стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


список форумів ::: додати тему :::
перейти в


  1. [ Палатка Hannah Edge ] додав(-ла) Флетчер [guest] 11:45:05 11/01/2006 [ permalink теми ]
    ? як вона ? хто знаэ будьласка скажiть
    • [ Re: Палатка Hannah Edge ] відповів(-ла) Alex 12:20:21 12/01/2006
      в мене є така, якщо маєш конкретні запитання, то пиши сюди або на мило, відповім
      • [ Re: Re: Палатка Hannah Edge ] відповів(-ла) myskiv 15:09:24 12/01/2006
        Рекомендую почекати зараз з вибором намету від ХАнах до весняного сезону. Оскільки Ханах уже презентував свою нову колекцію наметів, з дуже гарними характеристиками та цінами. Наскільки я пама"ятаю в новій колекції такого намету не буде (мабуть себе не виправдав) проте є багато інших цікавих варіантів. Незабаром (тиждень-два) колекція буде презентована на сайті http://www.robinzon-ua.com.ua
  2. [ Цікавий матеріал.. :) ] додав(-ла) smaxim [guest] 11:16:04 10/01/2006 [ permalink теми ]
    http://mountain.ru/article/art icle_display1.php?article_id=6 89
    • [ Re: Цікавий матеріал.. :) ] відповів(-ла) nevi 17:59:17 13/01/2006
      На Кавказі при готуванні на бензиновому примусі "Шмель-4" від підйому чергових до виходу на маршрут проходило 1.5 год, при готуванні на газі - 1 год.

      Затрат на обслуговування примуса набагато більше:
      1) розігрів на спирту (а чого варто було вберегти той спирт від особового складу :-)),
      2) періодичні прочищання, для чого потрібно розібрати весь примус і зібрати знову. Інтервал між прощищаннями спочатку становив ~1 тиждень, а в кінці виїзду - перед кожним розпалюванням, по 2-3 рази на день.
      3) десь за 3 тижні гумовий сальник на повітряній помпці стерся, і помпка перестала працювати. Довелося закрутити її наглухо і розігрівати примус на газовій горілці, поки пари бензину не створювати достатній для горіння примуса тиск - подалі від наметів (для чого потрібно 2 Оператори Примуса, які за небезпечну роботу отримувати збільшений пайок солодкого :-))
      4) як пише автор вищезазначеної статті, дійсно, в один момент пропустив клапан, і з нього вирвалвся десь метровий стовп полум’я, - цікаве видовище,

      Примус брався в ідеальному стані (Тасік підтвердить), всі операції з ним робилися дуже ретельно і старанно, і все одно в кінці-кінців йому наступив каюк (Тасік підтвердить (Тасік, соррі %-) ))

      Треба зауважити, що коли його (примуса, не Тасіка) розібрати, прочистити, зібрати, розігріти на газовому пальнику бензин, розігріти на спирту горілку і форсунку, то він горить дуже добре.

      Газ, до-речі, на висоті, через менший атмосферний тиск теж горить краще, ніж внизу.

      Отже,
      1) примус добре, але трудоємко/довго і не для тривалих походів,
      2) газ добре зі всіх міркувань
      (правда, при температурі менше -25C не мав можливості перевірити)
      • [ Re: Re: Цікавий матеріал.. :) ] відповів(-ла) Tasic 18:14:21 13/01/2006
        підтверджую ідеальний стан і каюк :)
        узагалі річ непогана і дешева у порівнянні з хорошим газовим пальником. Але розпалювання в умовах шторму, в наметі, коли вітер тріпає ним, доволі складне з точки зору не залишитися без даху на висоті майже 2 км уночі - новорічний похід на Марми :)
        А період прочищання все ж значно вищий, якщо примус початково добре прочищений і його деталі відмочені у розчиннику/бензині.
        Щодо часу приготування, то порівнювати газовий і бензиновий пальники просто так не можна, бо фажливий фактор - відповідність ефективної площі відбивання кана пальникові. Газовий та бензиновий пальники навряд чи мали геометрично однакові форсунки. Крім того, різні конфігурації корпусів обидвох джерел тепла, що визначає відмінності у пеплових потоках. Інакшими словами, частина пального могла витрачатися на нагрів повітря.
        Для високогірних походів, коли особливо важливий час приготування їжі і економія пального є спеціальні хитрощі типу теплових екранів під форсункою, що повертають тепло назад до дна ємності і знижують температуру балона та збільшують безпеку його використання.
        Скоро викладу матеріал про примус. А у Неві якось позичу газовий пальник. Для тесту ;)
        • [ Re: Re: Re: Цікавий матеріал.. :) ] відповів(-ла) nevi 11:49:50 14/01/2006
          Ще дуже помагає (кажуть, зменшення на 30% невикористаної енегрії - тої що піщла не на нагрів казанка, а мимо нього - треба якось перерахувати) накривати пальник чи примус куском склотканини.

          Я згоден, що різниця в геометрії має значення, але вищезгадувані агрегати мали приблизно однакові за діаметром форсунки і приблизно однаковий факел. Але то так, на око, тре колись нарешті зібратися і порахувати точно. А заодно і оптимальний режим горіння.

          Велике значення має посуда. Колись я намагався доказати Юркові Гудимі і всьому прогресивному людству, якою має бути казанок/кан для готування на пальнику і чому менашка ніяк не годиться, десь в архіві форуму то має бути.

          Чекаю на матеріал про примус :-)
          • [ Re: Re: Re: Re: Цікавий матеріал.. :) ] відповів(-ла) zhyvoy 18:23:57 15/01/2006
            В принципі погоджуюсь з тим, що написано вище. Але є багато факторів, які впливають на роботу палників різних типів, не мож бути на 100% впевненим в їх надійності. Наприклад трохи розповім про кращий дівайс від ПРИМУСА модель ОМНІ ФЬЮЛ. Маю нагоду використовувати це чудо техніки вже десь пів року;) Чесно кажучи задоволений ним я не настільки, з яким нетерпінням я його чекав. Привезли мені його друзі з Канади і витратив я на нього 425 грн, а не 900 грн. як у нас в Україні. Думаю, що на 425 потяне, а за 900 не купив би ніколи! Одразу розповім про виявлені плюси. Дійсно, як і запевняв виробник пальник працює на усіх видах палива(правда ще не пробував газ та спирт;), але з газом думаю проблем не буде). На усіх типах палива він розкачегарюється від 45 до 1 хв.(буває довше як примус не чищений). Ще приблизно хвилину плюється, особливо на брудному палеві, а далі як реактивний літак;) На усіх видах палива горить приблизно однаково, як розгорится то важко виявити на чому горить, але на важкому палеві типу керосин розпалюється довше. Літр води кіпятить приблизно від 4,5-6 хв в залежності від температури середовища. Дуже подобається його потужнє полум’я, а також регулятор потужності полум’я. Хочя не завжди вдаєтся відкорегувати мале полумя. Ще дуже допомогає "отражатель" та вітрозахист. Для варки використовую звичайну 2 л. алюмініву каструлю при чому з кришкою чи без небачу великої різниці у закіпанні! Також є великім + транспортування цеї штуки, завдяки його компактному складанні. На цему плюси закінчуються. Трохи про мінуси. Про ціну я вже казав;). Подібний мінус це вартість його комплектуючих орінгів всяких та інш. Доводиться його берегти, як "девочку" як шось политить готуйся до витрат;) Особливо "хіплими" виявились оська регулювання полумя, як поламається у середині корпуса, то ...... апарату. Тому при кожному розбиранні, стараєшся як можна легше дихати і поменьше зайвих рухів;) Також орінги(ризинові ущильнювачи) та різба без коментарів. Краще як можна меньше туди
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Цікавий матеріал.. :) ] відповів(-ла) zhyvoy 18:57:37 15/01/2006
              (Продовження). пхатися. Що неможливо, як використовувати наприклад керосин(про соляру я вже мовчу). Був випадок спалив літр так званого нашого "очищеного керосина", на вигляд "ослиная мочя"(такій термін можна зустріти на форумах;)). Після цего все. Годину колупався, розбирав, дув, чистив. Потім запрацював;) На слідуючий день процидуру повторював;) Звідси зробив висновок. Керосин і соляра ніхт використовувати. Во вам і мультипаливний примус! На бензі горить добре практично на любій, і чистити тільки після походів. Ще форсунки, такі маленькі піндюльки загубити їх як 2 пальця ....! Та ще на них така різьба, що глухо не закручую. З помпою(наносом) також треба обережно, вартість її 400 грн. А ще прикол замітив з останього походу. Примус працює собі нормально і тут бац гасне полюм’я. Зробили висновок, що коли в бутлі закінчується пальне і падає тиск полумя гасне, тому періодично треба підкачувати. В поході був ще один такий пальник і в нього теж таке було.
              Зробив висновок, що буржуйскі примуси не такі вже гарні, як їх малюють. Хоча як використовувати нормальне паливо, та дбайливо з ним гратися;) то буде працювати як годинник. Якщо у когось з київських є бажання зробити тест цему примусу, пишіть
  3. [ спальник Commandor Mummy ] додав(-ла) Max [guest] 16:17:39 04/01/2006 [ permalink теми ]
    Использовал ли кто нибудь спальник Commandor Mummy 800/500 ?
    Хотелось бы услышать отзывы...
    Заранее благодарен.
  4. [ Подскажите секонд-хенд в городе Яремчи ] додав(-ла) max [guest] 15:55:47 04/01/2006 [ permalink теми ]
    Народ подскажите адрес какого нибуть секонда в городе Яремчи, что бы там можно было купить какие-то штаны, ботинки, костюм и т. д. Заранее благодарен. Пишите на мыло myinvest@ukr.net
  5. [ вкрали ] додав(-ла) Puh [guest] 09:58:22 03/01/2006 [ permalink теми ]
    Привіт Всім! Вчора якась с-а вкрала лижі з багажника(вирвали багажник)в районі Зеленої. Якби комусь попалися лижі К2(182)чи Blizzard(185)обидві пари з кріпленням ESSO Велике прохання дати знати пиво не заржавіє. 80676790878
  6. [ Снігоступи ] додав(-ла) IrishHighlander 23:16:56 02/01/2006 [ permalink теми ]
    Хто користувався/бачив в продажу - виробники, ціни, враження.
    • [ Re: Снігоступи ] відповів(-ла) Гість [guest] 18:18:20 03/01/2006
      Краще і дешевше зробити самому жорсткі -- приклади можна пошукати на сайті турклубу Глобус (напр. http://www.tkg.org.ua/travels/ 2car04as.pdf , http://www.tkg.org.ua/travels/ 2kar03sa.htm ), або запитати там на форумі http://www.tkg.org.ua/forum
    • [ Re: Снігоступи ] відповів(-ла) Tasic 12:10:50 11/01/2006
      http://www.mountain.ru/people/ Buyanov/2002/snaryag/
      зробили отаке - враження суперові, тільки дюраль гнути важкувато. краще приклепати кутники по боках
      вгору йдеш, як танк
      • [ Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) IrishHighlander 23:13:36 11/01/2006
        Тенкс за інфу. А вага в них яка вийшла?
      • [ Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) Notyka 17:35:19 12/01/2006
        Скористаюся моментов аби запропонувати нарізані листі дюралі під снігоступи по собівартості - в нас лишилось на 4 пари.
        • [ Re: Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) Roman [guest] 18:51:17 12/01/2006
          хочу!
          (якщо ще є :)
        • [ Re: Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) IhorOs 13:17:35 13/01/2006
          Та я теж би взяв, напевно на 2 пари, або навіть і три, якшо на третю ніхто не найдеться..
          Правда, в Києві буваю рідко, якшо є можливість передати в Тернопіль.. Мені діректом, чи хоча би через Ігора, який White, або через Тасіка (то, звісно не Тернопіль, але його швидше піймаю, чим Київ).
          Ше. В Терноролі я буду десь за тиждень, але передачу могли би прийняти хтось з моїх, монети при передачі, або поштовим переказом, або ж через Tacіка, я з ним напевно по любому буду ше здибатися, а Вас, я так зрозумів, він теж іноді здибає..
        • [ Re: Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) lvp86 20:47:05 21/01/2006
          Заберу на одну пару з руками і ногами, напиши пліз скільки $ :)
          • [ Re: Re: Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) Tasic 21:44:13 21/01/2006
            нажаль, кажись, матєріальчик вже розподілений. Але якшо не ліньки самовивозом з Києва, то координати склепу можна дістати :)
            Думаю, шо у Львові також того добра навалом. Тре тільки компанію зібрати, шоб ділитися. Листи великі і навряд чи маленькі продаються
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) lvp86 23:07:40 21/01/2006
              В принципі в тому то й вся проблема, що маленькими листами не бачив, а великі коштують відповідно.
              До речі, чи не їздить нога на них, чи може потрібно приклепати під підошву матеріал з більши коефіцієнтом тертя, наприклад кусок рифленої гуми???
              І цікаво, що вийде, якщо замість кішок зробити штучні зуби - наприклад з дюральового кутника. В мене його навалом! Тільки не впевнений що на твердій поверхні вони не погнуться!
              Якщо буде все-таки кусок листа на 1 пару то свисни :)
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) Tasic 10:12:12 22/01/2006
                Ні, нога не їздить зовсім. Ну хіба що погано прив’язати. Тоді на крутому схилі можна втратити і снігоступ і кішку.

                Щодо гуми, то у ній потреби ніби немає. Крім того, шар гуми підніме підошву відносно кріплень кішки, що виступають через отвори у снігоступові. Тоді кріплення стане менш надійним.

                Дюралевий кутник треба по-любе. Без нього траверсувати схили напряжно. Свої я робив 31 грудня і кутника під руками не було, а зігнути ту дюральку нереально - пружинить дуже. А якщо постаратися, то вона просто трісне.
                З кутника потрібно зробити боки десь на висоту 2 см і такий же зад. Якщо кутник міцний, то можна давати його через усю довжину. Якщо тоненький, то краще його порізати на шматки. Тоді снігоступ трохи гнутиметься, зате краї залишатимуться цілими. Інакше кутник деформується і виглядати це діло буде якось неестетично.

                Кішки у такій конструкції просто для кріплення. Ходити у снігоступах схилами по фірну і тішитися кішками - то для крутих ектремалів :) Краще їх зняти і йти просто у кішках - безпечніше буде. Виходячи з цього, спосіб кріплення можна придумати самому.
                • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) lvp86 18:44:36 22/01/2006
                  Тобто якщо кішки тільки для кріплення, то їх використовувати не обов’язково??? - що достатньо лише бортів з кутника???
                  • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Снігоступи ] відповів(-ла) Tasic 08:12:35 23/01/2006
                    в основному - так. тільки позаду кутник обов язково потрібно, бо ковзатиме, якщо вже і без кішок. Краще з ними, але якщо немає, то можна обійтися. Можна буде приклепати ще поперечний кутник, що імітуватиме зуби кішки. Бокові кутники - щоб не зсовуватися убік на траверсах, а поперечні - щоб снігоступи не проковзували
                    Якщо робитимеш без кішок - то приклепай ще кілька гострих конусів по перимету - це допоможе, якщо зі снігу раптово вийти на фірн. У крайньому випадкові це можуть бути і загострені гвинти на гайках. Тільки матеріал не повинен ржавіти
  7. [ Палатка Hannah Serak-S ] додав(-ла) maluy 13:01:58 23/12/2005 [ permalink теми ]
    Проконсультуйте, хто користувався або мав справу з саме тою палаькою. Недавно придбав собі цю палатку і після того коли спрбував її розкласти в хатніх умовах побачив, що там дуже і дуже тоненьке дно. Скажіть будьласка то так має бути чи в комплект має входити ще якась підстилка. Боюсь, що в першому поході невеличка гілочка, камінчик або щось схоже і буде дірка :(. Скажіть як Ви виходили з тої ситуації, чи то так просто здається, а насправді воно міцне, чи мені не все додали до комплекту. Словом порадьте, підскажіть щось.
    • [ Re: Палатка Hannah Serak-S ] відповів(-ла) yhirnyak 16:56:21 23/12/2005
      не бійся
    • [ Re: Палатка Hannah Serak-S ] відповів(-ла) Roman_F 09:37:00 24/12/2005
      Ніяких підстилок в комплекті не буває. В мене теж така. Цілонічні зливи витримувала запросто (як зверху так і знизу). А поводитись зі всім треба акуратно (це не брезент, який все стерпить). Я в першому ж своєму поході, пропалив невелику дірочку пальником в тамбурі (швидко ховався від дощу, а пальник ще виявляється не остиг :)).
      • [ Re: Re: Палатка Hannah Serak-S ] відповів(-ла) yhirnyak 12:48:41 24/12/2005
        це може єдина перевага брезенту - важче пропалити. по решті параметрів здається нейлонове дно не поступається
      • [ Re: Re: Палатка Hannah Serak-S ] відповів(-ла) Astrik 16:14:14 24/12/2005
        У комплекті не буває, та окремо продаються (з такого ж матеріалу) як дно твого намету. Сам використовую і цілком задоволений тією підстилкою. Займає набагато менше місця ніж целофан, набагато легший, таки додатковий захист дна від гострих гілочок, вологи, і набагато менше маститься. Вартує така підстилка, в середньому в межах 10$. Використовую разом з наметом (Kelty Gunison 2)
    • [ Re: Палатка Hannah Serak-S ] відповів(-ла) North 22:24:45 24/12/2005
      Маю великий Серак. Перше враження було таке саме :) Подальше юзання показало що все ОК. Тільки як сильний дощ, на стінках дна утворюється багато конденсату :(
    • [ Re: Палатка Hannah Serak-S ] відповів(-ла) Roman 14:00:01 26/12/2005
      Я взяв шматок ТОВСТОЇ церати. З запасом, шоб і під тамбур ішла, і щоб краї можна було загнути між наметом і тентом догори. Таким чином захищає також від мокрої трави. Церата нонейм або вітчизняна коштуватиме гривень 8. Фірмова церата від поважних виробників - у кілька разів дорожче.
    • [ Re: Палатка Hannah Serak-S ] відповів(-ла) yura_3d 17:28:49 26/12/2005
      В мене Hannah Serak - просто супер. Ні з дном ні з верхом проблем нема. Використовував у міжсезоння коли багато дощу і снігу, нія ких проблем небуло.

      Ще правда якби її можна було розкладати - спочатку тент а потім середину, то взагалі би їй ціни небуло. А то, як паде сильний дощ, трохи важко розкласти, щоб середину не намочити.
  8. [ Знов спальник ] додав(-ла) Roman 11:37:43 23/12/2005 [ permalink теми ]
    Панове, а чи використовує хтось спальники Deuter, чи принаймні чув живі (не інтернетні) відгуки про них?
  9. [ Взуття Haix ] додав(-ла) Олег [guest] 17:31:13 20/12/2005 [ permalink теми ]
    Чи хтось користувався взуттям Haix? Прочитав про нього в неті. Шиють для німецької армії, в т.ч. для гірських спецчастин.
  10. [ Spart Land - зимно ] додав(-ла) yura_3d 15:36:30 19/12/2005 [ permalink теми ]
    Три тижні назад ходив на Боржаву (2 денний похід)
    Погода файна снігу на полонині нападало вже багатенько. Температутура -1 — +1.
    Ночували в колибі.
    Як звикло ночував у свому спальнику SpartLand Island - замерз як цуцик. Спільник має 2 з половиною роки. Ще такого небуло. В основному замерз в коліна, прийшлось запхати куртку в спальник щоб переночувати якось. Незнаю чи то він вже просто зносився і почав промерзати чи що.
    Ті хто були зі мною спали в Hannah Biker і нічо.
    • [ Re: Spart Land - зимно ] відповів(-ла) Roman 11:20:18 21/12/2005
      В мене така сама біда зі спальником FjordNansen Arctic (комфорт 0 С). Правда йому вже 5 років. Колись ніби грів, а тепер не гріє абсолютно. Та й на дотик відчувається, шо в деяких місцях просто дві тканини, а наповнювач кудись випарувався :((



список форумів :::
перейти в


 


Пошук

Вебкамера
Верховина


 
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::