Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ Гриби в Карпатах ]додав(-ла)zubr21:56:55 30/08/2007[ permalink теми ] Збирав гриби в Карпатах цілих 5 днів. Недалеко від Яремче. http://zubrytsky.livejournal.c om/4620.html
Чудово відпочив, находився по горах, назбирав грибів. Вже майже тиждень, як вернувся, а ноги дотепер болять від такого відпочинку :-) Буде про що згадувати з жовтня аж до червня наступного року, поки не почнеться новий грибний сезон.
[ Re: Re: Гриби в Карпатах ]відповів(-ла)Roman10:12:41 31/08/2007 а припинити це все дуже просто: от якби один рік ніхто не приїхав - все миттєво б згорнулося.
[ Re: Re: Re: Гриби в Карпатах ]відповів(-ла)zubr13:21:28 02/09/2007 "В сезоні зима 2006-2007 на курорті «Буковель» відпочило більше 500 000 туристів...
На сьогоднішній день збудовано гірськолижну інфраструктуру для комфортного відпочинку на трасах Буковелю біля 12000 людей одночасно."
Це з їхнього сайту. І як таку масу людей переконати не їхати в Буковель цілий рік? Нереально.
Особисто для мене Буковель - просто транзитна точка до одних з найкращих місць в Карпатах. Але площа тих місць катастрофічно зменшується. Дуже сумно :-(
[ Re: Re: Гриби в Карпатах ]відповів(-ла)pumbaa16:14:16 03/09/2007 26 серпня йшли з Микуличина-Женець-Синяк-м.Горг ан на Буковель, сходили через полонину Блажів долиною Вільшинця. Таке враження, що дорогою танкова дивізія пройшла, не говорячи вже про хмару нових трас і підйомників :(
А ще хотів з Буковеля за день на Довбушанку туди і назад змотатися... Є з Буковеля в сторону Довбушанки більш-менш нормальна стежка, чи треба гусениці одягати ? :)
[ Re: Re: Re: Гриби в Карпатах ]відповів(-ла)zubr20:27:25 03/09/2007 Стежок в сторону Довбушанки вже нема. Принаймі перші 3-4 км. Тільки "автобан" - після дощу непрохідний, а після кількох сонячних днів можна йти.
А на Довбушанку з Буковеля краще в червні йти - світловий день довший. Зараз можна не встигнути вернутися назад.
[ Re: Гриби в Карпатах ]відповів(-ла)wodopad_308:44:24 31/08/2007 І я на три дні швидше припинив похід, бо на четвертий день подорожі натрапив на грибовища.Зібрав 30кг білих і в низ на трасу і додому.Вже не було місця куди їх пакувати, ледве доніс...
[ Злодії на Дністрі ]додав(-ла)skelos13:10:43 30/08/2007[ permalink теми ] Пересторога для тих хто ночує на Дністрі!
Сплавлялись на вихідних з Луки до Устечка. Перша ночівля навпроти с.Уніж, біля с.Кунисівці.
Стоянка непогана - вода, струмочок, риба, дрова...
З міркувань безпеки речей 8чол з 14-ти лягли на вулиці.
На ранок пропали 3 сумки і 2 рюкзака!!!!!!!! Більшість речей знайшли за 300 м по дорозі в село.Пляшку горілки теж викинули;) Тобто то були не місцеві бухи.
Втрати незначні, але настрій трохи зіпсували....
[ Re: Фестиваль ріпи (Лазещина) ]відповів(-ла)Roman00:22:36 08/07/2010 Не знаю, але чув що фестиваль моркви розколовся!
Тепер окремо фестиваль цукрової і кормової моркви!
Більше фестивалів - хороших та різних! :)
[ PolishAid ]додав(-ла)Sergiy L.15:27:34 27/08/2007[ permalink теми ] Місяць тому був на Боржаві і зустрічав таблички(вказівники) з такими підписами. Думав, що то локальне явище.
Але вчора бачив такі самі біля Осмолоди. Що воно таке за контора PolskaPomoc? Як на мене такий підпис є дещо образливим....
[ Re: PolishAid ]відповів(-ла)Tasic15:55:52 27/08/2007 то таке саме як USAid, може колись UKRAid буде. образливе те, шо люди дали гроші і за них для нас шось зробили? То має бути соромом, а не образою для керівництва держави, що самі не здатні
[ Re: PolishAid ]відповів(-ла)vasyl17:32:47 27/08/2007 Дещо про даний проект можна прочитати у нас на сайті <http://www.stezhky.org.ua/ prohramy.htm#Підтримка пaртнeрcтвa ПТТК-МЗС РП> або на польському більш докладніше http://www.ukraina.gory.info/? w=u
[ Ахтунг!!! ]додав(-ла)komaruk10:17:47 23/08/2007[ permalink теми ] Ану подивітьсі на ту статтю про сходження із положенням дебілів в реальному часі! У мене чогось тої карти на екрані галяк. То мого компа глюк, чи вони мапу заникали?
[ Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]додав(-ла)projdusvit23:30:40 19/08/2007[ permalink теми ] Вирубка лісу - дає великі прибутки, чи можемо ми, не маючи важелів впливу на владу якось то зупинити?
Сміттєзвалища на популярних туристичних маршрутах і стоянках. Пластикові пляшки і кульки, ін побутові відходи населення в річках. Чи можна якось з тим боротись власними силами? Чи є альтернативи утилізації сміття в гірських районах, крім як лісові звалища, як біля Лазещини чи за Ворохтою.
Яким чином обмежити рух авто в горах?
Що можна реально зробити, щоб виховати в туристів почуття відповідальності за свої дії в горах?
Чи реально то все зробити без підтримки владних органів?
[ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)projdusvit23:38:59 19/08/2007 Ну я мав на увазі, якщо державі зараз не до того, може спробуєм скласти якийсь "план розвитку туристики в Карпатах" і пробувати його втілити, принаймні на скільки дозволяють можливості
[ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)Telisch13:07:33 20/08/2007 На мою думку зупинити це все навряд чи вдасться. Ліс рубали і будуть рубати. В гірських умовах це один з небагатьох видів заробітку. Хоча й незаконний. Боротися звичайно мусимо, але це не є легко. Ліс крадуть ті хто має до нього доступ. Місцевий чоловік конем багато не нарубає. В більшості рубають самі лісники. Що можемо робити? Можемо фіксувати вирубки і вимагати в лісництвах на рубку. Але дуже часто по документах в них все чисто. Хоча якщор нічого не пробувати то нічого й не вийде.
Але просвітіть хтось розуміється в економіці і статистиці: прибуток від продажу лісу робить якийсь суттєвий внесок в глобальніших масштабах, наприклад в економічному обороті області?
[ Re: Re: Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)Strange_R22:07:14 20/08/2007 я не є фахівцем, але гадаю, що буду близьким до істини:
прибуток від продажу лісу, як і від інших природних ресурсів супроводжується всілякими схемами уникнення оподаткування або надання так-званих "відкатів". тому заробляють на ньому автори схеми + зацікавлені особи у владі, що за певні кошти закривають очі на ці схеми. Всі задоволені - ліс рубають, галузки летять, а будь-які спроби впорядкувати вирубки натикаються на дуууже високі та міцні "дахи" у владних кабінетах. Та й незрозуміло чи хтось взагалі проводить ці спроби, окрім зацікавлених в усуненні конкурентів.
При світовій ціні на деревину тієї ж смереки чи бука вся Франківщина та Закарпаття вже давно могли жити на рівні Європи. При елементарній речі - державній монополії на лісзаготівлю та продаж самого лісу. (можливо це крайній варіант, але найпростіший для розуміння) + справедливого розподілу прибутків через регіональні бюджети.
В наших реаліях це виглядає як повна утопія. "Відкати" та "кришування" це вигідно, бо практично нівелює будь-яке законодавство і гарантує надприбутки.
А з приводу екстримістських екологічних органцізацій, то, як мінімум, вони привертають увагу широкого загалу до проблеми. А в наших умовах, окрім як бити на сполох, нічого не залишається. Як на мене, "Грінпіс" є прикладом того, як грамотно організовувати такі "інформаційні приводи". А от "екотаж" часом схожий на дрібне хуліганство. Ну зіпсуєш ти трактор, ну зірве це строки постачання деревини згідно договору. Власник загубить трохи грошей, але, щоб не загубити їх в майбутньому, він купить ще один трактор, і працювати вони будуть вдвічі швидше. В результаті зрубають вдвічі більше лісу.
Без глобального розголосу все це схоже на боротьбу з вітряками.
Так що, наша сила тільки в єднанні. + грамотному піарі :)
[ Re: Re: Re: Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)komaruk10:39:49 21/08/2007 Що зробити, як до них по-українськи не доходить! Силою, силою! Не хочу повторятися, але Разом нас багато, нас на подолати. І тепер то є актуально, як ніколи. Не дамо сплюндрувати перлину Карпат!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
[ Re: Re: Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)komaruk09:37:10 21/08/2007 Не вся вирубка лісу є незаконною! Перестиглі ліси нижче висоти 900 м мусять вирубуватися, оскільки короїд може уразити й молодші, цілком здорові дерева. От тільки межі висоти та ліміту вирубки часто не дотримуються. Станьте на Трикутнику і порахуйте, скільки лісовозів проїде повз вас за годину. Думаю, 100 буде. І більша половина з них, причому наймолодшого і найціннішого лісу пре якраз не державі. Весь бук і нестара сосна валить у чиюсь кишеню! Держава рубає по плану, а нижчі по вертикалі чини - усе, що росте. і їх треба спиняти в першу чергу. З тих 100 думаю в 70 не буде документів на ліс.
[ Re: Re: Re: Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)Telisch13:56:17 21/08/2007 А ніхто й не каже заборонити вирубки взагалі. Це утопія, по перше тут розходиться в великі гроші які ніхто не захоче втрачати. А по друге ліс також ресурси. А будь-які ресурси слід використовувати. Інша справа як. Можна рубати стиглі деревостани за умови використання лісовідновлення (як природного так і штучного). Але є дуже цікава в нас ситуація. Одна і та сама структура вирощує ліс, рубає, одним словом веде лісове господарство і та ж сама структура контролює.
[ Re: Re: Re: Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)vsobasko@rambler.ru01:13:52 23/08/2007 Я пригадую деякі нормативи на допустиму вирубку лісу:
а)Мінімальна залісненість вододільних хребтів; невиконання його визиває різке коливання рівня води в річках, повені (Закарпаття!), а також загальний дефіцит води. Залісненість Карпат значно нижче нормативу. Рівень значно понизився.
б) Розрахункова лісосіка - скільки можна рубати на даній площі. Тепер не враховується.
в) Мінімальна площа нових насаджень на зроблених вирубках. Не виконується.
г)Вибіркова рубка. Рубають полощами. Тому - вітровали і низька віддача.
д) Допустимий стан лісовозних доріг і мостів.В страшному стані.
д) Заборона трелювання потоками і річками. Трелюють потоками, риба практично винищена.
З вахуванням цих нормативів можна би аргументовано боротись із знищенням лісів. Треба підключити спеціалістів - лісників, юристів, правоохоронців. Замість емоцій - аргументи.
[ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)IrishHighlander15:58:33 27/08/2007 Тут не з того кінця братись треба. Треба щоб думала власне держава, і в цілому - за стан в країні. Поик буде бардак в країні в цілому, в одинх конкретно взятих Карпатах ладу не наведеш.
Аще - елементатне питання БІДНОСТІ і БАБЛА. Чим ще гуцулам займатись, крім вирубки лісу? Щоб стабільно себе й сім’ю прогодувати можна було.
Тіки не тре казати, що всім гуцулам треба все кинути і дружно зайнятись зеленим туризмом.
[ Re: Re: Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ]відповів(-ла)IrishHighlander00:20:34 28/08/2007 Можна багато говорити про самоусвідомлення, державне мислення. Оосбливо із затишних офісів чи домівок з хорошим інетом десь зі Львова, Франківська чи Києва. З хорошими роботами та зарплатами.
Інше питання, коли ти гуцул в глухому селі, а жити за щось треба. Їм трохи не до панських приколів типу екології. Їм якось виживати тре.
Увага! Якщо Ви бажаєте вставити лінк, вписуйте його повністю (з "http://") між кутовими дужками (<...>, наприклад - http://www.karpaty.com.ua ) - тоді вміст кутових дужок буде розпізнаватися і відображатися як лінк.
[ "Улюблений" журнал ]додав(-ла)Roman18:28:18 16/08/2007[ permalink теми ] Доречі, як щодо журналу "Карпати Туризм", який чуть не в кожному номері пропаґує таке свинство як у попередній темі?
Може б влаштувати якусь "антиакцію" ?
Можливо там у редакції не всі такі люди, для яких "гроші не пахнуть"...
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)vasyl19:07:36 16/08/2007 Там власник думає перш за все за гроші і ще має свою турагенцію чи то турфірму, яка то просуває.
Треба ще дякувати, що разом з А.Філіпським не розбіглася вся редколегія, тому і журнал поки що цікавий.
[ Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman19:50:15 16/08/2007 Так, власне після перегляду журналу залишаються дуже двоякі враження :(
[ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)komaruk14:01:40 17/08/2007 Я декілька номерів читав. Мені якраз попався репортаж про виїзд джипів на якийсь хребет. То було паскудство. Але в наступному номері я надибав досить цікаву статтю про новий рік на Говерлі. Загалом журнал так собі, фотки теж могли би бути ліпші. Карпати - то не лише фестивалі і акції типу в гори на колесах, а ще й прекрасні краєвиди і вершини з необмеженою кількістю варіантів походів.
[ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)projdusvit16:04:02 17/08/2007 На 19 номерів 2 статті про джипінг..
Це є найбільшою загрозою для Українських Карпат?
[ Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman16:37:27 17/08/2007 Перегляну - напишу статистику.
Фактично в Карпат лише одна загроза - люди. Вони ж - єдина надія.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman10:28:08 20/08/2007 Переглянув 11 номерів за різні роки.
Реклами
"автотурів до високогірних озер"
"рейд Чорногорою"
"джипінг фестиваль"
"екстремальний (?) відпочинок (?)"
не знайшов лише в одному, і то напевно тому шо шукав швидко.
часом на задню цілу сторінку...
[ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)victour16:27:41 17/08/2007 Читав всі перші номери - було ново, свіжо і добре, а потім...
А потім погоджуюсь з komaruk.
[ Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman16:35:55 17/08/2007 Зараз приблизно на 4 частини поділений журнал.
1. Цікаві описи маршрутів.
2. Модні статті
3. Різна "креативщина"
4. Реклама
Фактично читати можна 1 і частково 3.
Щодо фотографій - зустрічаються вельми якісні роботи.
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)jarko14:56:37 17/08/2007 їздив з тими хлопцями, що на джипах. ніяк не можу повірити, що у вас щось перемкнуло. хочеться думати, що ви просто погано поінформовані. так от, проїхали кілометрів з 200, все по грунтових та лісовозних дорогах. і що, трава(?) на дорозі перестане рости чи дорога в каньйон перетвориться?
розумію, що більшість з вас навіть коли бачить джип на трасі, то подумки каже "щоб ти здох", але все ж попросив би епітети "свинство" і "паскудство" притримати для іншого разу
[ Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman16:32:04 17/08/2007 Достатньо оглянути краєвид на Драгобраті і далі по Свидовцю. Невже оці автомобілісти не вносять туди вклад, як і "екстремали", відпочивальники, фестивальники, лісогуби і всі решта?
Я коли бачу оте словосполучення "автотури до високогірних озер" - закипаю :(
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)jarko16:47:07 17/08/2007 Значить, справа все ж не в тому, на чому люди пересуваються - на джипах, на мопедах, пішки, а в тому як саме вони це роблять.
Є маршрути пішохідні, є водні, велосипедні, так само є маршрути для позашляховиків. Вони повинні бути прокладені так, щоб не завдавати шкоди природі. А свинячити може кожен, будь то людина з джипом чи без.
Як на те пішло (а тут вже ця тема піднімалась), то в Європі заборонено будь-де ходити, палити вогонь, ставити намети. Отже "дикий" туризм, який всі ми практикуємо, там само можна назвати і "свинством" і "паскудсвом" :))
[ Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)projdusvit17:10:42 17/08/2007 Згоден з Ярком. Проблема не в джипах, як таких. Проблема у вседозволеності, безкарності і неврегульованості перебування людей в Українських Карпатах. Про свідомість багатьох "підкорювачів" і відвідувачів - то окрема тема.
Повинні бути маршрути для вело, пішого, авто, ін туризму. А частина заповідників повинна бути взагалі закритою для відвідування, принаймні в безсніжний період. + повинні бути ліміти пропуску людей як на піші "сходження", так і на автотури.
Ми нікуди не дінемось від комерціалізації туризму, від змін які вони несуть за собою. Але це все має бути чітко врегульовано. Як то - цією дорогою можна їхати на авто, цією ні, відповідно до рівня шкоди, що може бути завдано навколишньому середовищу
[ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)projdusvit22:27:04 17/08/2007 "Достатньо оглянути краєвид на Драгобраті і далі по Свидовцю. Невже оці автомобілісти не вносять туди вклад, як і "екстремали", відпочивальники, фестивальники, лісогуби і всі решта?"
спуск зі Стогу в сторону Догяски - то справді справа коліс лише туристичних джипів-УАЗів.. лісу на хребті нема, тому навряд його звідти возять
1.Слово "свинство" вживалось до теми, коли Ниву хочуть лебідкою витягнути на Говерлу. З таким самим успіхом туди можна витягнути ще багато чого і що, ти погоджуєшся з тим, що на заповідних територіях таке можна робити?
2. В нас дуже багато класних людей, але коли мова йде про гроші, то вони чомусь дуже сильно міняються. Мова не про амбіції цих людей - вони не мають меж - мова йде про те, що мають виконуватись певні правила -не можна і все.
В Татрах якийсь великий бізнесмен-чиновник ще в початкові часи їх перебудови заплатив і проїхав асфальтованою дорогою до Притулку на Морськім Оці. Його преса так взула, що дорога у владу йому була заказана надовго. А у нас преса сама вихваляє то, що робити не можна.
Спустися трохи з небес
[ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Tasic16:56:51 17/08/2007 як на мене, є велика різниця між "потенційно нешкідлово" і "не можна". От розіб’є, наприклад, той альпініст на 50 градусному куті (ггг) картера - куди масло витече?
то не проблема? звісно, то ж так сталося. А тепер уявляємо ситуацію: виносиш ти (гіпотетично) каністру з 5 літрами масла і виливаєш її на тому ж місці. Навіщо - а просто так, бо ніхто не виносив ше, рекорд, можна сказати. Результат - той самий. У другому випадкові сам скажеш, що треба морду бити. А у першому?
Я веду до того, що потрібно мати стримання. І якшо рівень освіти деяких лісників заледве перевищує 3-й клас, то це не значить, що потрібно опускати свою вихованість, бо, бачте, є більші свині.
Крім того, для кого пишуться таблички "не шуміти" тощо?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: ]відповів(-ла)projdusvit17:54:09 17/08/2007 +1 які б не були люди свині, але якщо їм пояснити чого робити не можна+забезпечити покарання за порушення, не свинячитимуть
[ Корінь зла ]відповів(-ла)zanuda19:09:44 17/08/2007 О, нарешті, прочитав ключову у справі фразу:
"забезпечити покарання за порушення". Хіба що додав би - для всіх порушників бкз винятку
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)vassav17:48:34 17/08/2007 Проблеми не бачив би в цьому, як би вони їздили дорогами, адже ж і місцеві виїздять по чорниці автомобілями і ліс рубають і, взагалі, на те вони й дороги Та подивіться на західний схил Стогу (над Драгобратом), скільки нових колій там прокладено, як зорана там земля, по траверсу виявляється нікому не цікаво їздити. А це між іншим - заповідник і той шар грунту, який здерто формувався не одну тисячу років. А квадроциклам, я так зрозумів, взагалі протипоказано їздити дорогами. Висновок: повинна бути культура як пішохідного туризму, так і автомобільного.
[ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Strange_R02:18:56 19/08/2007 Біда в тому, що власнику справжнього позашляховика, який вклав в нього чимало коштів просто доріг замало. Щоб "відбити" інвестиції і потішити власне "его" він починає прокладати нові дороги. І, як правило, йому абсолютно все одно, якої шкоди це завдає природі.
Коли по ТБ показували репортаж про старт того "героя" на Шевроле-Ниві на Говерлу, то дуже акцентували на тому, що товариш дуже береже природу взявши з собою газового пальника та пообіцявши звезти все своє сміття з гори. І то вже питання культури самих журналістів, які в межах свого менталітету ну дуууже далекі від запитання "скільки часу пройде поки в коліях від коліс знову почнуть цвісти квіти".
Зазвичай в горах достатньо доріг, якими можна проїхати і побачити всю їх красу. І такий різновид туризму має право на існування. Але коли в травні в дрімучому лісі на відрогах Карабі-яйли в Криму я натикнувся на колону джипів які місили багнюку тягаючи одне-одного по галявинах з квітучими підсніжниками, слів просто не було. З водіями були дружини, малі діти - і то для них виглядало цілком нормально.
Так і живемо. З покоління в покоління...
[ Машиною на Говерлу ]додав(-ла)джек11:09:27 15/08/2007[ permalink теми ] Сьогодні почув по радіо, що на День незалежності якийсь києвлянин проводить акцію- автівкою Нива Шевроле хоче піднятись на г.Говерла.Хтось щось подібне чув?
"Он подчеркнул, что дорога на Говерлу не только не автомобильная, но и "слабо пешеходная"
"Группа сойдет с асфальтовой дороги в Закарпатье и начнет сложное восхождение на вершину, через крутые каменистые подъемы, болотистые местности и тропинку шириной 1 метр над пропастью" ?!!!...
"Он надеется, что этот альпинистский участок (!!!) автомобиль преодолеет за 10 дней, если будет сопутствовать хорошая погода."
Таке враження, що то експедиція мінімум на Ельбрус
[ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl11:45:52 15/08/2007 #%&#$, вже машини на Говерлу носять (а що ще вони будуть робити 10 днів?)
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)ssalone21:51:04 15/08/2007 А фото на тій сторінці часом не з цього сайту? Мені щось дуже схоже пригадується.
[ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Tasic07:05:24 16/08/2007 >Экстрима и адреналина будет вдосталь – люди и машины будут справляться с такими препятствиями, которые по плечу далеко не каждому.
сподобалося слово "вдосталь", вставлене у це іноземне речення :)
>автомобиль должен преодолеть бездорожье, подъемы и спуски с уклоном более 50°
написали б одразу правду - 96 градусів і не менше, а то шо за рекорд інакше :-D
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Roman10:29:11 16/08/2007 >автомобиль должен преодолеть бездорожье, подъемы и спуски с уклоном более 50°
то мабуть машина з присосками :)))))
[ Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl11:37:01 15/08/2007 Поки нами керують совдепівські начальники, цей дебилізм ще скоро не переведеться :-(((
[ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk12:49:34 15/08/2007 Якщо такі "туристи" не переведуться, то скоро в нас буде так як в США - гора, підйом посерпантину, по якому яйце можна котити, вершина, асфальт, оглядовий майданчик, спуск. Не треба нам такого! Слава жерепу і Карпатським Єтям!
[ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl13:38:33 15/08/2007 Таке було на Свидовці, зараз вже може і не знайду лінк на текст/фото. Там машина летіла півкілометри по схилу. Водій/пасажири повипадали з машини на початку падіння і серйозно не постраждали. Від машини - зпресована купа металу. "Постраждалі" сказали - "нам пох", купимо нову машину і знов поїдемо!
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Tasic13:39:14 15/08/2007 я от не розумію: а як же тоді таблички про заповідник, про не шуміти і т.п.
чи то якшо я захочу (гіпотетично) то не можна, а якшо то "акція" - то можна?
хтось може пояснити, але без неконструктивних фраз?
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Tasic19:35:25 15/08/2007 маєш вже досвід - пиши :)
ну і справді цікаво: чому одним можна свинити законно, а іншим забороняється тим же законом. або дирекція "типу не знає" про такі справи або там справді бардак і закон працює в межах тих кількох гривень, взяти які мріє кожен, хто стоїть на КП
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)victour17:29:00 15/08/2007 Чим більше "розвиваємо" туризм - тим більше його губимо, той справжній туризм.
Де ви дикі гори?-(
[ Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Alex23:51:54 15/08/2007 І ніц у нього не вийде. Щиро бажаю йому навернутися разом зі своїм джипом в Котел.
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk09:04:27 16/08/2007 Ага, дебілам щастить. Якби там був гоч якийсь ліс, на самій Говерлі, то таких підкорювачів на Газ-66 і Уралах було би кожен день по два. Якщо за 6 км вглиб від хатки на росохані ми бачили ланки гусениць тракторів, то їм би і жереп не заважав, якби на Яйку росла б хоч одна пристойна сосна. А так - най валять, як хочуть гудза на с..ку! Тільки та ідея мені щось не дуже. По-перше, вони не будуть мати за що вхоптись тими лебідками, прийдеться коли бити, а по-друге, можна випадково зверху штовхнути на них пару плит, щоб затаятість троха в землю задовбати.
[ Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Dmytro-Rock15:11:41 16/08/2007 В принципі, це можливо. Якось на Ельбрус заїхали чуваки на "Лендровері", щоправда, рухаючись за допомогою троса та лебідки. Щоправда, потім автівку довелося лишити на горі, бо її неможливо було спустити до низу. Якщо кому тре буде запчпстини до "шниви" -- то скоро ви зможете їх зняти з Говерли :))))
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl17:54:40 16/08/2007 Я б задав редакції журналу наступне запитання - в чому полягає принципова різниця, адже машина на гору не їде, а її витягує лебідка. Не вірю, що вазовський мотор може таке потягнути самостійно.
З таким самим успіхом можна витягнути будь-що. Чому саме Нива-Шевроле?
Коли поляки їхали на Попа Івана, то вони це робили своїм ходом, якщо я не помиляюсь.
[ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Dmytro-Rock19:06:30 16/08/2007 Мабуть тому, що іншої машини у них нема :)
Наскільки я знаю, на "Ниві-Шевроле" лебідки нема, як і не зовсім зрозуміло, як її туди вмастирити.
До речі, 3 дні тому бачив поляків-джиперів в урочище Салатрук (2 машини, "ленд-крузер" і "самурай"), досить непогано еквіповані, але навіть їм та ідея з Говерлою здалася якоюсь примхою варьята :)
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl14:03:07 17/08/2007 http://www.mountain.ru/skialp/ snowboard/2003/Stacenko/
"Интересно, знает ли глубоко уважаемая мной фирма BMW, которой с недавних пор принадлежит марка "Landrover", что ей принадлежит самая высокогорная автомобильная свалка в мире? А еще интересно, что сделают с человеком, затащившим и бросившим автомобиль где-нибудь в Баварских Альпах?"
"Примечание Mountain.RU - рекламную компанию по затаскиванию LandRover’а на Восточную вершину организовала в 1997 году фирма Автодом - дилер BMW в России. В первоначальном плане был также спуск машины, но в самом начале спуска оборвался трос, автомобиль полетел вниз и застрял среди скал ниже восточной вершины, но выше Косой полки. Поскольку главную рекламная задача была уже выполнена, то под предлогом возникших сложностей операцию по спуску прекратили, т.е. попросту "забили" на это и оставили машину на склоне. Машина частично заметена снегом, ее с Косой полки не видно. Выше тропы можно заметить лежащий отдельно задний мост."
[ Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)вол15:15:24 16/08/2007 У жовтні якісь розумники намагалися на квадрациклах втнути таке саме, то й 300м від Заросляка не проїхали- зкопитились. Того ж і цьому герою по доброму бажаю.І щоб обов"язково живим залишився, аби багато разів про все розповідав послідовникам. Думаю такі ще будуть.
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk19:01:39 16/08/2007 Хоч яка б там долина з Заросляка на Говерлу не була, на деяких ділянках квадроцикли треба нести на плечах. Ліс вони би ще проїхали, але про виході на плече там є декілька ділянок сттежки, де вона має півметра вширину і метр в глибину. Обійти хіба ялівцем. А на рахунок ВАЗівського движка - легко, зробити сімці більший підйом над землею - вона буде йти по будь-яких гірських дорогах. 1,5л - то не є мало! А з лебідкою - хоч на Ельбрус!!!
[ Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Tasic17:40:45 16/08/2007 ги, той товаріщ вже практично біля Ворохти був і тут несподівано розвернув і зараз перебуває у Станіславі (дивився супутникові дані). Цікавий маршрут або пішли перші поломки і чувак на шрот поїхав :)
версія 2: точку малюють у фотошопі і раз на пару годин пересувають :)
[ Re: він повертається у Київ :) ]відповів(-ла)komaruk08:29:55 17/08/2007 Слава Українським Карпатам! Ні скаженим шоферам! Говерла - не місце для раллі! Ура! ............. то я не зрозумів, він зганяв на вершину, чи обкакався при виді першого ж лісу? То йому не на Хрещатику паркуватись за 7 грн за годину!
[ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)Tasic11:36:14 17/08/2007 щось він підозріло довго у Хмельницькому. можливо, ремонтується і знову поверне.
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk14:03:49 17/08/2007 Курча-бальона, довго він ще там буде матлашитися? Його люди на говерлі чекають, щоб нагородити камінням, а в києві - щоб надавати підсрачників за неудачу, а він курча-мать зависає десь між тим і другим
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl14:08:09 17/08/2007 Автомобиль «Шевроле-Нива» к восхождению на Говерлу готовят в мастерской ***хмельницкого*** умельца Григория Гуменного
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl14:12:27 17/08/2007 А що справді вже біля Ворохти був? То певно був тестовий виїзд :)
Побачили гори і виріши ще щось приварити...
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk16:17:10 17/08/2007 Най той хмельницький умілець ліпше карбюратори людям регулював і розвал-сходження робив, ніж фігнев матися
[ Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit16:45:36 17/08/2007 Ця акція(заїзд н а авто на Говерлу) є звісно, неповагою і до Карпат, і до заповідника(отже і до закону). Але хіба це вперше? На Чорногірський хребет є не одна дорога, по якій їздять УАзи вже багато років, як то по перемичці між Петросом і Говерлою. Я вже не кажу про лісовози...
Як на мене - відвідини гір на авто з туристичною метою на джипах є не більш шкідливими, ніж їзда в горах лісників, прикордонників, місцевих за афинами, тим більш лісовозів.. Та навіть тій самій Говерлі те, що хтось туди запреться на своїй Ниві раз на рік не так страшно як сотні піших відвідувачів, що витоптали там все до останньої травинки.
Просто проблема значно ширша, і то що хтось перекинеться на джипі по дорозі на Говерлу нічого не змінить:(
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl17:09:38 17/08/2007 Ти змішав всіх докупи.
В ліс, в т.ч. на заповідні території, мають право заїжджати ті, КОМУ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО ПРАВИЛАМИ, а не хто заплатить, або хто там виріс. Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі. Хто їх туди послав - це інша справа.
На те ж Морське Око мають право їздити працівники парку, а всі інші - тільки пішки або возами за гроші.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit17:15:11 17/08/2007 в тих, кому це дозволено правилами також може масло потекти.
я не розумію, чому вирубки лісу і їзда лісовозів викликає менше обурення ніж їзда на джипах ПО ТИМ САМИМ ДОРОГАМ?
Я КАТЕГОРИЧНО ПРОТИ лісовозів і вирубок і це є основною причиною, чому я розвиваю активний туризм. Але туризм в горах має бути НЕМОТОРИЗОВАНИЙ (дивись на нашому сайті http://stezhky.org.ua/prohramy .htm інфо про "зелені шляхи" GREENWAYS).
Ти ж, як і Ярко, пропонуєш замість лісовозів запустити джипи, які виганяють з Європи.
Кому це на користь і хто на цьому заробляє, не задумувався?
я вважаю що судити про можливість/неможливість певних видів діяльності в горах потрібно ВИКЛЮЧНО З БОКУ ШКОДИ/КОРИСТІ яку ця діяльність завдає навколишньому середовищу.
1.я переконаний що лісовози на даний час завдають шкоди більше ніж Ниви
2.то що лісозаготівельні фірми мають ліцензії не означає що вони діють в рамках закону
3.тому проти підходу:одним можна, бо "законно" а другим нізя, бо незаконно.
а якщо завтра власники джипів куплять ліцензії чи лобіюють закон, що дозволяє їм їздити будь-де, Ви також сажете - "ну вони, то окрема розмова, бо законно"?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl17:34:35 19/08/2007 Я розумію, що в даний час нам не позбутись одномоментно ані лісовозів, ані позашляховиків. Я роблю маршрути в горах і бачу, що якби мав можливість доїзду далі в гори, то зробив би більше. І тому розумію людей, які в горах працюють. Вони на роботі і держава створила їм такі можливості. Хоча різних відходів вони залишають після себе ого скільки. Але це проблема відсутності інформації і культури.
Але вседозволеність, якої не було за поганої совдепії, збільшує кількість як одних, так і других. Ліси раніше вивозили вузькоколійними залізницями, для машин в ліс був обмежений доступ. Тепер лісовози + комерційні ягідники-грибники (це не для себе, як раніше, а на продаж) + гонки на квадроциклах. Давайте ще пустимо комерційний джипінг. І цим не закінчиться, повірте.
Вчора в Мислівці мені сказали, що за вихідні в ліс заїхали близько 200 машин - наступив сезон. Думаєте в інших гірських селах менше? А потім ми дивуємось, що тварин в лісі вже немає і рослин поменшало. І саме це стає великою проблемою.
Мудрість має межу, дурість межі НЕ МАЄ!!!
його пускати не треба - уже багато років в Ялинці(Усть-Чорна), багатьох інших базах автотури до високогірних озер включені в програму.
В тому і проблема що у нас немає правил: ніби будь-яка діяльність в заповідниках заборонена, але через відсутність контролю вседозволеність.
Якщо на частині гірських доріг що ВЖЕ ДАВНО ІСНУЮТЬ, траву, що там росла виїздили десятки років тому, створити дозволені платні автомаршрути з чіткими правилами їзди по них(крок вправо, крок вліво - конфіскація авто). Можливо, для контролю обов"язкова присутність в кабіні авто когось із працівників заповідника.
Strange_R написав
"Зазвичай в горах достатньо доріг, якими можна проїхати і побачити всю їх красу. І такий різновид туризму має право на існування."
Але уявив собі подумки ситуацію - комерцйним ягідникам-грибникам заборонено їздити на їхніх ГАЗ-66. Аж смішно від утопічності даної думки в українських реаліях. КПП на виїзді з кожного села, де солдатів змінюють щомісяця на інших, як тільки вони приживаються :)))
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit13:25:16 20/08/2007 В Києві ніхто раніше не платив ща проїзд в громадському транспорті.
році так у 98 найняли купу контролерів, що отримували десь чверть від вилучених коштів.
тепер платять майже всі, хоч контролерів уже пару років як невидно
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl11:23:44 21/08/2007 Але не треба забувати, що то були за контролери. Вголос: "сплатіть штраф за безквитковий проїзд", навухо: "щас ми тебя на улицу вивєдєм, отпі$#%$ і всє бабло заберем". Нащастя закінчувалося максиммум відірваними гудзиками.
[ та хоч би й на повітряній кулі.. ]відповів(-ла)jarko14:07:08 18/08/2007 Василю, я не пропоную "запустити джипи", я вважаю, що кожному - своє. В цивілізованих рамках. Не може всім подобатись тільки один вид туризму, пішохідний. І не може все бути на халяву. Ти побудував притулок? Значить, туристи повинні платити гроші за користування ним. Як і за користування прокладеним пішохідним, велосипедним чи автомобільним маршрутом. І цих грошей має вистачати не тільки на зарплату працівникам відповідних служб, але й на охорону природи. Хочеш джипом на Говерлу? Будь ласка, тільки заплати 10 000 у.о. і щоб після тебе там був квітник :)
Скільки там дозвіл на Еверест коштує?
[ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ]відповів(-ла)Tasic14:23:54 18/08/2007 знаєш віршик про містера Твістера? він хотів будинок один купити. Але виявилося, що він не продається, бо *не продається нікому*..
[ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ]відповів(-ла)vasyl17:46:52 19/08/2007 Так вони напевно і заплатили, але менше і потрібним людям, яким та природа по-барабану. І дальше будуть платити.
Яка охорона природи, які гроші... Нема слів...
І таким способом ми все більше будемо ставати європейцями?
[ Re: Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ]відповів(-ла)projdusvit23:12:20 19/08/2007 це як проституція: вона була, є і буде, не зважаючи на заборони
але там, де вона легалізована, надприбутки ідуть не сутенерам, а в державу
за гроші, що отримані, створюють систему якості і безпеки "послуг", певні правила, що виключають розбещення неповнолітніх, встановлюють регулярні медогляди
Якщо дозволити їздити на авто по частині гірських доріг, враховуючи шкоду від того природі, можна отримувати від того гроші і на контроль тих поїздок, і на охорону гір і лісів від несанкціонованих заїздів і іншої діяльності, що шкодить природі
а якщо водії що возять людей на джипах на високогірні озера також на роботі? значить можна?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit17:44:01 17/08/2007 або люди, що живуть в горах чи біля гір будуть заробляти на туризмі, або на пилянні лісу.
третього мабуть не дано
я чомусь вважаю що ліпше катати на джипах багатеньких мажорів ніж пиляти дерево і вивозити його на лісовозах, руйнуючи рельєф не менше за "Ниви"
Хоча.. взяти туж Буковель - ліпше б уже ліс пиляли..
[ Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk17:03:52 18/08/2007 А тепер подумайте, люди. Ви вже готові пустити в гори і тих, і інших. А тепер прикиньте ситуацію. Переспілий ліс, в якому скоро мають завестись короїди та інша гидота, бо скоро буде підгниття і всі умови для того. Що, хтось візьме сокирку і піде в ліс, а потім буде тягти його на горбі? Отож-бо... Держава знає, що рубати, а якщо в тому є вже якась упередженість, то ми їм можемо протистояти хіба якщо Віктор Андрійович запишеться в члени Карпатського клубу на вашім сайті. То вже проблема нашої гнилої політики, а не наша. Згоден, лісовози, які не мають стосунку до планової вирубки лісу, треба як і джипи гнати з Карпат ср.ним віником. Але ліс ти без машини з Карпат навіть планово не витягнеш. А вертушки задорогі. Чи, може прибудувати під Котельцем пилораму? А на Говерлу вже інваліди взимку, наскільки я обізнаний з газетними статтями, вилазять нащо туди машини. На Говерлу вийти можна пішки, а подивився би я, скільки пересічний лісогуб винесе на плечах кубів лісу. За несакціонованими лісовозами і такими моторизованими на всю голову оленями мають приглядати лісники, або ми, якщщо нам небайдужа доля Карпат.
[ Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)projdusvit23:15:05 19/08/2007 "А тепер подумайте, люди. Ви вже готові пустити в гори і тих, і інших"
хто кого куди пускає? в цьому питанні повна анархія - хто куди на чому хоче, туди і їде.
[ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk09:29:04 21/08/2007 А пацик-то надовго в Хмельницьку застряг. Чи не думає він збесчестити Говерлу на День Незалежності? Тоді він туди точно не проїде - місця не буде. :)
[ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)geras12:27:35 21/08/2007 Вони вже збираються 29-го серпня підніматися. Переорієнутували свій похід ніби як на "екологічний". Тобто збираються зібрати пару кульків сміття й звезти їх на Ниві вниз, а потім дати прес-конференцію й звернутися до піших туристів з проханням не смітити в горах. От такий хід. Ще й хочуть подати це так, що от без Ниви ми б стільки не спустили сміття з гір. Тобто розрахунок на то, що після 24-го серпня їх сходження не буде викликати таких емоцій й людей буде поменше.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl12:54:34 21/08/2007 У вчорашній розмові з ними такі речі проскакували. Але звідки така інформація?
Якщо заповідник їм дозволить виїхати на перемичку, то протестувати проти цього немає сенсу, але далі на Говерлу хай ідуть пішки і звідти зносять сміття і грузять свою Ниву. Але напевно Ниви там буде замало
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)komaruk16:04:18 21/08/2007 Ото вже схоже на те, як американці наводять машингверами порядки в Іраку і спрямовують їх гранатами на шлях до миру. Згоден, на ДН треба користуватись приципом "приніс своє-забрав і своє, і хамське". Думаю, люди, що вже не перший раз в горах, не будуть паскудити і без того збідовану екологію на Говерлі. Я розумію, як би той шофер не мав ніжок, то його би й так винесли. А потім взяв би сміття і скотився вниз. Наскільки я знаю п. Василя з його коментів у даному форумі, йому б така моторизована допомога не понадобилася б. Ну, він би точно її не просив. Але їхати "поправляти" екологію тим, що чи не найбільше після матрасників її псує - то хамство.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)geras17:21:14 21/08/2007 Виходячи з того, як презентована ця подорож на Ниві (рекорд, вперше в Україні і т.ін.), гадаю таки, що піднятися на самий верх є принциповою задачею для них. А сміття - це гарна "друга лінія", щоб прикрити основну. Бо не доїхати до вершини - то не рекорд. І стає незрозуміло, чого ж тоді дерлися. Тому не вірю, що десь зупиняться, а далі - пішки. Був би радий помилятися.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl18:14:39 21/08/2007 Я перепрошую, але не отримав відповіді щодо терміну нового планованого виїзду. Якщо маєте надійні інфоджерела, то прошу мені, в разі чого, надати інфо на моб. 050 777 20 70.
Тоді я буду звязуватись безпосередньо з директором КБЗ через мобільний - така домовленість
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)geras23:07:21 21/08/2007 Щодо першоджерел, то є Анатолій - ген.директор журналу "Украина. За рулём", штурман цієї Ниви й ідеолог проекту. Його електронна адреса є на сайті журналу і я з ним трохи попереписувався. Тож 29-те серпня - це оголошена ним дата. Наскільки вона точна? Гадаю, що змінити її не важко. До речі, він посилався в листі, що саме КБЗ склав той маршрут для них.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)avatorl14:30:17 30/08/2007 Сьогодні оновили інформацію про акцію на сайті - розбили на дві сторінки. Вони явно не думають відмовлятися.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl15:13:11 30/08/2007 Так було і раніше. Щодо ЗІЛа, то планувалось їхати 2 Нивами та вантажний автомобіль із різним спорядженням (а може і не один). Одна з Нив має їхати наверх і потім її мають виставляти на різних рекламних акціях.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]відповів(-ла)vasyl15:13:37 30/08/2007 Так було і раніше. Щодо ЗІЛа, то планувалось їхати 2 Нивами та вантажний автомобіль із різним спорядженням (а може і не один). Одна з Нив має їхати наверх і потім її мають виставляти на різних рекламних акціях.
Пропозиція не розпорошувати тему, а писати про це тільки в АКЦІЯХ