Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ ice climbing ]додав(-ла)loser13:16:33 14/02/2011[ permalink теми ] може хтось знає, чи замерзли водопади гук, шипіт, хочеться полазити, якраз морози хороші обіцяють!
[ Re: ice climbing ]відповів(-ла)smarn11:20:23 15/02/2011 минулого року добре полазили на манявскому водопаді, були також кілька сосульок біля нього крутіші і довші, на них не лазили бо вистачило і самаго водопаду, страховка верхня без продлем зробити. Однозначно рекомендую. Цього року товариш і в достатньо теплу погоду їхав - лід є.
[ Re: ice climbing ]відповів(-ла)asd00884810:18:32 16/02/2011 Зі Львова у Верхньому Синьовидньому найближче.
[ Re: Re: ice climbing ]відповів(-ла)loser10:48:50 16/02/2011 я знаю, проте питаюсь чи хтось знає про стан льоду на водоспадах???? збираюсь на ці вихідні,можливо на женець...
[ Re: Re: ice climbing ]відповів(-ла)loser10:48:50 16/02/2011 я знаю, проте питаюсь чи хтось знає про стан льоду на водоспадах???? збираюсь на ці вихідні,можливо на женець...
[ Re: Re: ice climbing ]відповів(-ла)loser10:48:50 16/02/2011 я знаю, проте питаюсь чи хтось знає про стан льоду на водоспадах???? збираюсь на ці вихідні,можливо на женець...
[ Re: Про "зелений" туризм ]відповів(-ла)Roman12:03:17 14/02/2011 Доречі, не про екологію, але щодо сказаного в статті.
Як поєднуються оці два моменти:
"приїжджають в наші Карпати, відпочивають, залишають тут свої гроші. Від цього всім буде краще" і
"на місці переважно є лише адміністратор закладу, а власник – десь, наприклад, у Києві чи Дніпропетровську"
чи не взаємозеперечливі вони?
[ Re: Re: Про "зелений" туризм ]відповів(-ла)vasyl12:30:56 14/02/2011 "Свої гроші" - це оплата праці місцевих, закупівля продуктів і якісь там податки :).
Зустрічався з тим що у великих відпочинкових закладах часто працюють не зовсім місцеві мешканці вахтовим методом. Але то вже проблеми самих мешканців через відсутність в них бажання змінюватись в кращу сторону - випивка, нехлюйство і т.п. Місцеві переважно працюють у менших закладах, які утримують власне місцеві, які зі своїми скоріше знайдуть мову. Вже після меншої школи вони стають більш готовими до більшої. Хоча буває і навпаки - то все індивідуальне :).
[ Re: Re: Про "зелений" туризм ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru22:09:33 15/02/2011 Минулого і позаминулого року з-під Буковеля Прутцем текла сіра сметаноподібна гидота. Де були екологи, закодавці, влада?
А чи діють очисні у Ворохті? Там протитуберкульозні заклади. Старі очисні зруйновані. Треба вимагати, щоби влада регулярно повідомляла про стан води Прута і його приток.
[ Re: Re: Re: Про "зелений" туризм ]відповів(-ла)loser10:52:54 16/02/2011 доречі в Квасах на нещодавно відновленому санаторії Гірська тиса влада таки змусила повністю відбудувати очисні споруди, там були поставлені абсолютно нові сепаратори!!!
[ Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)loser17:15:14 13/02/2011 завжди захоплювався величчю цієї гори, видно там дійсно живе той шо в скалі сидить! не жарти!
[ Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)vasyl20:58:32 13/02/2011 Причина дуже банальна - нема чого розслаблятись на спуску. Не один раз доказано що більшість нещасних випадків в горах відбуваються саме НА СПУСКУ!!!
[ Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)dUmka11:04:48 14/02/2011 Думати просто треба коли злазиш вниз, тим більше маючи ЖПС. Автор топіка на Тревелі я. Головне що був ЖПС, просто трохи втратили пильність, звернули не туди і в той час злетів хлопець з київських. Ну а далі пішло-поїхало. Пошуки учасника, залізли в ще більшу ж..., зрив, другий зрив, третій, потім купу нервів що буде з тими що нагорі... В принципі в пості все описав, і помилки наші також. Добре що все обійшлось тільки спорягою і трохи розбитим чолом (для мене). Киянин все-таки трохи побився.
До речі, шнурок при переході кулуару був би зовсім не зайвим, і міг би завадити зриву 3 учасників (при умові правильної організації перил)
[ Re: Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)vasyl11:25:08 14/02/2011 Я відразу зрозумів що то ти, особливо коли ти згадав про Ярему і своє долинське походження :).
[ Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)SLV16:47:30 14/02/2011 Ходили з Лазещини плаєм до Петроса. Але підйом виснажив - снігу від 1200 вище коліна. Далі почалась завірюха. Від руїн на Головчеській до верхніх колиб (700 м) йшли 50 хв. В кулуарі почули гуркіт - думали кранти, Але лавина пройшла десь стороною. У верхніх колибах стояли туристи з Житомира, які пробували вилізти на Петрос, але через сніг по шию піднялись до перших каменюг і відійшли. Дорога на КНПП "Перемичка" до 1 метру снігу. Від Скопески до Гропи до 4 метрів, дороги взагалі немає - краса для бордерів )))
Недавно була тема про те, як один хлопець вирішив на Говерлу піднятись. Але зрозумівши, що потім не зпуститься повернув назад. Ми з напарником піднялись 13-го лютого з перемички - там збитий вітром сніг, а от спуск на Заросляк - велика проблема. В мене саморобні "котята", а напарник голий. На спуску з малої Говерли він просто став і все. Добре, що на гору піднімались лижники-фрірайдери в пластикових лижних черевиках, які дали бухту шнура. Довелось напарнику вивчати техніку спуску дюльфером )))
Всім, хто захоче йти на Говерлу - без кішок зась!!!
Тут відео лижників http://www.youtube.com/watch?v =D3T6B_6pjeM
А тут спуск http://www.youtube.com/watch?v =CsFllE9iRH8
[ Re: Re: Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)SLV08:18:59 17/02/2011 Вилізли від станції городами вгору, а там дивлячись на Петрос вирахували потрібний напрям. В лісі - це просто дорога (добре, що був мороз )))))). Чиммось нагадує парк - букові зарослі, молоді смеречки. Величезний зсув в сторону КПП до Козьмещика обійшли верхом. Проблема виникла під Петросулом - там 3 дороги розходяться - вниз, мало снігу, прямо - сніга по пояс, і вправо - сніг і кущі на дорозі. Правильно йти середньою дорогою. Далі, ближче до колиб є місце з вирубаним на дереві хрестом - то не орієнтир, туда йти не треба.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)Ed.ua04:29:31 18/02/2011 >>Вилізли від станції городами вгору, а там дивлячись на Петрос вирахували потрібний напрям.
Ну ось, я ж казав що безпроблемне :)
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)SLV08:15:15 18/02/2011 Взагалі цей підйом набагато кращий ніж через КПП - коротший, пологіший, ідеш по лісі - влітку сонце не пече голову, стада оленів дорогу перебігають, вода періодично є. А бли жче до Петросула - великий струмок, де можна і помитись. Ну і гроші з тебе не здеруть )))
[ Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)duda12:52:58 14/02/2011 завжди мав упереджене ставлення до того спуску. добре що все добре скінчилось. кажете десь там лежить нулячий льодоруб...і патики;)
[ Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)dUmka15:06:17 14/02/2011 Ісчіть, може найдете...
Вмнагороду гарантую, якщо повернуть.
До речі патики теж нулячі (правда, не мої)
[ Re: Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)dUmka21:50:30 14/02/2011 В принципі мені вже також у 2007 році приходилось попадати у подібну ситуацію, тільки на вершину ми тоді не вилізли, але обійшлось без зривів і падінь. Тоді була просто суперова погода і жорсткий фірн, ми ж були без заліза і прийшлось повернути назад за 100 м від вершини. Той спуск я запам"ятав надовго...Проте цього року все було набагато екстремальніше. Видно щось не дуже мене Петрос любить, або навпаки так любить, що хоче залишити...
[ Re: Re: Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)vasyl15:38:08 15/02/2011 Ось так завжди - крайня невістка (гори) :). Ти ж пишеш сам, що самі винуваті, тому що не зробили те й те? То при чому тут Петрос? В даному випадку ви СВІДОМО шукали пригод на свою задницю і ще й були неуважними на спуску!!!
Я в ті вихідні був над Ворохтою і бачив що творилось (а прогнози були саме такими поганими) - то якого милого пхатись в таку погоду на Петрос? Ті, хто шукає, обовязково знаходить... :(
Я можу зрозуміти тих, хто живе далеко - поїхали бо спланували раніше, а вас хто тягнув на Петрос - невже всі вершини вже пройдені? :)
[ Re: Re: Re: Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)dUmka16:52:25 15/02/2011 Та я нікого й не звинувачую, про Петрос то так, лірика...попадав просто в подібну ситуацію, тоді Бог розуму дав повернути назад, от і гадаю чи любить мене Петрос чи ні.
Щодо погоди, то планували йти до колиб, а на місці зорієнтуватись чи йти чи ні, як там буде з ситуацією, тим більше що ми не з тих, хто любою ціною пре нагору, хай би там що. Біля колиб погода сприяла, трек був, всі досвідчені, пів-групи з залізом, решта з патиками, чому б не піднятись.
На рахунок пригод, то власне все було ОК на підйомі, просто трохи сплутали на спуску зразу ж, швидко зорієнтувались і вже хотіли повернутись і йти як потрібно, як полетів козак з Києва. Не мали ж ми тупо розвернутись і йти по ЖПС вниз безпечним шляхом, а з хлопцем і киянами най сі діє Божа воля? Та в принципі в тревеловському топіку все описав, нема чого переливати з пустого в порожнє. Негативний досвід - теж досвід, дай Бог всім ходити безаварійно і отримувати тільки позитивні емоції від спілкування з Горами
Тим більше що в подібній ситуації бли вперше
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Петрос, варто прочитати ]відповів(-ла)Шаміль00:07:30 16/02/2011 мали навернути на шлях істинний (безпечний) всіх з аварійним взуттям і правильно би було підйом робити, шукати аварійного знизу, бючи сходи або виділивши двійку найбільш мужніх(досвічених, екіпірованих?) які б надійно! били східці прочісували схил зверху. (досвід - альпінізм, ІІ розряд, керівництво ІІІб). Типовий приклад аварійної ситуації - необізнані, помилка на спуску, стрімке місце, втома, неохота повертатись, зриви, а далі... :( Читав опис подібної ситуації на Памірі(Кавказ?) новички промахнулись кулуаром на спуску, намагались спуститись, по черзі зривались і "уходили в голубые дали", було кілька трупів.
[ Г.Маковиця ]додав(-ла)VELO-STALKER20:42:15 05/02/2011[ permalink теми ] Хто підкаже як найкраще добратися з Дори, або Делятина,(наперед вдячний)
[ Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)Юрко09:19:56 06/02/2011 з Дори найближче буде. Від АС зупинки.
[ Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)yAnTar_yAnTar18:51:01 06/02/2011 Ходив літом з Яремчі - стартував біля пожежної частини.
[ Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru19:53:41 06/02/2011 Маковиця
Із Ямної вул. Франка - найкращий маршрут; 3,5 км від АД. Значну частину маршруту можна велосипедом.
Із Яремче хребтом і ґрунем; 5 км від АД. Ґрунь крутий і кам΄янистий. Вело не проїде
Із Яремче стежкою Довбуша; 4,5 км від АД. Стежка кам΄яниста, для вело важка.
Із Дори – від АС – через Прут і Ґрунем Боярським, який веде на південь; 4 км від АД. Ґрунь крутий, для вело важко прохідний.
Із Делятина від ЗС через Кам΄янистий, або Ровеньки (Заріччя), Малеву, Яворову, Смерічок, Стайки; 14 км від ЗС. Дороги важко прохідні для вело.
Всі маршрути детально описані, на мапі і фото зображені в путівнику «Мандрівки із Яремчого» ІФ, 2010.
[ Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vasyl14:43:51 07/02/2011 п.Володимир, в чому полягає відмінність між хребтом і грунем у другому маршруті? Так розумію що Ви мали на увазі маршрут в районі ресторану Гуцульщина на повороті?.
Не знаю назв вулиць в Ямні, але однією вулицею на Городище можна вийти двома варіантами. Який Ви саме маєте на увазі - старою знищеною дорогою (чи поруч стежиною) в сідловину чи через бічний відріг Маковиці?
[ Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru19:18:23 07/02/2011 Хребет – зальноукраїнське;
ґрунь – той же хребет, тільки по-гуцульськи. А поскільки ми топчемо в Карпатах наст гуцульський, я стараюсь бути вдячним гуцульській культурі і не забувати народні назви.
Плай – стежка,або дорога ґрунем.
Стежка на ґрунь, який веде до Маковиці, дійсно починається коло переходу через колію в сторону «Гуцульщини. Там тепер будують підпірну стінку.
В Ямній 300м нижче АС на повороті від АД у вул Франка стоїть велий покажчик – вул. Франка. Вище по вул. Франка (не доходячи 50 м до джерела) ліва дорога - «стара знищена» – веде правим схилом через Городища («Городищі»), а права – лівим схилом Маківчика через Кливку на Маковицю. У витоках Маківчика, під Маковицею, де верхня хата є ур Маковиця.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vasyl21:36:03 07/02/2011 Дякую, я то все пройшов вже і розумію назви. А уточнював для тих, кому ви то написали, бо Ви пишете хребет і грунь, а не хребет (грунь) тому у не місцевих складеться неправильне враження. То саме буде коли турист дійде до тої розвилки перед джерелом! Тому будьте уважні при написанні путівників, бо у мене виникали питання коли досліджував ту територію за останнім путівником :).
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vasyl13:55:37 09/02/2011 Раз Ви вже налаштовані на позитив, спробую аргументувати чому я не вважаю Вашу книгу путівником :).
Коли я досліджував ЗТШ від Квасів на Мармароси, мені з прокту ФОРЗА надіслали технічні описи маршруту для перевірки і переглянувши Вашу брошурку про Яремче, і пригадавши попередні, прийшов до висновку що то приблизно те саме. Ви маєте право підписувати їх як хочете, але головною відмінністю є те, що у Вас майже немає краєзнавчої складової, яка власне і повинна характеризувати саме ПУТІВНИК.
Дуже яскравим прикладом є згадувана стара знищена дорога з Ямни під Маковицю. Коли досліджував ті терени, випадково зустрів місцевого, який мені сказав що тою старою дорогою через хребет в давні часи коли замість сучасної дороги була скеля, люди з Ямни, Микуличина тощо їздили в Дору та Делятин і далі. Може воно і "лапша", але красива і туристу буде цікаво біля тої дороги пройти і долучитись до історії! Тим більше що на іншій стороні хребта збереглось її продовження!
Другий приклад - формальна згадка про Горган Бурачиківський (Костел). Думаю що в Микуличині це одне з найкращих місць, але Ви його обійшли стороною і пишете тільки про спуск старою дорогою! Може Ви там маєте свій схрон, який не хочете розсекречувати :-)?
Щоб описи були довговічними і їх не треба було між іншим рекламувати щоразу на цьому сайті, треба зробити їх ЦІКАВИМИ! А так Ваш технічний опис буде існувати тільки до моменту поки "Карпатські стежки" не промаркують ті маршрути. Половина маршрутів від Яремче вже маркована не переглядаючи Вашого опису, а наступну плануємо цьогоріч вже по факту дослідження території аж до Ворохти - плановану схему скоро виставлю в нас на сайті.
На мою думку, замість "путівник-довідник" точніше було б називати Ваші видання "довідник-дороговказ".
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru17:55:46 09/02/2011 Чоловік постійно чіплявся до жінки, хоч вона всяко йому догоджала. От вони сплять під зоряним небом. Чолові і питає
- а що то за зорі?
- а то а то Великий Віз;
- то ти хочеш, щоби на мене впало колесо?
п. Василю! Може Вам потрібна якась допомога?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru19:49:12 09/02/2011 1. Із "Современный толковый словарь"
ПУТЕВОДИТЕЛЬ , справочное издание, содержащее сведения о стране, городе, туристском маршруте, историко-художественных памятниках и т. п.
Заглядайте в нет.
2. Державна туристична організація у 2003 р оплатила додатковий тираж мого путівника "Дорогами і стежками Карпат" без моєї просьби, без мого відома і без оплати автору.
3. "Аерогеодезія" останніми роками випустила декілька гарних мап, на зворотних сторінках яких приведені технічні характеристик (копії!), а на перших - зображення маршрутів, взятих із моїх путівників. Також без моєї подачі, без мого відома і оплати.
автору. Очевидно, в таких поважних панів є думка, відмінна від Вашої.
І нарешті
4. Випадок на балеті. Чоловік збуджено придивляєть до балерин. Жінка замітила і каже: апетит можеш мати, а їсти будеш дома.
[ Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)Юрко20:49:29 09/02/2011 Проблема карпатських авторів путівників в тому, що старе покоління практично зникло, а нове - ну ніяк не з’явиться. Тому ДТА та Аерогеодезія і фінансують те, що є (а є монополія одного автора). Якщо б західні сусіди наші мали інтерес лише в грошах і повірили у рентабельність україномовного видання, про ваші книжки напевно б забули. Я писав Вам, пане Володимире, у рецензії до "Гір Долинщини", що у Вас, на мій погляд, застарілі погляди на виклад матеріалу. І не тому, що забагато лірики і реклами, а замало практичних порад чи історичних цікавинок, а тому що першим ділом після придбання пішов Вашим описом і заблукав. Але Ви мене не почули. Ви й далі пишете сухою науковою мовою в режимі copy & paste, наче це інструкція до радара-перехоплювача зі Стоя. Тяжко читати, орієнтуватися ще гірше, відповідно - користі небагато. Я в жодному разі не закликаю Вас покинути улюблену справу (Вашому досвіду - низький уклін). Але хіба буде толк від цього досвіду, якщо ваші багатотомники повноцінно сприйматимете лише ВИ, а решта купуватиме через згадану вище відсутність альтернативи. Вибачте за прямоту, але я хотів бути почутим, якщо не там, то хоча б тут.
[ Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru23:55:46 09/02/2011 П.Юрку! Я не розумію, про що мова. Ви не могли ходити із путівником "Гір Долинщини", бо такої книжки не існує, я її не писав, вона не видавалася. Якщо Ви мали на увазі проєкт путівника "Мандрівки Північними Горганами і Високими Бескидами" , то він багатократно обговорювався із кваліфікованими туристами і краєзнавцями Долинщини. Вони внесли багато доповнень і додали фото. Проте через нерозбериху з фінансування у міськраді (політичні неурядиці) він не був виданий.
Чи можна заблукати в горах, маючи на руках якийсь путівник з мапами - можна. Для цього є такі причини, як якість путівника, погода і підготовка туриста.
Я не уявляю, як можна заблукати в ясний день, маючи на руках тільки мапу із нанесеним маршрутом і компас.
Я не вважаю путівники доскональними. Але критика має бути конструктивною, конкретною, а не лише емоційною. Давайте негативні аргументи, я буду їх виправляти, якщо буду згоден.
Відносно монополізму. Я в цьому не винен. Беріться і творіть!
[ Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru00:02:33 10/02/2011 Р.S. Проект путівника "Мандрівки із Яремчого" пролежав на рецензії в ОДА майже рік. За цей час було внесено аж 1 (одне) зауваження, а рецензії я так і не дочекався.
[ Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)loser12:24:44 10/02/2011 неодноразово заглядав у Ваш путівник перед виходом у якийсь новий регіон карпат, проте дійсно через суху, наукову видачу матеріалу опису дороги, можна запросто заблукати!
[ Re: Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)Igor Melika12:34:16 10/02/2011 Проблема дуже легко вирішується: просто кожен путівник повинен продаватися з "gps" навігатором у комплекті :))
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)loser13:01:43 10/02/2011 незнаю як на рахунок gps - також є свої курйози! яскравий приклад дорога з Комсомольська в Колочаву через перевал Прислоп! всюди фігурує як магістральна дорога районного значення! насправді це погана дорога навіть у карпатському розумінні! це просто потік! а найкраще певно шо телефон з інтернетом і подорозі on-line консультуватися тут на форумі!)))))))
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vasyl13:50:03 10/02/2011 Не всюди :). На чеській карті ось так <https://picasaweb.google.c om/Vasyl.Hutyriak/viYsZG#55720 25777231659090>
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)loser14:08:32 10/02/2011 ну тоді перепрошую! але взявши до рук більшість путівників дорогами Карпат то ситуація з тою дорогою саме така! 2 роки тому в Усть-Чорній нас підібрала до Комсомольська жінка на бусі з Голандії! подорожувала Карпатами і хотіла доїхати тією дорогою до Міжгір’я! уявіть її подив і напевне розчарування коли ми підїхали до того роздоріжжя! на карті норм дорога а насправді... нам нічого не лишилось як подякувати і перепроситись за таку недолугу картогравію!)))
[ Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)zubr14:30:00 10/02/2011 Володимиру Собашко - велика подяка за його путівники. Він вклав туди дуже багато праці і зусиль. Це тепер, коли є море інформації з Інтернету, коли є багато туристів, які не шкодують викласти треки та описи походів - можна знаходити в тих путівниках якісь неточності. Це дрібниці. Великий плюс в тому, що путівники є, їх можна за невеликі гроші купити і читати собі вдома чи в поході. Зібрано багато інформації, яка подається концентровано, сухо, математично. По них можна спланувати похід будь-якої складності. Ясно, що будь-яку роботу можна зробити краще.
Але ж, коли вас підвіз таксист на Жигулях до Шибеного, ви не будете дорікати йому, що на Мерседесі їхалося б більш комфортно? А може, на гелікоптері було б швидше?
[ Re: Re: Re: Re: Г.Маковиця ]відповів(-ла)vasyl21:02:00 10/02/2011 Згоден що на кожного покупця є свій автор! Людина дуже швидко звикає до хорошого і якщо їй кажуть з Мерседеса пересісти в Жигулі, то вона це зробить тільки з безвиході - якщо не буде інших варіантів :). Тому ті, хто має можливість читати інші путівники, видані за кордоном, навряд чи підтримають Вашу думку.
Я не маю наміру доказувати щось п.Володимиру, але він повинен памятати одну річ - то він робить для людей і головним мірилом вартості путівника є його купівля людьми, а не дармова роздача влади. Погоджуюсь з Вами і знаю зі свого досвіду, що добрий путівник не може коштувати 10 грн - так само як добра карта не може коштувати 12-15 грн.
[ Помощь(Киев) ]додав(-ла)dmitriis14:21:21 03/02/2011[ permalink теми ] Мама моей подруги попала в ДТП
Срочно нужна кровь І группы, резус положительный без противопоказаний к донорству. Пока таких не нашли.
Кто может помочь, пожалуйста, обращайтесь - Аня 050-330-03-21
Спасибо
[ Re: Зимові розваги закарпатців ]відповів(-ла)duda16:55:24 02/02/2011 Ігорю, майте совість викладати такі фото о другій половині робочого дня!!!))
[ Re: Re: Зимові розваги закарпатців ]відповів(-ла)Igor Melika19:41:10 02/02/2011 Сорі, забув попередити: на голодний шлунок переглядати матеріал не рекомендується :)))
[ Календар походів Турклубу на 2011 рік ]додав(-ла)ya_borman12:08:31 02/02/2011[ permalink теми ] Оновився календар походів Турклубу-Тернопіль на 2011 рік (з лютого по вересень)
сплави на Дністрі, Бузі, в Карпатах і Карелії
піші і велопоходи в Карпатах
Чумакування на Дністрі і змагання на Сереті
поїздки в Млинки та інші печери і т.д. і т.п.
...
що, де, коли і як, можна подивись ось тут: http://www.tourclub.te.ua/plan s.htm
[B]Допомагайте або поширюйте цю інформацію. Дякую.[/B]
Хто хоче фінансово, організаційно або своєю участю сприяти розмічанню
хребта від Свидовця до Драгобрату контактуйте з Ігорем Сіренком
(i.sirenko at gmail.com).
Переказати гроші на маркувальні стовпи можна на картку Visa 4627 0817
3010 7757 у відділеннях Приватбанку або на такий рахунок в Укрсоцбанку:
Отримувач: Київська міська філія АКБ Укрсоцбанк Код:09322018
Банк отримувача: КМФ ПАТ "УСБ" м.КИЇВ Код банку: 322012
Рахунок. N 29091043120001
значення платежу:
Зарахування благодійної пожертви на поточний рахунок ПАН-код 1000246212 -Сіренко Ігор Павлович. Без ПДВ
[ Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)Igor Melika15:05:43 01/02/2011 "кампанію по маркуванню стежок у Карпатах" - з приводу цього питання, вважаю доцільним отримати консультацію у відповідних структур, які компетентні і відповідальні за подібні процеси http://www.stezhky.org.ua/
[ Re: Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)i.sirenko19:41:46 01/02/2011 Я вже зі Стежками Карпат зконтактував і буду робити це з ними разом. Так, це компетентна команда, але їм не вистачає фінансування. Крім того, на мою думку, відповідальною за маркування і безпеку в горах мала б бути держава. Але якщо цього не робить держава то тоді це мають робити спільно всі хто ходить в Карпатах бо кожен може потрапити в негоду і тоді маркування йому допоможе.
[ Re: Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)i.sirenko19:49:50 01/02/2011 А не здається Вам що надіятись тільки на доволі невелику хоча й компетентну команду і чеських волонтерів виглядає якось м’яко кажучи дивно.
Якраз цій команді я й хочу допомогти. І, на мій погляд, всі хто ходить Карпатами мали б заради власної ж безпеки до цієї справи також долучитись.
[ Re: Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)vasyl20:25:48 02/02/2011 Ми поставили близько 20 стовпів на Чорногорі (Говерла + Несамовите) фактично вчотирьох. Звісно пісок та цемент допомогли виносити працівники КНПП, але в даному випадку все це можна вивезти транспортом.
Я останнім часом на цьому сайті намагаюсь нічого не писати щоб хтось допоміг тому що народ тут переважно споживацький і хоче переважно просто поговорити і похвалитись. Насправді за роки нашої діяльності вже існує більш-менш організована група доброчинців, які готові допомагати при потребі. На них і розраховуємо. Любити себе в Карпатах і любити Карпати та їх мешканців то трохи різні речі!
[ Re: Re: Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)vasyl21:01:03 02/02/2011 П.С. Забув добавити що мова йде про останні один-два роки - напевно революції і зростання доходів стимулюють в людях більше доброчинності :).
[ Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)lvpopl13:48:48 02/02/2011 прошу вибачення, початковий текст стартового повідомлення був трохи некоректний, виправити його зараз не бачу можливості, на форумі немає опції Редагувати. Хотіла якраз зазначити, що річ іде не про встановлення стовпів самотужки,а про збір коштів для фінансової допомги організаціям, які цією роботою вже займаються.
[ Re: Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)mutya17:56:56 02/02/2011 "річ іде не про встановлення стовпів самотужки,а про збір коштів для фінансової допомги організаціям, які цією роботою вже займаються"
Хм, посередники ?
[ Re: Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)vasyl20:32:14 02/02/2011 Некоректно говорити про посередників в даному випадку, тому що ініціатива виходить від близьких родичів та друзів.
Особисто я не готовий написати подібне прохання про збір коштів, тому що вже 10 років займаюсь пошуком цих коштів і знаю, що більшість то не буде обходити, на жаль, поки їх особисто то не зачепить. Таке вже наше життя...
[ Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)yhirnyak09:56:37 07/02/2011 знайомі виробляють оциліндрований брус (палісаду), в європі використовується на виноградниках, садках, для встановлення тих же знаків. діаметри 8 або 10см, довжина 2,2 - 2,5м, загострені. палісада імпрегнована (деревина набуває зеленуватого відтінку), що дає кілька десятків років гарантії від гниття.
охоче надам як допомогу, з доставкою у вказане місце. якщо це має зміст (можливо, легше стовпці на місці заготовити ніж наверх їх тягнути, чи якісь інші міркування)
[ Re: Re: Кампанія по маркуванню стежок у Карпатах ]відповів(-ла)vasyl21:44:13 07/02/2011 Дякую Славік за пропозицію, але нам за нашим менталітетом ще далеко до того, щоб взимку на полонинних маршрутах встановлювались що 30 м подібні деревяні тички. В тій же Польщі їх і не подумають використати для вогню, а в нас що буде?
Ідеальний варіант - ставити тільки для зими, але ХТО ТО БУДЕ РОБИТИ??? Кому воно потрібно і за які гроші. Фактично їх мав би ставити власник території або рятувальники, але ти можеш це зараз уявити?