте нам трішки терпіння, бо автоматизація, навчання працівників вимагає часу.

    Ще раз дякую всім за висловлені думки. Для нас все сказане є дуже цінним.

    з повагою
    Оксана


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::