стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Спорядження"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


список форумів ::: додати тему :::
перейти в


  1. [ Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] додав(-ла) Ihor Smyk 13:40:33 12/03/2010 [ permalink теми ]
    Власне тут і питання.
    цей < http://bizzon.com.ua/product_i nfo.php/cPath/64_90/products_i d/783>
    чи цей
    http://www.robinzon-ua.com.ua/ ukr/catalog/backpacks/yukon70/

    Вибираю для подарунок для брата наплечника. Хочу гарний і надійни, багато переглянув, зупинився між двома. Розумію, що питання вибору це як між Мерседесом і Ауді, але все ж таки. По Дойтеру багато позитивних відгуків, але на емоційному рівні Татонка подобається більше. Якісь КОРИСНІ думки?
    • [ Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) bramms 01:11:39 13/03/2010
      Хм.. я б не обрав жодний лише по 1 причині: вага. Навіщо брати 3кілограмовий наплечник, якщо можна взяти 1,5-2кілограмовий? Зайвий кілограм носити? :) Якщо все ж хочеться то скажу що Дойтер у нас би не брав: чомусь є на нові партії скарги: лямки розлазяться, матеріал менш якісний ніж в моделях попередніх років. Не кажу що всі, але випадки були. Також раджу придивитись до Millet. http://www.robinzon-ua.com.ua/ ukr/catalog/backpacks/Khumbu65 pl10/
      Я змінив Aircontact 75+10 на ACT Zero 60+10 і виграв 1,5кг на рівному місці. Вирішувати все ж Вам :)
      • [ Re: Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Bobua 15:52:30 21/03/2010
        > Навіщо брати 3кілограмовий наплечник, якщо можна взяти 1,5-2кілограмовий?
        слушно :).
        Мені не пощастило, бо з нерозумства купив 3-х кг терівський наплечник, а він чи то ще й незручним виявився чи заважким :)... тож марно витрачені (поки не стану Гераклом :)) десь так 500грв (100$ літа 2008)

        Набагато приємніша минулорічна покупка: McKinly90 (вир. Travel Extreme, зд., [b]житомирський![/b]) важить всього 1777грам :) хоч і має спину. Причому це ще була "стара" ціна (десь 333грв) тож можу тихо тішитись :).

        А взагалі тре боротись з несумлінним продавцями! Чому вони не пропонують людині навантажити в наплечника 12 кг і походити в крамничці хвилин зо 20!!!?
        • [ Re: Re: Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Zevstour-13 20:20:33 21/03/2010
          "А взагалі тре боротись з несумлінним продавцями! Чому вони не пропонують людині навантажити в наплечника 12 кг і походити в крамничці хвилин зо 20!!!?"
          Навіть звучить смішно))) Однозначно продавцям непотрібно цієї головної болі, тим більше цей вантаж має бути наявний в крамниці...
          Вагу наплічника зазвичай вказано в характеристиках.
          Для подорожей на 2-3 днів то не критично (хоч і не має бажання носити зайве), тим більше важкі наплічники (з жорсткою спинкою та кучею м’ягких вставок) вибачають багато помилок при пакуванні речей.
          Сам юзаю вже 7 років Commandor "Caravan 90" - вага наплічника теж в районі 3 кг... За цей час пройдено безліч коротких та тривалих походів в різні пори року але до літа хочу взяти ще один наплічник - вагою 1100гр. києвського виробництва. Цей наплічник орієнтовано на спортивних туристів та тривалі подорожі. Об’єм 100л, вартість в межах 700грн.
          • [ Re: Re: Re: Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Bobua 22:55:50 30/03/2010
            Особливо смішно — перетворити походи на кілька років вперед в пекло, лиш би не обтяжити продавця і не відволікти від важливіших справ. :))). Чи краще поповнити і без того переповнені смітники...? :)
          • [ Re: Re: Re: Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Bobua 12:30:08 17/04/2010
            > але до літа хочу взяти ще один наплічник - вагою 1100гр. києвського виробництва. Цей наплічник орієнтовано на спортивних туристів та тривалі подорожі. Об’єм 100л, вартість в межах 700грн.

            Це зі спиною???
            Бо без спини я брав на поч осені 2008 plain100 за десь 222грв
          • [ Re: Re: Re: Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Bobua 12:31:30 17/04/2010
            якраз 100л :)
    • [ Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) duda 11:00:01 14/03/2010
      The North Face PRIMERO 70 висів довгий час у Команчеро, теж вартий уваги, вага непогана.
    • [ Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Ihor Smyk 11:42:01 17/03/2010
      Довгі роздуми, і економічна криза навіяли ще одне питання по тій же темі. Дивився на ці всі броцаки, і побачив отакий ще, , http://www.robinzon-ua.com.ua/ ukr/catalog/backpacks/explorer 75/ . Підкупила ціна. Мене продавець переконував, що класно носиться, не рветься, і т.д. І як ви кажете важить менше. Але по пінгвіну відгуків взагалі не знайшов (. Врятуйте від головоломки.
    • [ Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Victory 14:57:55 18/03/2010
      Sorry, Ігор, глянь в пошту.
    • [ Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Lubкo 18:50:50 19/03/2010
      застереження стосовно дойтера: серія ейрконтакт має досить гіршу фурнітуру ніж ейрконтакт-про. настільки гіршу, шо лямки самовільно попускаються під час ходьби. в колєґи така біда, міняв наплечник по гарантії - і це відтворилось на кількох екземплярах. а в мене "про" і таких проблем ніколи не було..
    • [ Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) webmaster 09:49:37 24/03/2010
      в мене ейконтакт 75
      правда не так вже й багато носив, але подобається
      так, важить дофіга, дорогий, але спина в нього найліпша з того, що пробував за свідоме гороходження, хрестову анатомічно вигнуту раму побачив впершена якомусь нордфейсівському плєцаку, який довелось поносити півдня, що й запамяталось.
      про проблеми з фурнітурою - цікаво, але вроді не пригадаю такого (якби було, то точно би запамятав)
      • [ Re: Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Lubкo 14:23:51 29/03/2010
        хз, може серія інша..
        • [ Re: Re: Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Shkar 23:39:26 29/03/2010
          а мо знайомому не повезло? В мене теж ніц не розщіпається. Правда купляв вже років два чи три тому
          • [ Re: Re: Re: Re: Tatonka Yukon чи Deuter Aircontact ] відповів(-ла) Lubкo 18:59:01 31/03/2010
            та я також спершу не повірив, що дойтер таке може допустити. ну але ж відтворилося на трьох (якщо не помиляюся) екземплярах (звичайно, з тої самої серії). тобто це не просто випадковий брак одного екземпляра, а систематичний. незнаю чим то пояснити.. можливо це тільки в межах невеликої партії..
  2. [ Запитання по Львівському інтернет-магазину... ] додав(-ла) Zevstour-13 23:22:26 03/03/2010 [ permalink теми ]
    Всім привіт.... Чи стикався хтось з даним інтернет-магазином http://mountain-sport.com.ua ? Мається на увазі покупки там та доставка (особливо цікавить доставка за межі Львову)... Ціни на деякі позиції досить смачні але водночас і насторожують... Також насторожує 100% передоплата призамовленні в інше місто...
  3. [ [ Ремонт взуття ] ] додав(-ла) RUS2 17:09:12 02/03/2010 [ permalink теми ]
    Була така проблема. Відірвалося декілька крючків-тримачів шнурків( не кілець) , що в верхній частині шнурівки. Знайшов у себе у Вишневому в одній майстерні, не знаю чи фурнітура фірмова? На вигляд металевого кольору. Пошукай по майстернях. Якщо не горить, то спитати зможу тільки в п’ятницю, може в них є і кільця? А ще на залізничному вокзалі в підземному переході на південну сторону, що з західної сторони( з ескалаторами ) є магазин «Робоча одежа, взуття». Там в них взуття з Київської фабрики, що на Борщагівці , здається з потрібною фурнітурою. Поцікався. Може тобі дістануть, продавець казав, що взуття вони і для Європи випускають.
  4. [ Ремонт взуття ] додав(-ла) Keit_Flint 21:59:31 01/03/2010 [ permalink теми ]
    Всім привіт!
    Є проблема! На взутті ЛА СПОРТІВА, після двух років юзання повідривалися закльопки, що тримають шнурки! Боти юзані, але викинути ще ранувато! Звертався до майстрів ремонту взуття в Києві, морозяться, кажуть не має фурнітури, кажуть приниси фірмову фурнітуру зробимо!
    Може хто стикався з таким питанням ремонту взуття!
    Піджажіть, як і де!?!? Нові боти, так не хочеться куплять! (Хочеться, но не має можливості)
  5. [ кішки для альпінізму ] додав(-ла) Fistashka 14:29:44 01/03/2010 [ permalink теми ]
    куплю кішки б/у сучасні ( Grivel , Petzl, Camp )
    050 370 60 90
  6. [ Італійське взуття Gronell.... ] додав(-ла) Zevstour-13 15:41:51 28/02/2010 [ permalink теми ]
    Може когось зацікавить - http://travel.org.ua/forums/vi ewtopic.php?t=41468&&s tart=0
    Взуття по доволі людським цінам. Є представники у Львові...
  7. [ Trezeta ] додав(-ла) Спальник 17:38:22 27/02/2010 [ permalink теми ]
    Якщо хтось ходив, чи має інформацію про взуття Trezeta, напишіть будь-ласка про враження, яка якість, яке у них взуття на даний час
  8. [ Грілка каталітична ] додав(-ла) Ed.ua 23:19:43 24/02/2010 [ permalink теми ]
    Недавно у себе знайшов совдепівську каталітичну грілку.
    http://www.saveimg.ru/show-ima ge.php?id=dff125b27af68ea06921 3d0418f31099
    http://saveimg.ru/show-image.p hp?id=870185fc0674ab7f8139b510 4f9f0737
    Вчора купив бензин, запустив і вже добу тестую.
    Питання :
    -хтось бере з собою в гори щось подібне?
    -є хороший каталізатор, може у когось є така несправна штучка? Можна задля цікавості попробувати на моєму каталізаторі запустити.
    • [ Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Zevstour-13 01:03:49 25/02/2010
      На форумі <travel.org.ua> якраз йде обговорення недоліків та переваг совкових та сучасних (китайських) каталітичних грілок.
    • [ Re: Грілка каталітична Опис дій ] відповів(-ла) Ed.ua 17:34:27 25/02/2010
      Опис дій . І так, позавчора вечором запустив (1раз) ГК-1, на першу заправку пішло біля 30мл бензину. Запускав від конфорки (сірник, папір, свічка не годяться, димлять-коптять чим забруднюють робочу поверхню каталізатора, зменшується контактна площа з випарами палива). В темноті каталізатор давав ледь помітне червонувате свічення, та штучка приємно гріла руки , тому носився з тим локальним теплом і тішився як дитя. Від грілки йшло небагато запаху, жінка не протестувала (бо вона у мене спить тихенько), тому на ніч той девайс закинув до ліжка.
      Вночі ГК-1 десь заникалось в ногах і ранком я його знайшов холодним.
      Раненько розібрав. Вийняв сіточку, розчепірив її щоб щільніше до корпуса прилягала (менше запаху), зібрав і добряче прокалив каталізатор на конфорці побутової газової плити, адже перед тим вечором забруднив сіточку (бо запихав усіляку фігню, пробував підпалювати). Заправив новою порцією палива, на диво пішло ще менше -15мл. Заправляв уже шприцем, встромивши на всю довжину голки.
      На 07:40 від запальнички (до 40”(“=сек) нагрівав) запустив (2раз) грілку кинув в кишеню і пішов на роботу. Грілка прийшлася до речі, сонця не було, зате був сніг і сирість. Часом ГК-1 затухав (певне задихався в кишені з замком-блискавкою (хоча і кисню йому тре небагато), а коли його брав в руки оживав і на сіточці в темному туалеті знову можна було бачити червоний відтінок.
      О п’ятій вечора бобік здох. А може я його застудив, лишивши в холодному місці без нагляду, бо при наступній заправці (3 раз) знову пішло 15 мл (заправляв шприцем), запустив від запальнички (40”) і вже не виймав з кишені, аж доки не попав до дому. В дома ГК-1 не на жарт розкочегарився, поміряв йому температуру на одній з дірок
      http://saveimg.ru/show-image.p hp?id=67a4e449ae17a043c599b20c 18d39557
      виявилося: 72°С (в кімнаті 17°С). Забрав на ніч під ковдру.
      Без перезарядки на тих 15мл гріла грілка аж до раня, і так гріла, що дружина збираючись на роботу поставила ультиматум: «Або Я або Вона!!!».
    • [ Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Ed.ua 17:40:30 25/02/2010
      Нічого, є ще куди мені то ГК-1 на ніч прилаштувати, ми ще не перевіряли сушку взуття. Ранком в 7:05 девайс перестав пахнути і гріти одночасно. Так собі давав жару (і не погано скажу давав після третьої зарядки) десь від пів шостої вечора до сьомої ранку. Думаю собі аж тепер вона глотне бензинчику побільше, заправив шприцем на всю довжину голки, але грілка знов прийняла лиш 15 мл і ні грама більше (мені б таку силу волі).
      http://saveimg.ru/show-image.p hp?id=5a24aea876df0eae3911f41c ab1ee51a
      http://saveimg.ru/show-image.p hp?id=72d1a788101e19d1e9e45255 b6a52b08
      Підогрів троха під пахвою корпус ГК-1 (з холодного гірше випаровується і може не запуститись), і о 8:00 без попереднього прожарювання (я ж в горах не завжди маю газовий пальник) запустив (4й раз) запальничкою . Тепер на мій розсуд завелась якось мляво ( чи може так здалося під враженням від нічних ккал), але десь через годинку гріла нормально і ось вже 9 годин відкочегарила , на 10_ту завернула, от би так і в горах....
      • [ Re: Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Zevstour-13 17:54:39 25/02/2010
        Про сушку взуття на тому сайті вже розповідали - не хоче вона то виконувати(((((((((((
        Бачив такий девайс в магазині б/в натовського спорядження в Чернівцях. Просили 80грн. Трошки насторожив стан каталізатора, а перевірити не було змоги, тому собі не взяв, а в товариша є ГК-1 - не шкодує.
        • [ Re: Re: Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Ed.ua 18:27:11 25/02/2010
          Так ось в руках у мене торбинка з хорошим каталізатором, як не знайдеться в когось "кончений" грелка то буду на наступному тижні пробувати його на своєму.
          Стосовно взуття, ще не читав, але ідеї є :)
    • [ Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Ed.ua 13:32:02 26/02/2010
      ...4 зарядка скінчилась рівно о 18:50, це від восьмої становить 10год 50хв роботи. Був ще не вдома і тому п’ята акція відбувалася вже по 22 годині. Знову пішло 15мл і знову запускав від запальнички без попереднього прокалювання до червоного . Процес пішов дуже кволо, в темноті червонуватого відтінку не було. Оскільки я ще не придумав як оцінювати степінь сушки взуття, то грілку тримав за гумкою на попереку (поясниці). Через деякий час, мені здалося що процес стабілізувався і ГК-1 само здатне працювати в "не ручному режимі", вирішивши зранку вдовольнитись "органолептичним методом оцінки", запхав його в правий черевик, попередньо підставивши з обох сторін дві грудки зіжмаканого туалетного паперу (див.ранішнє фото).
      Ранком в кімнаті було +17°С.
      http://s006.radikal.ru/i213/10 02/4d/c40abc78eccc.jpg Сунувся рукою руку в черевик і був приємно здивований, процес ще тривав! Запхав щуп термодатчика, покази почали рости : 17°С... 35°С... і зупинились на 40°С.
      http://s44.radikal.ru/i104/100 2/05/0f572c74bca2.jpg
      http://s005.radikal.ru/i209/10 02/82/ee91407af82f.jpg
      Вийняв девайс, помацав пальцями металічний корпус, пече! Сфоткав ГК-1
      http://s50.radikal.ru/i129/100 2/6a/1c9868a7ea67.jpg і закинув його у лівий черевик.
      Замір правого вже порожнього показав 24°С - ще тепленький.
      http://s48.radikal.ru/i119/100 2/d7/1791459e090e.jpg
      Перемістив щуп в лівий капець де грілка: 35°С,
      http://s006.radikal.ru/i215/10 02/3b/be072eff644a.jpg
      гріє, але процес тривав не довго. Хвилин через 15 температура почала падати, певне запах не сподобався, хоча шкарпетки (ліва і права) прались однаково. Вийняв - мертві бджоли не гудуть. Розібрав, заправив 6-й раз без точного контролю але шприцом. Спробував запустити запальничкою, безрезультатно. Розібрав, прокалив головку з каталізатором, зібрав, запускаю від газової конфорки: ...не гудуть. Підношу облизані губи над ГК-1: а якщо і гудуть , то дууже тихо - вологими губами відчувається легкий потік тепла. Але через кілька
    • [ Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Ed.ua 13:33:34 26/02/2010
      Але через кілька хв.девайс охолов остаточно. Загерметизував "паливний бак" поліетиленовою торбинкою, кинув в кишеню і побіг на роботу. Думаю треба чистити від сажі (5 заправок-5робочих циклів!), бо коли прожарював головку з каталізатором, при постукуванні летіли іскорки, а після прилаштування її до корпусу, на столі залишився чорний пил.
      • [ Re: Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Ed.ua 13:50:07 26/02/2010
        Загерметизував "паливний бак"...
        http://s006.radikal.ru/i213/10 02/ae/a882cdb9c09d.jpg
      • [ Re: Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Victory 12:50:28 27/02/2010
        Напевно уайт-спіріт вашій грілці(каталізатору) не смакує:). Колись бачив у наших магазинах бензу для очистки від плям в 250мл скляній бутилочці Надвірнянського заводу. Як думаєте, то має підійти? А взагалі-то рекомендують легко-фракційні бензи, ті що йдуть для заправки запальничок, ну і звичайно Калоша - але тут як повезе, враховуючи те розмаїття виробників і бардаку в країні.
        • [ Re: Re: Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Ed.ua 13:23:48 01/03/2010
          ото ж бо "...як повезе.." ГК-1 купив ще за союзу в "Динамо", пробував різне паливо, останню нормальну роботу грілки пам’ятаю перед самим новим 1994р. Тоді був в Сє&#769;вєродоне&#769;цьку у відрядженні , згадую грілка пригодилась, не пожалів що взяв.
          Пізніше одного разу заправив бензинчиком саме тим, "для очистки від плям в 250мл скляній бутилочці", ним і загадив ГК-1,бензинчик попався "палений":), (постояв і розшарувався на фракції, нижня була якась темна, тягуча і дуже "гумова" за запахом), після чого десь девайс заникав і аж в цьому столітті мені він на очі попався. На базарі у вівторок ціна таких 250мл становила 5грн, але поскільки під корком закруткою не виявилося герметизуючого корка то я відмовився це купувати. А купив більш "важчий" по вуглеводневому складу але чистіший і дешевший уайт-спіріт . Вийшло 7гриваків за 0,5л (хоча там 0,5_тьма і не пахло, це ми з продавцем обговорили:)). До речі про ціни http://sintez-oil.kiev.ua/r-s. html
          в ту пятницю, коли зявився вільний час вистукав сажу і без проблем запальничкою запустив каталітичний процес. Вдома коли збирався до Франківська на рахівський потяг, мав вільну хвилину то "потушив" це діло, дозаправив, загерметизував , захопив пінцетик і вгори подався. Ніч з суботи на неділю провів в колибі на висоті 1280 м. Спати завалились біля сьомої. Напарник "відрубався" відразу, попередньо запустивши дискотеку на гірську тематику зі своєї мобіли. Я вчасно згадав про грілку. ЇЇ запальничкою запустити не вдалось. Думаю перегрів під пахвою корпус-бак і випари бензину у великій кількості сконденсувались на холодному каталізаторі (а він хоче пари а не рідини) , про це мені думку спало, коли підніс на пінцеті відділену головку до газового пальника і побачив інтенсивне "горіння" синім полум’ям. Після пропалювання до червоного, заклав головку на місце і процес пішов без додаткового запуску. О 23:00 відкликаюсь на "зов природи", вийходжу до місяця, грілка до речі нормально паше. Хвилин п’ять по тому
        • [ Re: Re: Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Ed.ua 13:26:10 01/03/2010
          Хвилин п’ять по тому нам вже з нею стало гаряче і я змушений був розстібнути спальник, а щоб недай бог ГК-1 не "нагрів" мене на сотню-другу баксів, підстелив під, не на жарт розпалЕний, девайс футболку:). Напарник (Музон його кличуть) замінив "здохший " акум у своїй мобілі і судячи по його аккомпанемент - похрапування знову швидко заснув.
          Коли аккомпанемент напарника переходив у соло , та таке нагле, що і не допомагали імпровізовані салфетки-затички у моїх вухах, я пробуджувався, контролював бензинову грілку і голосно викрикував: "Трактор!". На деякий час помагало. Так тривало години до пів четвертої, потім стало досить свіжо, я зачехлився повністю і безпробудно провів решту ночі у теплі і комфорті. В 6:07 піднявся, грілка працювала, закинув її робочу до кишені, коли вона потухла не вслідкував.
    • [ Re: Грілка каталітична ] відповів(-ла) Ihor 15:45:50 01/03/2010
      Є простіший й в певних випадках зручніший "пристрій", свічка й консервна банка.
  9. [ Прокат снігоступів ] додав(-ла) zoldr 12:51:47 22/02/2010 [ permalink теми ]
    Може хтось знає де можна взяти на прокат снігоступи у Франківську чи у Львові?
    • [ Re: Прокат снігоступів ] відповів(-ла) duda 09:26:57 23/02/2010
      дзвоніть у Команчеро (Львів), там були, десь по 40 грн/доба, кількість там обмежена(кілька пар), так що мабуть треба заздалегідь подзвонити.
      • [ Re: Re: Прокат снігоступів ] відповів(-ла) zmey 11:04:20 23/02/2010
        ...поправочка:
        в Команчеро снегоступы TSL - 50грн/сутки (задаток 500грн + иметь с собой паспорт с львовской пропиской)
  10. [ Big Bear це що ? ] додав(-ла) Alp ydar 10:25:34 22/02/2010 [ permalink теми ]
    Доброго дня хто чув таку фірму як Big Bear ????
    Може хтось користується їхньою продукцією ????
    Може хтось чув якісь відгуки, яка країна виробник ????

    P.S. у мене наплучник був на 24 л. але продав, гамашами користуюсь, спальник літній хороший, прочний, по матеріалу похожий на дойтер, курточки та фліси у них хороші.

    Одним словом користуюсь продукцією Big Bear уже досить довгий час і можу сказати що ця продукція є кращою ніж у Командора чи Тери Інкогніти (це так на мою думку)
    Але мене дивує те що в інтернеті про неї взаглі нічого незгадано :(
    • [ Re: Big Bear це що ? ] відповів(-ла) asd008848 11:09:36 22/02/2010
      В мене бахіли цієї фірми. Куплені в Intersporti в Європі, десь на наші гроші за 80 грн. 2 сезон проблем нема (правда я в них в основному по лісі бігаю і на кросовкі чіпляю). На бірці було щось Мade in Portugal. Можливо це під-бренд який робить вироби виключно під Intersport. Наприклад як Аro для Метро.
      • [ Re: Re: Big Bear це що ? ] відповів(-ла) marsemko 22:11:27 23/02/2010
        доброго вечора. в мене їхній наплечник на 20 літрів. ну так він не поганий, лиш з замками проблема, ну я користуюсь близько двох років, один замок перестав добре закриватись ше відразу після придбання.
        а ну і є бірочка на якій написано MADE IN CHINA.

Писати в форумах можуть тільки зареєстровані користувачі.

Якщо Ви зареєстровані на сайті - введіть свій логін і пароль у формі аутентифікації нагорі сторінки (якщо Ви логуєтеся з чужого комп"ютера - приберіть галочку "пам'ятати мене" і тоді, навіть якщо забудете прикінці роботи натиснути кнопку "Вийти", Ваша автентифікація на цьому комп'ютері знищиться як тільки Ви закриєте вікна броузера з відкритими сторінками karpaty.com.ua).

Якщо не зареєстровані - зареєструйтеся.


список форумів :::
перейти в


 


Вхід

На превеликий жаль, система Вас не упізнала :-(

   логін
   пароль

пам'ятати мене

Пошук

Вебкамера
Верховина


 
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::