Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Ну що сказати, виглядає досить переконливо. На спусках, особливо на крутих і настових, у вас однозначно краще i впевненіше. По рівному і невеликому підйомі - приблизно те саме, що й на "Туристах". В декотрих моментах, мені здалося, що зв’язки колін мусять трошки перенапрягатись (через високі черевики), але далеко не так суттєво як на старих скі-турах.
Відносно ваги, то вага нових скі турів приблизно та сама, що й "Туристів". Пара пружинних кріплень важила грамів 600-700.
Стосовно ціни - то кріплення були, здається по 3 руб., а пара лиж - 10. Приблизно стільки коштували й черевики. Тобто на середню зарплату вчителя я міг купити 5 зимових наборів. Скільки нових скі-турів може придбати український вчитель за місячну платню? Я не про восхваляння совєцьких часів, а про непогану альтернативу сучасним супердорогим товарам. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ]додав(-ла)zanuda21:12:05 21/01/2008 Ну що сказати, виглядає досить переконливо. На спусках, особливо на крутих і настових, у вас однозначно краще i впевненіше. По рівному і невеликому підйомі - приблизно те саме, що й на "Туристах". В декотрих моментах, мені здалося, що зв’язки колін мусять трошки перенапрягатись (через високі черевики), але далеко не так суттєво як на старих скі-турах.
Відносно ваги, то вага нових скі турів приблизно та сама, що й "Туристів". Пара пружинних кріплень важила грамів 600-700.
Стосовно ціни - то кріплення були, здається по 3 руб., а пара лиж - 10. Приблизно стільки коштували й черевики. Тобто на середню зарплату вчителя я міг купити 5 зимових наборів. Скільки нових скі-турів може придбати український вчитель за місячну платню? Я не про восхваляння совєцьких часів, а про непогану альтернативу сучасним супердорогим товарам.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ]відповів(-ла)Tasic21:57:18 21/01/2008 Якось мені довелося їхати а хороших пластикових лижах з пружинними кріпленнями :-D
Так сталося, лижі скітурні, а кріплення не встигли приїхати, гроші не зі своєї кишені (то взагалі без грошей було) і тимчасово прикрутилися такі, які були. Я мовчу про те, як притискав до себе лижі кріпленнями, коли сідав у буковельську маршрутку, набиту лижниками :)) Але ніхто не помітив.
Веду до того, що на спускові від Веснарки до Погорільця спочатку все було ок. Я до того взагалі кілька років не катався. Але перші хвилин 20 їхав поміж деревами (IhorOs свідок). але потім пружинки розтягнулися і я почав падати щохвилини :) Визнаю своє ламерство, але якби кріплення тримали - я би не падав стільки. Кріплення виробництва СРСР, жодного разу до того не використовувалися.
Щодо ціни - так, не сперечаюся. Тут аргументів немає.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ]відповів(-ла)zanuda01:02:07 22/01/2008 Пружину зайву я з собою завжди носив. Але розтягувались вони не з такою швидкістю, як Тасік пише, і розтягувались лише локально - в місцях, де пружина проходила під пазами кріплення. А коли пружина вcе ж розтягувалась, її кріпили вже не на найближчу позицію, а на дальню (було 3 положення). Коли вже й те не помагало, пружину кріпили перекрутивши її навхрест. А коли вже й те не проходило, отоді вже її міняли.
Відносно Тасікових "ніхто не замітив", то мені в тому плані не везло - весь час ловив на собі насмішливі погляди місцевих і прослуховував "ділові" поради про "порядні" лижні кріплення :)
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ]відповів(-ла)Tasic09:35:07 22/01/2008 Може бути через те, що нога починала соватися через не вірну підгонку кріплення. Тоді не потрібно, аби пружинка сильно розтягалася, достатньо аби трішки. На пружинках я у дитинстві у Станіславі з гірки у паркові їздив - ніби нормально було. Але то було давно і спортсмен важив менше :-D
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ]відповів(-ла)white16:53:33 22/01/2008 Панове лижники: хочу добавити до пружинок, коли я був у класі десь так 4-му, кріплення "на пружинки" то було круто "на нашій горі" (в основному було кріплення на ремінці із замками). дась в класі 10-му я си скрутив нові лижі з кріпленням "на пружинки", пружинки від нового ("нульового") кріплення розтягнулися майже відразу, (і то їзда прямо, без фінтів). пішов додому відрив старі пружини яким певно було років з 6 а може і більше, то ше возився і возився...., ;)
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Бліц Говерла ]відповів(-ла)climber22:08:07 21/01/2008 на жаль не знайшов деревяних "туристів", а старі порозсихалися... до речі змонтував 2 пари лиж так як Тасік описував на пружинах - попробую на вихідних.