Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ ASA ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: Цікаво, хто яку чутливість плівки використовує... Я он бавився сотками, але потім зрозумів, що заслабенькі вони навіть за умови хорошого освітлення. 200 мають кращу кольоропередачу і широту при тій же зернистості (Фуджі, Кодак) Все спілкування на дану тему
додав(-ла)08:37:53 21/03/2003 Цікаво, хто яку чутливість плівки використовує... Я он бавився сотками, але потім зрозумів, що заслабенькі вони навіть за умови хорошого освітлення. 200 мають кращу кольоропередачу і широту при тій же зернистості (Фуджі, Кодак)
відповів(-ла)09:38:48 21/03/2003 я раз і назавжди зупинився на Kodak Gold 200
відповів(-ла)10:30:59 21/03/2003 Практично завжди фуджі 100
хіба в приміщення 400
відповів(-ла)11:08:53 21/03/2003 фуджі така вся зелена...
відповів(-ла)12:07:54 21/03/2003 а Кодак весь такий жовто-червоний :))))
відповів(-ла)23:35:52 23/03/2003 Збрехав троха
Я ше ПроФото 100 використовую...
відповів(-ла)12:07:14 21/03/2003 фуджі 100, рідше 200.
відповів(-ла)12:41:05 21/03/2003 Чув я цю казочку про кольорові викрутаси кожної з фірм, мовляв Фуджі - зеленить, Коніка синить, Кодак утеплює, а Аґфа червонить. Стосовно останньої - 100%, кодак дійсно утеплює, але це в більшості випадків на руху особливо при кривому мінілабі. Фуджі як не дивно дійсно перебирає з зеленим і гірше себе поводить взимку ніж Ґолд. А хтось мав тривалий досвід з Коніками? Мені здається останнім вони непогані.
відповів(-ла)15:09:14 21/03/2003 2 Юрко: " 200 мають кращу кольоропередачу і широту при тій же зернистості " - tse ty trokha zahnuv. Chym mensha chutlyvist’, tym menshe zerno i bil’sha shyrota. Tse teorija. Mozhe, tsia riznytsia ne zavzhdy kydajet’sia v ochi, ale vona e.
відповів(-ла)16:14:08 21/03/2003 От власне, що теорія. Якщо порівняти фотки з двохсоток і соток 10х15, то зерно проскакує більше саме на останніх, причому однаково на різних фотолабах. Знаю, дивно. Можливо це пов’язане з потужнішим випуском саме 200 (їх купляє численніший прошарок мильників). А сотки залежуються і потім дають гірші результати. Стосовно широти і кольоропередачі. Я мав можливість неодноразово порівнювати знимки зроблені з того самого місця і у той самий час, але різними плівками. Кращі виходили саме 200 (справедливо для Фуджі і Кодак)
відповів(-ла)15:18:39 21/03/2003 Кольори може зробити лаб. Причому які завгодно :)) І думаю, він деколи переплюне відхилення плівки :))
відповів(-ла)16:26:31 21/03/2003 І зерно може зробити мінілаб. На етапі проявки. Правильно проявити 200 і гірше 100 - от і маєш на 100 більше зерно.
Я, взагалі-то, завжди зауважував, що чим більша чутливість - тим більше зерно і більші "розброди" в кольоропередачі. Якби 200 мало менше зерно і більшу фотошироту, тоді нафіга досі випускають 100? А випускають не тільки 100, а і 50 і 25. Там - дуже точні кольори і зерна ще менше. Тільки їх користають профіки зі штативами, і проявляють не в мінілабах...
Головне в аматорській фотографії - не плівка, а мінілаб.
відповів(-ла)23:45:50 21/03/2003 >Головне в аматорській фотографії -
> не плівка, а мінілаб.
Істину глаголиш!
відповів(-ла)17:54:05 21/03/2003 А у яких ти виробників ти бачив 25 і 50? І по чому?
відповів(-ла)23:16:14 23/03/2003 Ото флеймову тему підняли !!! :) Вуличні пейзажі при яскравому світлі я знимкую в основному на Кодак ПроФото 100, все що вимагає зйомок на 200 і більше мм знимкую на 400 в основному Фуджі Суперія Екстра 400.... до речі я би останню рекомендував трішки переекспонувати на третину (обо навіть на половину) ступені.... 200 вважаю зайвими у всіх випадках, 1 ступень чутливості ще нікого не спасала.... тому від 400 толку набагато більше, а зерно тільки мінілаб може натворити своєю кривою проявкою, а потім щей друком (точніше недопроявкою бо високочутливі плівки цього нелюблять) І ще: реальне зерно плівки набагато більше за розд. здатність середньостатичної лінзи тому сучасні плівки повиннл вистарчати ну на 30х40 точно.... (ех оптиміст !! :))) )
відповів(-ла)10:24:31 24/03/2003 При роботі зі спалахом - навіть одна ступень може допомогти: як-не-як замість 3 метрів - можна клацнути з 4.5 метрів, наприклад. (Це коли не "виділяєш головне в кадрі", а хочеш, шоб побільше влізло :))))
відповів(-ла)11:14:32 24/03/2003 Згода, але чому не взяти 400-тку і не мучитись :) ? буде надія, що і фон якийсь виде.... а не білі лиця та все навколо чорне :D
відповів(-ла)14:50:10 24/03/2003 :))
відповів(-ла)13:12:28 24/03/2003 Kodak ProFoto 100 i Fuji 400, як на мене - оптимально. доречі Fuji 400 дуже хорошу зернистість має, 13х18 можна спокійно друкувати
відповів(-ла)18:35:14 24/03/2003 Шось ви всі так на Профото зависаєте... А мене чогось бентежать м’які портретні кольори по визначенню. Є на сайті хоч пару знимок цієї плівки на пейзажах? Як вона там чується? І чи терпиміша вона до пересвітки/недосвітки на ступінь-два на відміну від решти Про (ну нема в мене експонометра!)
відповів(-ла)20:19:46 24/03/2003 Вона дешава просто :) (10.50 грн) А розмови про кольори я взагалі не розумію, бо фотошопом можна що хочеш витягнути.
відповів(-ла)11:38:32 25/03/2003 Мали б бути кілька моїх фоток, це була практично основна моя плівка. До похибок експозиції не дуже терпима. Зараз в зв’язку з виявленням Fuji Reala по напівкомуністичних цінах, буду частіше використовувати її.
Для зйомок при малому світлі використовую (і рекомендую) Fuji Press 400/800. До речі, мої останні роботи що тут з’явивлися - "Сон", "Пробудження", "Тече вода" - саме Fuji Press 800.
відповів(-ла)14:55:08 25/03/2003 От я би до Пресс дорвався, так немаж де купити :(
відповів(-ла)19:38:31 25/03/2003 Сказав би на тиждень скорше - я б тобі привіз. Я просто на ці вихідні їздив до Варшави на закупи.
відповів(-ла)13:48:47 25/03/2003 Майже переконали. Якщо ПроФото 10.50, -то напівкомуністична ціна Реали....? (за 100/200-36). А Коніка має Про?
відповів(-ла)13:55:49 25/03/2003 Напівкомуністична ціна Реали - 13zl в Варшаві. Вона того направду вартує. Буває виключно 100, тому чутливість навіть на упаковках не пишеться. В Україні у вільному продажі не спостерігалась :-(
відповів(-ла)15:15:14 28/03/2003 А скільки вона у Львові мала би коштувати?
Бо я видів аж за 27 грн! :((
відповів(-ла)13:12:01 30/03/2003 13zl = $3.22
відповів(-ла)15:13:32 25/03/2003 Я купую ПроФото за 7.4-7.9 грн. пачкою з пяти штук. Андрій уточни: "FUJI Reala" чи " FUJI Superia Reala" бо першу я бачив тільки 120 формату у нас в Чернівцях, а друга є 135 фотмату, 100тка за 3,94$. І ще, я все мрію на Protra VC познімати, але не знаю як воно, тай коштує круто 4,1 $ за ролик (продають мін. упаковку з 5 штук) .....
відповів(-ла)19:36:51 25/03/2003 Так, Fuji Superia Reala. Просто Reala буває тільки 120 формату. Я от зараз взяв на пробу нову Agfa Ultra - дуже вже її хвалять, та й знимки інших виглядають багатообіцяюче. Хотів взяти Fuji NPC/NPS попробувати - але ще побоявся, не доросли ми ще до таких плівок :-). Зато взяв Fuji Provia 100F - фактично найкрутішу слайдову плівку 135 формату (не рахуючи Velvia, але в неї чутливість 50, що інколи має значення) - слайдами я заразився остаточно і безповоротно :-(
відповів(-ла)12:20:54 26/03/2003 Чекаю на результати твоїх досліджень Агфи Ультри :) !!!